עם התפשטות נגיף הקורונה בישראל ובעולם, גופי השידור השונים משנים את התכנים אותם הם משדרים. אמש הודיעה המועצה לכבלים ולווין על מגוון תוכניות חדשות והחנות שיעלו ב"הוט" ו"יס", זכייניות ערוץ 2 לשעבר גם הן העלו תוכניות חדשות וכעת, תחנת הרדיו האהובה גלגלצ מכריזה על פס קול חדש.

לוח השידורים של התחנה הצבאית השתנה כדי לשקף את השינוי העמוק בהרגלי ההאזנה, ובתוך השינויים הללו גלגלצ מציעה שלל תכנים רדיופוניים מיוחדים לימים האלה:

רביעי ישראלי
מידי יום רביעי, תשודר מהבוקר ועד הלילה רק מוזיקה ישראלית. חדשה וישנה, מרימה ומרגשת, בעברית או בשפות אחרות, שמחה וגם מעוררת מחשבה – כל עוד זה מכאן. בימים שבהם האמנים המקומיים נפגעו אנושות מביטול המופעים והאירועים, בגלגלצ מסבירים כי הם "רוצים לתמוך בהם ולעזור לחזק את הקשר עם הקהל". במהלך היום, בכל שעה, האמנים המקומיים ימליצו על אמנים ישראליים אחרים, שהם אוהבים ואנחנו ננגן את הבחירות שלהם.

אומרים תודה לאנשי השעה
פעמיים בשבוע, בין 9:00 ל- 12:00 בבוקר, הדר מרקס, תרים לגיבורים של התקופה. כל מי שעומד על המשמר – רופאים, עובדים סוציאליים, רוקחים, חיילים ועוד - מוזמנים לבחור את השירים שיעשו להם את היום. 

תחנת גלגלצ (צילום: אריק סולטן)
תחנת גלגלצ (צילום: אריק סולטן)

היחד מהבית
במהלך השבוע נקיים הופעות חיות מבתי האמנים, בפייסבוק של גלגלצ. אמנים ישראלים אהובים יבצעו שירים, בהתאם לבקשות הקהל בפייסבוק. בינתיים השתתפו במיזם קרן פלס, עדן חסון, נתן גושן ויובל דיין.

אלבומים לבידוד
בימי ראשון עד רביעי, בין 24:00 ל-02:00, מיטב אנשי המוזיקה של גלגלצ יקדישו תכניות לאלבומים קלאסיים, שכדאי לקחת לאי בודד, כלומר, לבידוד. יואב קוטנר, אורלי יניב, קוואמי, נועה ארגוב ועידו פורת יקדישו שעתיים לכל אלבום. הסדרה כולה תעלה להאזנה חוזרת בכל פלטפורמות הדיגיטל.

מסיבה בחמישי בלילה
בחמישי בלילה, בין 24:00 ל-05:00, תשודר מוזיקה אלקטרונית. בחצות תשדר כמדי יום חמישי, אלה גוטמן, את המגזין האלקטרוני שלה, ומיד אחר כך נשדר שלושה סטים של מיטב הדיג׳יים המקומיים.