כוח המשיכה: אחרי רצף פרקים משעממים ללא עליות ומורדות, סוף סוף קיבלנו פרק ג'וסי ומעניין שלא התמקד בזוג אחד, אלא סקר כמעט את כל הזוגות שהכרנו עד כה, ואפילו זכינו לקצת אקשן! ברשותכם, נתחיל מהחלק הטוב: נראה שמלכת הקרח מתחילה להפשיר. אחרי שהמוצא של דניס והגינונים האירופאיים הטרידו את הדר, נראה כי השניים סוף סוף עלו על דרך המלך. אולי זו הדירה של דניס, אולי מחוות הפרחים ששלח לה או שהזמן עשה את שלו – אבל הקסם האירופאי החל לכבוש את הדר, ואפילו ראינו קצת מגע. תודה לאל.

חתונה ממבט ראשון, אריק, דובי (צילום: צילום מסך,קשת)
חתונה ממבט ראשון, אריק, דובי (צילום: צילום מסך,קשת)


גם בגזרת נועם ורוני נראה כי החומות מתחילות להתפורר: אחרי אווירה קרירה ששררה בירח הדבש והמשיכה גם במעבר לדירה המשותפת, השניים נסעו לארוחה משפחתית אצל נועם ורוני סוף סוף קיבלה את שחיפשה – תחושה של בית. החיבור המשיך גם כשרוני נפתחה ושיתפה את נועם בסיפור משפחתה הטרגי. בכך נתנה לו רוני פתח לעולמה, ואולי גם את הסיבות שחיפש לתחושת הריחוק שחש ממנה בכל משך היכרותם. כל שנשאר לנועם הוא למנף את ההזדמנות שקיבל, ליצור עוד רגעים אינטימיים שכאלה ובעיקר למצוא עוד רגעים בהם הם ישובים – ורוני שוכחת שהוא מתנשא לגובה 1.65 בלבד.

קחו אוויר, העניינים מתחילים להסתבך: מה שהוכרז כ"סוד של אמיר" התברר, כצפוי, כאחד מהדברים השכיחים שקרו התוכנית – חוסר משיכה. על אף שקיווינו שהשניים יהיו זוג 'מהחלומות' – גילינו שאמיר דווקא לא כל כך נמשך לדנית, שלעומתו נראית מרוצה עד מעל הראש מהשידוך שקיבלה. למרות זאת, השניים חווים את ירח הדבש המאוהב ביותר שראינו ואם אני צריכה להמר – אמיר יתגבר על המכשול הזה מהר מאוד.

ואם לרגע חשבנו שדובי ואריק משנים כיוון ויש אור בקצה המנהרה, כנראה שגם אנחנו "חגגנו מוקדם מדי". אחרי שבוע ימים בהם ישנה דובי ב'חדר הנזירות' שבביתו של אריק, השניים נוסעים לארוחה משפחתית אצל אריק כדי לבלות קצת גוד טיים ביחד ולנסות להכיר קצת יותר זו את זה. אממה – היה ברור שמשהו הולך לקרות: בדרך חזרה אריק שינה פאזה, והפך שיח נחמד על מה יעשו בשבת לשיחה תוקפנית ומבקרת, בעודו בוחר בכמה משפטים גרועים במיוחד (ביניהם: "במה את אישה עוצמתית? איפה רואים את העוצמות שלך?" ו-"אני אראה את הבית שלך ואז אחליט אם מתאים לי לישון שם"). אחרי המשקעים הרבים שגם ככה צברה דובי במהלך השבוע המשותף: חוסר ההתעניינות מצדו, ההשכמה המוקדמת שנדרשת ממנה ומיטת היחיד שקיבלה בחדר הריק: לא פלא שהיא בחרה להפסיק את השיחה ולרדת מהאוטו באמצע נסיעתם. רק לי יש תחושה שהקשר הזה יסתיים הרבה לפני שיחלפו 42 יום?

כך או כך, מדובר בפרק המעניין ביותר שקיבלנו העונה של "חתונה" – דרמות, אהבות ונוף של חופשה. בכל זאת, אם גם ככה לא נוכל לטוס לשום מקום בקרוב בגלל הקורונה, אז לפחות נהנה מתחושה של חו"ל על המסך.