הזמן שהמוני ישראל נאלצים לשבת בבית מחשש לנגיף הקורונה, עם איסור על התקהלות של מעל עשרה אנשים, HOT מרחיבה את התוכן לילדים ומבוגרים ומוסיפה אלפי שעות תוכן בחינם. לאחר השקת ערוץ הבידוד בשיתוף תכנים של משרד הבריאות שבוע שעבר, מודיעה החברה על תכנים נוספים שיעלו לאוויר.

ערוץ CINEMA KIDS ייפתח לכל המנויים החל מה-18.3 ולכל אורך חופשת הפסח, ללא תשלום נוסף באפיק 88. בערוץ ישודרו סרטי ילדים מדובבים וסרטים לכל המשפחה משעה 6 בבוקר ועד חצות. בשעות הערב תשודר רצועת לילדים גדולים יותר עם תרגום לעברית.

YES

בתוך כך, yes פותחת עשרה סרטי קולנוע חדשים, לצפייה בחינם. בין הסרטים, זוכה האוסקר הגדול והסרט המדובר של השנה, "פרזיטים", הקומדיה הישראלית המצליחה "המוסד", הדרמה הקומית "לייט נייט" בכיכובה של זוכת האוסקר אמה תומפסון ועוד. המהלך מתווסף להחלטת החברה לפתוח את כל ערוצי הילדים ומגוון ערוצי ה-Life Style בחינם

על רקע הנחיות הבריאות מסוף השבוע האוסרות בין היתר הגעה לבתי הקולנוע, חברת yes החליטה לאפשר ללקוחותיה ליהנות מצפייה חינמית, בעשרה סרטים חדשים ומדוברים שהוקרנו לאחרונה בקולנוע. הסרטים פתוחים לצפייה בחינם ב-VOD בקטגוריה "חדש מהקולנוע - חינם", ללא צורך בהזמנה מיוחדת, החל מהיום ועד סוף מרץ.

סלקום TV

במסגרת הקייטנה יעלו בבקרים תכנים מעוררי פעילות לקהל הילדים - מידי יום יקבלו צופי סלקום tv המלצה על המסך לתכנים המעודדים פעילויות יצירה, בישול, מדע והעשרה וכן המלצה יומית לסרט מומלץ ופרקים ייעודיים מתוך תוכניות ילדים שיסייעו בהתמודדות עם המציאות המשתנה. בין התכנים שיוצעו לצופי סלקום tv במסגרת הקייטנה של סלקום tv: "ילדי בית העץ", "החפרנים", "דן ומוזלי", "וטרינרים צעירים", "מנהמנה", "ארט נינג'ה", "אאוץ'", "רמז חייתי", "המחלקה לחפצים מיוחדים", לימודי אנגלית, "משמר האריות", "ערפדינה" ועוד.

מתוך המגוון העצום של סרטי הילדים יוצעו סרטים (גם בדיבוב לעברית), כדוגמת "למעלה", "צעצוע של סיפור", "הדרקון הראשון שלי", "הגרינץ'", "מוצאים את נמו", "שרק" ועוד. בנוסף, מוצע לצופי סלקום tv ערוץ בידוד+ המשלב סרטים אהובים ועונות מלאות של סדרות מוכרות ופופולאריות. הערוץ מותאם לצפייה משפחתית ומסייע לשוהים בבית להעביר את הזמן בנעימים.

פרטנר tv תשדר את תכני השיעורים המקוונים של משרד החינוך. 12 'כיתות לימוד' בעברית ובערבית לתלמידים בכיתות א'-ו', יועברו כבר ממחר בשידור חי בטלוויזיה של פרטנר, בתפריט ה-VOD.

ביום רביעי, תתקיים הופעה חיה של המופע האלקטרוני 'מרימים' של עברי לידר ותומר מייזנר, בלי קהל, מול מאות אלפי צופים. ההופעה, שתתקיים ברידינג 3 בתל אביב, היא יוזמה של עברי לידר בשיתוף עם חברת פרטנר, שבאה להביא את המוסיקה וההופעות החיות אל האנשים הביתה, בימים אלו בהם רבים חוששים לצאת מהבית.

יושק מגזין דיגיטלי חדש שבמסגרתו יקבלו הטאלנטים הגדולים של HOT ביקור מפתיע, יחשפו את ביתם, ויספקו הומור, בידור וכיף לעת הזו.בנוסף, HOT מעלה פיצ'ר ייעודי המאפשר הקרנת פס מידע על כל הערוצים ובהתאם לבחירת הלקוח, אשר ישלב הודעות שוטפות של משרד הבריאות ומידע בנושא נגיף הקורונה.

