בשל המצב ועל רקע ביטול הופעות וסגירת מוסדות תרבות הפנאי בישראל, המיזם המשותף של קשת וקבוצת זאפה ממשיך ובמסגרתו בכל יום בחצות תשודר על מסך ערוץ 12, באתרי מאקו, N12 ובעמודי הדיגיטל של זאפה הופעה חיה. הערב בחצות תשודר הופעתו של חנן בן ארי.

עידן רייכל היה האמן הראשון שהופיע אמש בשידור חי במסגרת שיתוף הפעולה, מבלי שהקהל יצטרך לצאת מהבית. שיתוף הפעולה, הניב נתון רייטינג של 14.5 אחוזי בערוץ 12.

בתוך כך, "רשת 13" העלתה הבוקר לוח שידורים חדש, הנושא את השם "נעבור את זה יחד". 
6:00 - העולם הבוקר
10:00 - פותחים יום
12:00 - קו פתוח עם מיכל דליות ופרופ' קרסו
13:00 - הדוח היומי
15:00 משדר מיוחד - שרון גל
16:00 - חדשות היום עם מירי נבו ואלי אילדיס
17:00 - מהדורת חמש עם יעקב אילון
17:55 שש עם אמנון לוי

כמו כן, "כאן חינוכית" החלה מהיום לשדר משדרי בוקר מיוחדים בשידור חי בשעות 8:00-14:00, זאת לאור הנחיית משרד החינוך על סגירת מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ.  ניתן לצפות באולפן המיוחד מידי יום בכאן חינוכית, אפיק 23 בשלט ובדיגיטל.
האולפן מנגיש לילדים מידע אקטואלי באופן ידידותי ומפוגג חרדות. 

לאורך המשדרים, אותם ינחו מירב פלדמן ואביעד בנטוב, ישובצו שעשועונים, הפעלות,  משחקי אולפן וישודרו מיטב תוכניות כאן חינוכית. באולפן יתארחו אורחים שונים, ישולבו פינות מיוחדות ושעשועונים אינטראקטיביים, בהם יוכלו להשתתף ילדים מהבית.
למשדרים תתלווה פעילות חוויתית של צוות  הדיגיטל של כאן חינוכית והצופים יוכלו לבחור את לוח השידורים (כפי שעשו בעבר בתוכנית המיתולוגית של החינוכית "רואים 6/6") ביום הראשון של השידורים הושקה סדרה חדשה: "קפה עמליה". 

בשל השבתת מערכת החינוך ולטובת האלפים הנמצאים בבית ובבידוד חברת yes פותחת את כל ערוצי הילדים ומגוון ערוצי Life Style לקוחות STINGTV הנמצאים בכל אחת מהחבילות ייהנו מכל הערוצים של החבילה המושלמת הכוללת כ-40 ערוצי ילדים, סרטים, מדע וטבע, דוקו, היסטוריה ועוד ללא תשלום נוסף החברה מזהה עלייה של כ-40 אחוזים בצפייה במשדרי חדשות ואקטואליה ועלייה של 20 אחוזים בצפייה בתכני ילדים, לכן השיקה  yes שלושה ערוצי VOD  חינמיים עם כל מותגי התוכן הגדולים של הילדים: המיניונים, הדרדסים, סופר סטרייקה, כוח פי ג'יי, מרי פופינס ועוד.

ערוצי ניקלודיאון יתמקדו בשידור תכנים מצחיקים, מרגשים ומותחים, 24/7, במטרה להסיח את דעתם של הילדים בסיטואציה שעשויה להיתפס כמלחיצה בעיניי רבים. בערוץ ניק ג'וניור ב- HOT, ישודרו סרטוני הדרכה לשמירה על היגיינה בכיכובן של שי-יה ומור, מנחות תכנית הטלוויזיה "מסיבת יצירה", סדרת DIY לילדים, אשר הפכה לתופעה תרבותית.