סוף-סוף: בשונה מכל פרקי "חתונה ממבט ראשון" בהם המומחים מצליחים ללקט שני אנשים שהם, כביכול, הזיווג המושלם – בפרק האחרון ניצבו השלושה בפני דילמה – את מי ישדכו לכלה המיועדת: רוני. רוני היא צעירה יפהפייה (36), קרואטית במקור המתגוררת במיאמי ובעלת עסק לבגדי ים. יעל הפסיכולוגית קראה לה "ציפור נפש חופשיה", תיאור די מדויק למי שמטיילת בעולם מאז שחרורה מהצבא וחיה את חייה בחופשיות וללא מסגרות מקבעות. בניסיון למצוא את החתן הפוטנציאלי, התלבטו המומחים בין שני הפכים.

עדי המושבניק, איש אדמה גרוש ובעל עסק לייצור מוצרי עץ (מעין שילוב של יוגב ולירן מהעונה הקודמת), ונועם- 'ציפור נפש' לא פחות, שחי 13 שנה באוסטרליה ומבלה כל בוקר בחוף הים עם הגלשן. בדיוק כשנדמה היה שיצמידו את איש העסקים השורשי לאמריקאית-ישראלית, ממש כמו יוגב ובת-אל שפתחו את העונה הקודמת (וסיימו את הקשר כמה חודשים לאחר סיום העונה), הפתיעו המומחים בהחלטתם להצמיד דווקא את שני אנשי העולם הגדול המכורים לחופש ולאוקיינוס. 

הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)
הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)


"העובדה ששני אנשים משוטטים בעולם ומשתוקקים לחזור לארץ כדי למצוא זוגיות, לא אומרת בהכרח שהם מתאימים זו לזה" אמרה יעל הפסיכולוגית, וצדקה. אף על פי שהעריכה הטלוויזיונית של רוני ונועם בה צבעה את הקשר העתידי בין בני הזוג כחיובי ומבטיח – לא כך הדבר, וכמצופה מ"חתונה ממבט ראשון", הדרמה נראתה באופק כאשר נודע לנו כי שהכלה מצפה לחתן גבוה, מבלי לדעת שקיבלה גבר שחום וכובש בגובה מטר שישים וחמש. לאחר האכזבה הקלה שחש אריק כשקיבל כלה המבוגרת יותר משציפה, או הדר שקיבלה חתן ממוצא אחר משחשבה – לא תוכלו להאשים אותנו שראינו את הדרמה מעבר לפינה.

אך אפשר לנשום לרווחה, המכשול עבר בהצלחה: החתונה של נועם ורוני הייתה מהרגעים היותר קסומים ושמחים שנצפו בכל העונות של "חתונה" – רוני כלל לא נרתעה (לפחות בינתיים) מהגובה של נועם והשניים העבירו את הערב בריקודים, אלכוהול, צחוקים ואפילו מפגש עם האחייניות של החתן. במיוחד ריגש הרגע בו השניים הבינו במעמד החופה כמה הם דומים – והתקשו לעצור את דמעות ההתרגשות. אם זו לא התחלה טובה – אז מהי בעצם? כל שנותר לנו לקוות הוא שלעומת יתר הזוגות, בהם אנחנו עדים או צופים למשבר בפתח, לפחות נזכה לזוג אחד שיסב לנו קצת נחת. טוב נו, לפחות עד שייפרדו (כמו ב-95% מהמקרים) לאחר שייכבו המצלמות.