אחד מצירי ההתרחשות המרכזיים בעונה הנוכחית של "האח הגדול" הוא משולש האהבה בין היהלומן ליאור דואק, לדוגמנית שלומדת במקביל אומנות ומוזיאולוגיה - ירדן אדרי, ומסעדנית - תקווה גדעון. אמש סיפור האהבה הגדול של הבית הגיע לפיק כשדואק התוודה בפני האח הגדול באהבתו לתקווה, ובכך גרם לעלייה ברייטינג של הריאליטי.

נראה כי הווידוי המרגש בהחלט הצליח למשוך צופים אל המרקע, אך לא גרם לזכיינית "רשת 13" לנצח את המתחרה. לשם השוואה, בפרק ששודר במוצאי שבת גרף "האח הגדול" 15.6 אחוזי צפייה, מול "נינג'ה ישראל VIP" של "קשת" שהגיעה ל-19.6 אחוזים, בעוד בפרק של אמש טיפס הריאליטי מהבית המצולם במדינה ל-16.2 אחוזים וערוץ 12 ששידר את "ארץ נהדרת" שסיפקה התייחסות לנושאים החמים - הקורונה, האוסקר והבחירות, וניצחה בקרב על הערב עם ל-17.8 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "בואו לאכול איתי" שקיבלה 1.9 אחוזים.

ליאור דואק מתוודה שהוא מאוהב בתקווה (צילום: באדיבות רשת 13)

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 19.3 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.6 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 12 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 13.5 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 5.9 אחוזים ואת "שווה כסף" עם שרון גל שקיבלה 6.2 אחוזים.