מכירים את זה שמישהו מקים אתכם באמצע הארוחה? לא נותן לסיים את הצ'יפס? אז ככה הרגשתי אתמול כשקטעו לנו את הפרק "חתונה ממבט ראשון". לא נרדמתי כל הלילה, התעוררתי עם השאלה "מה עלה בגורל החופה של מור ומור?", לא זוכרת שהיה שם חתן, תתקנו אותי אם אני טועה. עגילים גדולים, תרסיס לכלבים ומתחילים: 

1. המשפט "אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים" נכתב על הגר. עם כל החכמה, התארים והסטאג' ברפואה - הגר לא מצליחה לזהות הזדמנות טובה. ממזמן אני אומרת: כשהמזל דופק בדלת - אל תשבי בשירותים! והגר יושבת ומשחקת בפלאפון בזמן שהיא עוד תאבד את הגבר הכי טוב שנראה לאחרונה על המסך. 

2. לא יודעת מה עובר על הגר, בחיי. שתקח את אמיר לשבוע ואז תחזור בריצה לניר. ניר מזכיר את לירן (אהובי הנצחי מעונה 2) בנחישות ובקסם שלו. על היכולת של שני אלה לחזר בעדינות ולתת את התחושה הטובה עוד יכתבו בספרי ההיסטוריה של הרווקות. 

3. על ספת הפסיכולוג, הגר טוענת ש:"על פניו זה נראה הכי מתאים בעולם", ה-"על פניו" שלה מחשיד ומרחיק. ניר מספר שקל לו לראות את העוצמות שלה ושהוא שמח על ההתאמה. הגר מתעצבנת על כך שהוא לא מתוסבך כמוה ומתלוננת שהתסבוך הוא משהו שניר חייב לעבור עם עצמו. רבותי, האישה בעוונותיה גם חוקרת נוירונים במח. שמישהו ישלח אותה להתלמדות באוניברסיטה של החיים. גם כשניר משקיע לכבודה וקונה פרחים, שלט לדלת, מסדר את הבית ומשאיר הקדשות - הגר חוזרת מהמשמרת ומסכמת את כל המחווה שלו ב-"איזה חמוד". מה חמוד? לאחד כזה מהר עושים ילד. 

4. דנית כל כך חמודה ואני בטוחה שיש מלא מתכנתים במיקרוסופט שמריירים עליה כעת. איך היא לא רואה? דנית ממוקדת מטרה ולא שמה לב לפרטים הקטנים. למשל, כשהיא מבקשת שהם יגורו בדירה שלו, אמיר מתחיל לתרץ שאין לו מכונת כביסה, שאין לו תנור ושהכלב אכל את שיעורי הבית שלו. דנית מאמינה לחירטוט שלו ומפרשת את הסירוב שלו כהנעה לפעולה. אפילו כשהם יושבים "מכורבלים" לחפש דירה הוא מלטף אותה כאילו הייתה חתולה פרסית. 

5. אמרתי זאת גם בעונה הקודמת עם צוקית ודודו ואומר גם עכשיו, כנראה שלא כולם מפנימים את החומר הכתוב: כשגבר נכנס למיטה והוא קולט שהאישה בעדו - הוא מתחיל לעשות מהלכים, אם לא עשה מהלכים - אז כנראה שהמוט הילוכים שרוף. קפיש? קדימה, בואו נשנן את המשפט הזה שוב למען הדורות הבאים…

6. אם איי פעם התלבטתם אם לאמץ כלב - הרי שהתשובה בקשר הזה. מזל שיש את ג'ינג'ר, הכלבה של דנית, שמפריחה קצת שמחת חיים בשיממון הזה. הכלבה מכניסה עניין בסדר היום של דנית שפעילה מאוד, לעומת אמיר שבעיקר חי בתוך עצמו. 

7. מור לרמן היא הממתק על העונה ולא בכדי. יש לה הכל: היא מצליחה, חכמה, יפה, אמביציוזית ומלאת שיק. ומה ההפקה עושה לבנות כאלה? נכון, מתעללת בהן (ראו ערך דיקלה דאיטי). שלא תטעו, אני דווקא מחבבת את השידוך שלה: מאור פינקלשטיין, הוא שילוב של הצלחה וביישנות. גברים שהם גם ביישנים וגם מצליחים עושים לי את זה. אז מה הבעיה? נראה לי שלמור הם עושים את זה פחות. 

8. לא נעים להודות, אבל אבא של מור דיי מזכיר את אבא שלי ברצון שלו להיפטר ממנה. כן, גם אבא שלי הודה לאלוהים כשמישהו כבר לקח אותי. אהבתי את הווייב של המשפחה ואת השורשיות של מור. לכאורה היא נראית מושלמת, אך אתם יודעים מה קורה לכל אלה שנראים מושלמים? נכון, בסוף יוצאת הדפיקות.

9. גם המשפחה של מאור נראית מקסימה. במיוחד האמא עם השם האלמותי "סוזן פינקלשטיין" - כשמרוקאית מתחתנת עם אשכנזי. מאור מוכן ומזומן לקשר רציני ומאד מחפש אישה חזקה לצידו. כיף שיש גברים כמו מאור שמעריכים ומעריצים חוזק, הוא בטוח יעוף על מור - ויש לי תחושה שדווקא הביישנות שלו והעובדה שהוא לא יפול לרגלייה מהרגע הראשון - יעוררו בה עניין, למרות שהיא לא תידלק כמוהו.

 
10. מור מגיעה להכנות החתונה מוכנה כמו שאני מגיעה לסייל של זארה. היא יודעת מה היא תלבש, איזה מפיות יהיו, מה יגישו לאכול ואפילו מה ילבשו האורחים. איך אפשר לתכנן חתונה לכאלה פרטי פרטים כשאת אפילו לא יודעת מי החתן? פרט שולי קטן… 

11. מתחת לכל אישה מצליחה מסתתרת ערסית שרוצה לפרוץ. לפעמים זה מתפרץ ב-"קטנות" כאלה. אצל מור זה בא לידי ביטוי בשיר שבחרה לחופה. אחותי, מי בוחר בשיר של חיים משה "נשבע". מה את באבא גנוב? בחרת את השיר של הטירונות שלי, כשנשבענו למולדת! לנצח טירונות מחנה 80, מחזור נובמבר 99!!!!!!!

אני נשבעעעעעעעעעע