מה זה הפרק העצוב הזה? לידו סרט השואה "הבריחה מסוביבור" נראה שמח. כמה עצבות וייאוש בחופשות הכי כיפיות בעולם. אפילו הנופים היפים והאוכל המושחת לא הצליחו לשבור את הקרח. קשוח מאוד! בהכללה גסה - הבנות פישלו ביג טיים. האם כל כך קשה לחיות איתנו? כוסית של וודקה ומתחילים:

1. נתחיל מהקל אל הקשה - אחרי שדובי ואריק נפגשו על ספת הפסיכולוג ואחרי שאריק שאל את דובי אם יש לה ווצאפ (טוב שלא שאל אותה אם יכול לשלוח לה פקס), זרמו השניים לשלב הבא - לבית המגורים של אריק.

2. אם דובי הייתה נלהבת ושמחה בזמן החופה, בדיוק כפי שהייתה בבית של אריק - אז החיים היו נראים אחרת. דובי קלטה שאריק הוא באמת איש עסקים אמיד ושלא סתם חירטטו אותה וזה בהחלט הרים לה. מרוב התרגשות היא חנתה קילומטר מהבית שלו. לא נורא, המפלס השלישי והגג שיפרו את מצב רוחה. אם דובי לא הייתה גננת - היא לבטח הייתה סוכנת נדל"ן. חמודה, מאז שפגשה את ביתו - היא גילתה ים דברים עליו והחלה להאמין שגם בגיל 57 היא יכולה להשתנות. פלא.

3. אריק לא למד מטעויות ושוב הזמין חבר לערב זוגי איתה. הדינמיקה בניהם לכאורה עובדת, ולרגעים זה מרגיש שהם בזוגיות ארוכת טווח וזה מבלבל.שניהם יודעים מה צריך לעשות ואיך ואת הניסיון לא ניתן לקחת מהם. אממה, גם אנחנו וגם הם יודעים ומרגישים שזה לא המקום הטבעי עבורם. אני מחבבת את אריק, הוא גבר חכם וחם. מרוב ייאוש הוא התחיל לפרוק מול הפועלים הערבים שלו, רק שמישהו יקשיב לו. אריק זקוק לאישה שתהיה עבורו קודם כל בית ודובי זקוקה למישהו שיהיה עבורה קהל. חשבתי שאני פדחנית בהופעות, מסתבר שדובי לא רואה אותי ממטר.

 4. כמה קטן - ככה מפוצץ בכריזמה! נועם מתגלה כגבר עם ביטחון עצמי מטורף אשר לא חושש לשאול שאלות קשות ולדרוש תשובות. הוא לרגע לא מרגיש נחות ליד רוני, שלא עושה לו את החיים קלים בכלל.

 5. רוני נשרפת מפנים, היא יודעת ומבינה שנועם גבר מהמם אך עניין הגובה לא מרפה ממנה, כתוצאה מכך היא מצליחה להכניס אותנו לסרטים של עצמה (מדדתי לבעלי גובה אתמול, אחוזון 85, תודה לאל). כשהם רצו לגלוש ונועם התעקש על חליפת גלישה מידה XS או מידת ילדים, זה הרגיש כמו הקש ששבר את גב הגמל. החלום שלה שהוא יכנס למידה לארג'. מאידך,הגובה לא אישיו אצל נועם אך בשביל רוני - כל סנטימטר הוא חגיגה, ואני חותמת לכם שהיא לא תצא מזה. רוני ננעלה. חבל, כי יכלו למצוא לה אחלה שידוך אם רק היו מקשיבים לרצונות שלה.

 6. מגיע לדניס צלש על כך שסובל את אורטל, סליחה את הדר. ליבי אליו, במשך ירח דבש שלהם - דניס היה עסוק בשיווק של עצמו. כשהיה נחמד ומחמיא - הדר התלוננה שהוא נחמד מידי וכשסוף סוף נתן לה ספייס - הדר התלוננה שהוא מרוחק. בחייאת רבאק, שיגעת אותנו. אז מה עם הוא בכה במלך האריות? 

7. הקשיחות והנוקשות של הדר לא תורמים לה בכלל, ולמרות המאמצים של של דניס היא חשה שהוא מביך אותה. מסכימה שהאובר נחמדות שלו יכולה לשגע שועלים - אבל משפט אחד ומסדרים את כל העניין. דניס בחור רוסי אורגינל וכל הגינונים של העדה חלים עליו: ההומור הרוסי, הקרבה למאמא, הציניות והמוחצנות. בעיני זה מקסים (חוץ מהקטע שהוא מזכיר את אמא שלו כל משפט שני), בעיני הדר פחות וכך יוצא שהיא אשכרה מתגרדת כשהוא מדבר, פיתחה אקזמה אליו. ביקשה "לא רוסי" קיבלה את מגלה העדה. ליברמן מרוקאי לידו.

8. אפילו שיעור היוגה בסגנון הקאמה סוטרה לא עזר ואף על פי חיכוך האיברים - חיוך לא היה שם. מה שכן, המרצדס ריככה את הדר. מאמינה שכשתראה את הדירה של דניס - היא תתרכך עוד קצת. בכל אחת מאיתנו מתגלה סוכנת נדל"ן.

9. רוסי או לא רוסי - כסף בבנק חוצה עדות ומגדר. זאת שפה אוניברסלית שמחברת בין כולם, וכשמנגבים דמעות עם שטרות - זה בסדר לבכות, גם במלך האריות.