אם רציתם לדעת למה האנושות תיכחד בקרוב - התשובה בפרקים של "חתונה ממבט ראשון" ולא בנגיף הקורונה. דובי חיה בתנאים של "רשימת שינדלר", דניס והדר חיים רק על סלט, רוני חיה בחל"ת, ואמיר חיי בסרט שהוא כוכב על. אלכוג'ל, ליקוק סוכריה ומתחילים: 

1. מה קורה עם דובי ואריק? מישהו מוכן לבדוק להם דופק? הם מתנהגים כמו זוג נשוי אחרי 40 שנה ולא כמו זוג שהתחתן אתמול. דובי מסגלת לעצמה חיים של נזיר טיבטי וזה, בצדק, מוציא אותה מדעתה. לאריק יש בית עם 3 מפלסים שבכיף יכול לאכלס עוד 2 משפחות, ציפתי שיעניק לה חצי מפלס מפנק ולא חדר סגפני עם מיטה שלא הייתה מביישת את אכסנית הנוער של אילת, את תקופת הצבע עברנו כבר מזמן, עוד מעט היא תשתה מרק בצלחת אלומיניום... בחייאת, תחליף לה מיטה. 

חתונה ממבט ראשון, אריק (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון, אריק (צילום: צילום מסך)

2. זה לא נעים להתעורר עם כאבי גב ולקבל כתף קרה! או שאריק התרגל לחיים לבד או שהוא ממש לא מעוניין בה, כך או כך - זה לא נראה טוב. חבל, הייתי בעד אריק עד הפרק ששודר אתמול, בניתי על גבר מזרחי חם שיודע לתת תחושה טובה ובמקום קיבלתי גבר שמתבצר בעמדה שלו ושלא מוכן באמת לזוגיות שנייה.

3. השיא הגיע כשהם חזרו ברכב מארוחה משפחתית, אריק אמר: "אני לא ראיתי את העוצמות שלך, איך הן מתבטאות? בלהקטין אחרים?" וזה באמת היה משפיל, במיוחד כשהאמרות שלו הגיעו אחרי שדובי כולה ביקשה הדדיות בקשר. אריק לא מוכן לישון בכל בית אך מצפה שדובי תגלה גמישות מאחר והיא כן באה לתוכנית עצמה. אריק, מה נסגר? לא הזמנת כלה מאוקראינה! זאת דובי, עם כל הכבוד, היא אישה וסבתא וזה לא לעניין (לא שכלות מאוקראינה צריכות לקבל כזה יחס). דובי התעצבנה והפעם אני ב-100 אחוז מאחוריה, השיחה שלהם הייתה קשוחה ולא בגללה. עם כל הזעם דובי ביקשה מאריק שיעצור את הרכב ושיוריד אותה, ואריק, במקום לקחת אחריות ולהיות ג'נטלמן בכל הסיטואציה,  אשכרה הוריד אותה מהרכב באמצע הלילה! אין לתאר. אריק, בבקשה קח כמה שיעורי נימוס מדניס!

חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)
חתונה ממבט ראשון (צילום: קשת 12)

4. הדר התרככה כמו חמאה על מחבת חמה כשפגשה את הדירה המפנקת של דניס. חלום של כל רווקה תל אביבית - לצאת מהשכונה שלה ולהרגיש כמו ג'וליה רוברטס באישה יפה. מפלסיי ההתרגשות והאהבה עלו כשהדר פגשה את אחות של דניס שאין מה לומר -  התחתנה טוב וכמו דניס, גם היא גרה בבית "צנוע" עם חצר ענקית ובריכה. 

5. החיים מחייכים אל הדר שהתגייסה ל-"חתונה" אך נחתה ישר בערוץ החיים הטובים.  הדר לא מוותרת על העקרונות שלה וגם בארוחות ברביקיו משפחתיות היא מציינת שהיא צמחונית. שוב, לא יודעת אם זה הראש השמן שלי - אבל אני ראיתי סטייק וול דן על הצלחת שלה. 

6. דניס צמא לאהבה וכל פעולה קטנה מרגישה לו כמו מחווה, אפילו כשהדר מכינה את הארוחה הכי פשוטה בעולם - דניס מרגיש כמו כנר על הגג. דניס יפה שלי, זה סלט וחביתה, לא כבד אווז. מה שכן, הם אוכלים מלאאא סלט. אני קצת חוששת להם עכשיו, לא קל למצוא בימי הקורונה חסה ומלפפונים. 

7. רוני ונועם הולכים לעבודה בבוקר? מה הם עושים כל היום? קשה לנהל קשר כששני הצדדים מובטלים. זה מרגיש שהם שבו מחופשה בחו"ל - לתוך חופשה בארץ! המשפחה של נועם נכנסת ללב של רוני שמצליחה לגעת בכולנו עם החיים שעברה ביגוסלביה. הם מתוקים, כל אחד בדרכו שלו, נועם מכיל ומהמם אך מעליהם יש עננה של "הוא קטן" שמאיימת על כל הקשר. כולם מצפים למקרה של שירי ולירן אך לדעתי זה לא ייפתר עד שנועם לא יגבה קצת. 

8. אמרתי לכם או לא אמרתי לכם? אמיר לא בעניין של דנית והוא אפילו מתוודה שהוא לא נמשך אליה. מודה, גם אני לא נמשכת אליו, אני מרגישה שהוא הגיעה לתוכנית כי הוא רצה להשתתף בריאלטי ולהתפרסם ולא כי הוא רצה למצוא כלה. באיזו קלות אנשים מספרים שהם לא נמשכים לצד השני, ועוד מזכירים את זה שוב ושוב בפריים טיים של ערוץ 12. 

9. תראו, גם דנית לא חפה מטעויות. לא מאמינה שאני כותבת את זה על משתתפת בתוכנית "חתונה", אך דנית חמה מידי: היא כועסת עליו כשהוא מכניס לזיכרון בטלפון את השם שלה+שם משפחה ולאחר מכן מתקפלת וטוענת שזה היה בהומור (לא היה בהומור! רצית שהוא יכניס "דנית אשתי"). דנית כל הזמן חותרת למגע, היא מניחה יד וגונבת חצי חיבוק, מלטפת ועוטפת, אך המגעים שלה חד צדדים. עם החולצה המקושקשת שהוא לבש הם באמת נראו כמו "ידידים", כשטיילתי עם הידיד הגיי שלי בחו"ל כבר נראנו יותר כמו "בעל ואישה" מהם.

10. שמתם לב שהם כל הזמן מודים אחד לשני? ממש חג ההודייה. הוא מודה לה על החופש שנתנה לו לשחות לבד באגם, היא מודה לו על השקט ועל ההבנה ואני, אני מודה לאלוהים על הפרק הזה שנגמר. 

מודה, גברים שמתנהגים כמו ילדים קטנים מעייפים אותי. אם עולם הרווקות נראה היום כך - תדעו שהגברים הרוסיים הם הדבר החם הבא…