שמתם לב שניר ישן עם בקבוק של אקמולי ליד המיטה? מסכן, התמכר לטיפה המרה, עד סוף העונה הוא יפתח אולקוס או אנגינה. הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" הוא פרומו רציני לספר "למה גברים מתים על בי'ציות". דבר אחד בטוח - לכולם מובטח גן עדן בעולם הבא, מהגיהנום שהם חיים בו - אפשר רק להתקדם. טלפון לזכויות הגבר במשפחה ומתחילים:

1. מכירים את השיר: "פרח נתתי לנורית, קטן ויפה וכחול, תפוח נתתי לנורית - נתתי הכל! נורית לקחה התפוח, הפרח זרקה לחצר - הלכה לשחק עם ילד אחר!" (מילים: מירים ילן שטקליס) אני כמעט בטוחה שלהגר קראו פעם נורית - כי אני מזהה אותו דפוס התנהגות.

2. למרות שניר הוא הפייבורט שלי העונה, העקשנות שלו מתחילה לעצבן גם אותי. האיש עם 8 תארים, מח תלת פאזי ואייקיו מטורף - ועדיין הוא לא הגיע לתובנה שהגר לא זקוקה לפרח - היא זקוקה לשוט!

3. תראו, זה לא מן הנמנע שנשווה אותה לשירי מעונה 2, אבל לידה שירי נראית האם תרזה. נכון שגם שירי סלדה מלירן בהתחלה, אך היא עשתה זאת עם חן ועם ים של הומור עצמי. הכל יחסי בחיים הא? שירי, ד"ש - את חסרה.

4. חרף המאמצים של ניר, הגר החליטה שדיי עם זה ושזה לא נעים לה. אני לא יודעת אם האמירות שלה נובעות מאנטיפתיות או דווקא ממבוכה אמיתית שגורמת לה לחשוב שהיא צריכה להחזיר בחזרה - והיא עדיין לא בנויה לזה. מה שבטוח, רווקה עם אייקיו בסיסי מינוס פקולטת שפת ים - הייתה קופצת על ניר ולא משחררת. הוא כוכב העונה.

5. יחד עם זאת, גם הגר וגם שירי הן בית ספר ללא מעט רווקות. לא סתם הספר "למה גברים אוהבים ביצ'יות" נמכר במיליוני עותקים בעולם. לפי התיאוריה שלי, גברים רווקים מעל גיל 40 מתים על זה, דגש על מעל 40.

6. דובי ואריק מתקרבים והדייט שלהם נראה כמו דייט במלחמת העולם השנייה. כאלה מתוקים ועתיקים. במיוחד כשאריק מבקש שתספר לו כל מה שהיא רוצה לספר על עצמה. דובי משיבה שרק ישאל ושהיא תענה ושאין לה משהו ספציפי לספר. אכן, אין לה משהו ספציפי והיא גררה אותו לחפירות מאור יום לאור לילה.

7. אמיר ודנית נפגשים בנפרד עם החברים שלהם. אמיר נפגש עם איזו בת דודה מעלפת ומשוחח איתה באנגלית. בדוק שהוא בחר דווקא בבת הדודה הזאת - כדי שיוכל להשוויץ באנגלית שלו. כפרה, אנחנו לא ב-NBC אנחנו בישראל. אין, האיש הזה לא יאומן.

8. דנית מראה לחברתה תמונה של אמיר במיטה עם ג'ינג'ר, הסיטואציה הזאת מקריפה מרגע לרגע. היא מספרת לחברתה ש"היא לא יכלה לבקש טוב מזה" - מה שגרם ללא מעט צופים להשתעל ולא בגלל הקורונה. "טוב מזה?" - אחותי, האיש עושה עליך "פאודה".

9. הבעיה שלנו הנשים היא שאנחנו לא תמיד מקשיבות לאינטואיציות שלנו. דנית יודעת שהמכה הולכת לנחות עליה, היא מבינה שאמיר הוא בלוף לא קטן - אך משום מה היא ממשיכה לחיות בשקר. שיחה מול יעל העלתה שזה דפוס חוזר בקשרים שלה. ליעל אסור לספר את מה שאמיר סיפר לה (למרות שזה מוקלט) והיא מנסה לרמוז לדנית שיש בעיה. זה ברור, היא טובה מידי ומה אמרנו? גברים מתים על בי'ציות (או על גברים אחרים).

10. חתן תימני אאוט - חתן רוסי אין! תודה לאל שנפרדנו מהטרנד הזה כי ליאור מהאח הגדול לא הצדיק אותו. אוחח דניס דניס, אתה בית ספר לעולמות החיזור! והכל בחושניות ובליטופים אין קץ. ממש הרגשתי שאני באסקימו לימון.

11. למה דניס מחזר בעיקשות אחרי הדר? כי גברים מתים על בי'ציות (נראה לי שהדר קראה את הספר פעמיים) דניס בעצמו הודה שבעבר איבד עניין מול נשים שהיו "נוחות" מידי. מה אומר לכם, האהבה עיוורת, ראו את דניס שאמר על הדר: "יש לה לב ענק". מה אומר לך - עצום! כולה לב!

12. נסיים בממתק הלאומי - מור לרמן. המנוולת הזאת יודעת להצטלם. היא מכירה את הזוויות שלה ויודעת מה האינסטגרם אוהב. לפעמים היא נרדמת עם ריר בנסיעה - וזה יוצא לה פחות חינני, מה לעשות - לא בהכל מור לרמן שולטת.

13. מאור התחיל איתי בטוב ועכשיו הוא קצת מעצבן. גבר שחרר - אז היא בחרה לונה פארק. תזרום, ככה זה בזוגיות, במרבית הפעמים אתה תעשה דברים שאתה לא אוהב… מאור טען שהוא לא נמשך לכל הרכבות והמתקנים ולדעתי הסיבה האמיתית היא שזה הורס לו את השיער. גם אני לא מתה על זה: את עולה על רכבת הרים  מורן אטיאס ויורדת ממנה יזהר כהן. זוועות.

14. מישהו יהיה חייב לרדת מהעץ בקשר הזה. מאור לא פראייר, והוא לא קונה את ה"נחמדות" של מור. איפה עובר הגבול בין להיות מישהו שקורא את המפה לבין קטנוניות? בדיוק פה. הקטנוניות שלו מתחילה לעצבן. אם יש משהו שאני שונאת - זה גברים עם פנקס שרק מתחשבנים על כל שטות. שחרר גבר!

אגב, מישהו בירר מה קורה עם רוני ונועם? בדקתם שהיא לא הטביעה אותי? קצת חשוד לי כל העסק הזה.