בנוסף החברה מעלה את המהדורה הצעירה לילדים עם מיטב הכתבים של חדשות 12 בערוץ קידז וב- HOT VOD YOUNG. ערוצי אופנה ישראלית ו-DIY ייפתחו בחינם לכלל הלקוחות, להעביר את הבידוד בסטייל ולמצוא פעילות בבית עם הילדים. ערוץ פודי – ערוץ אוכל חדש הפתוח בחינם לכל הלקוחות. בנוסף אליו יושק שירות "ווטסאפ פודי" בו ניתן להזין את חומרי הגלם והמצרכים הקיימים בבית ולקבל מתכונים נהדרים.

מהלכים אלה הינם זאת בהמשך לשורת מהלכים עליהם הכריזה HOT  בשבוע שעבר עבור לקוחותיה השוהים בבידוד: השקת "ערוץ הבידוד הישראלי" בשיתוף תכנים של משרד הבריאות באפיק 29, השקת מוקד ייעודי המספק הדרכה מפורטת על טיפול בתקלות ובקשות שירות, חודשיים חינם בשירות הטלוויזיה NEXT לכל מי שנמצא בבידוד והעלאת קטגוריות חינמיות ללקוחות ה-VOD בהן רוכזו סדרות שכיף לראות בצפייה רציפה.

הסדרות שיעלו

משפחה בהנפקה - החל מהיום 16.3 ב'-ד' בשעה 19:30 בHOT בידור וב-HOT VOD. סיטקום לכל המשפחה על משפחה ישראלית נורמטיבית המקבלת יום אחד את הזדמנות חייה להגשים את החלום הישראלי הגדול: לעשות אקזיט ולהרוויח מיליונים, כשהרעיון לסטרטאפ של בתם מאיה (בר מיניאלי), מקבל השקעה של 2 מיליון דולר מקרן הון סיכון. בהשתתפות: דביר בנדק, דנה סמו, קווין רובין, מיכאל הנגבי, שחר טבוך ושירן דורון. יוצרת: שני מלמד ניצן. במאי: יוני גרא. הפקה: סלוצקי אפיקי תקשורת

ספיידרס - ארבעת פרקי הבכורה החל מ- 18.3 11:00  טין ניק וב-HOT VOD YOUNG. דרמת הרפתקאות ואקשן קומית העוקבת אחר שלושה אחים המגלים כי הוריהם פועלים בשירות סוכנות ריגול חשאית. לאחר שהוריהם נשלחים למשימה, האחים מקימים תא ריגול עצמאי בשם "ספיידרז" ויוצאים להציל את ההורים שלהם וגם, אם ניתן, את המדינה כולה. משתתפים: קים אור אזולאי, קובי מימון, ירון ברובינסקי, עדן סבן, נאיה פדרמן, טל מוסרי, עמית הכטר, נתי קלוגר, יהודה בוחבוט, גלעד קלטר ומיכל לוי. יוצרים: מיכל קופר קרן, טום ריילס, דיוויד גסט ופטריק קווין. במאי: רני סער. הפקה: Nutz Productions.

צוות הצלה - עונה 4 - שני פרקי הבכורה החל מ- 18.3 ימי ד'-ה' בערוץ ניק ג'וניור ב-HOT VOD YOUNG, ובשבוע הבא בימי א'-ה'. בכל פרק צוות הצלה יוצא למבצע חדש, שכמובן מצליח בזכות כישוריהם של חבריו, ילדי הגן המתחפשים לדמויות שונות. משתתפים: מיכל ינאי, תומר שרון, אלון לשם, אלכס מוסקל, גאיה חגג רוזנברג,  גיא שטרן, יהל בוסקילה, עידן נועם, אילנה טקאץ, ובועז גולן. יוצרים: ענת מנסור, קובי פז ושירלי אורן. במאי: קובי פז. הפקה: Nutz Productions.

המהדורה הצעירה לילדים ונוער - ימי א'-ד' ב- 14:10 בערוץ KIDZ  והחל מהיום גם בHOT VOD YOUNG. בלי פאניקה ובלי היסטריה- כל מה שאתם צריכים לדעת ממיטב הכתבים של חדשות 12. המהדורה הצעירה, בהשתתפות מבחר כתבי חדשות 12, מביאה לכם בכל יום את הסיפורים הכי מעניינים והכי חדשים. איך מעבירים את הזמן בבידוד? איך נזהרים לא להידבק ולהדביק? מה השיטות הכי טובות להירגע בתקופה הזו? ועוד המון טיפים, המלצות ומידע אמין ואמיתי.