אם מישהו רוצה לקבל פרופורציות לחיים - שיחשוב על מה שניר עובר בעולם הזה, הקורונה קטנה עליו, ממש צער בעלי חכמים.  כל השנים חשבתי שאני משוגעת, אבל אחרי התוכנית האחרונה אני מרגישה ממש נורמלית... ציפרלקס ומתחילים:

1. ניר ממשיך לחזר אחרי הגר ואפילו מגיע לבית החולים שבו היא עובדת עם קופסאות אוכל שלא היו מביישות את אמא שלי. כפרה עליו, איזה כמויות וכמה שפע! רק שמנים בראש יבחינו בזה. בנוסף, הוא גם מפנק עם קולה ממקדונלדס, בטח היה שם גם צ'יפס. בחוסר חשק הגר עושה לו סיור בבית החולים, כאילו שהוא שליח שצריך להניח חבילה והוא כבר מתחפף, ומשם, כצפוי - זה לא מתרומם.

2. עם כל החכמה של הגר - היא לא מצליחה לפתח שיחה. יכלה לספר לו משהו על החולים שלה או על מקרה שהיה אך במקום לשתף היא בוחרת לברוח, בפעם המיליון, לטלפון שלה.

3. לא ברור למה, אבל ניר מעיק עליה. כמה היא לא נחמדה אליו? בואו נגיד שדעא"ש יותר נחמדים כלפי השבויים שלהם, לפחות הם מגלים בהם עניין. ניר מפריע ותקוע לה באמצע החיים שלא זקוקים לשום שינוי. היא מדברת אליו בחוסר סבלנות ואנטיפתיות מוחלטת ועוד זורה לו מלח על הפצעים כשהיא נוהגת בלבביות כלפי זר שפגשה בחצי חינם. לפני כן על ספת הפסיכולוג יעל מבקשת מניר שיראה להגר את הצד הפחות נחמד שלו. זה מתחיל לחלחל. 

4. בחזרה מהסופר הגר שוב דורשת שקט ואז ניר סוף סוף משמיע קול חרישי. הגר תוקפת אותו בטון מתנשא וטוענת שהיא לא רוצה שהוא יעטוף אותה או שיהיה בסדר איתה. כל מילה שהוא מוציא מהפה, גם אם היא טובה, נקטלת באכזריות על ידה. גם כשהוא מתחיל לגמגם היא עונה: "כבר שמעתי את זה 3 פעמים". וואי אישה, מה יש לך? 

5. איזה בילד אפ עשו למריבה של ניר והגר, הא? חשבתי שהוא הולך לצאת עליה במהירות האור. לבסוף הוא אמר לה: "כמה זמן את כבר ככה?". מה אומר לכם, ממש יצא לו המרוקו, נועז כמו רבקה מיכאלי. ניר בר מח שלי, זה הכי חזק שלך? מבקשים ממך שתהיה אכזרי וחסר רסן! ייבש לך את הסטטוסקופ! האמת, התאכזבתי. טוב שלא אמר לה "במטוטא ממך, הביעי רוגע" קיוויתי שהוא ינער אותה כמו שמנערים שטיח אחרי שהאורחים הולכים. במקום הוא עוד עזר לה לסחוב את השקיות. שלא נדע מטומאה.

6. הגר, שחטפה את שוק חייה, הלכה להתבכיין אצל יעל ועל הדרך גילינו שלהגר יש טראומת ילדות מאבא שלה שנטש אותם כשהייתה קטנה. הפלא ופלא הפסיכולוגים שוב עשו דווקא וסידרו לה מישהו שדומה מאד לאבא שלה. למה? כי הם קראו ספר פסיכולוגי של סדאם חוסיין. אני לא רואה צידוק אחר. בואו נתחיל בזה שלצאת עם מישהו שדומה לאבא שלך זה קצת קריפי. כל שכן כשזה אבא שעזב אותך בילדות. תזכירו לי לא ללכת לפסיכולוגיים אי פעם, בחיים, לעולם! רשויות הרווחה יודעות על הפרק הזה?

חתונה ממבט ראשון, הגר, ניר (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, הגר, ניר (צילום: צילום מסך קשת)

7. זה עולה לי בבריאות לכתוב את זה - אבל היום אני בצד של הדר. וואלה, היא צדקה אתמול וגם ניסחה זאת יפה. באמת שכשדניס רואה קהל הוא קצת מאבד את זה, חש את עצמו אדיר מילר. נכון שההתנהגות הזאת שלו נועדה כדי להרשים את הדר- ובכל זאת, זה מעצבן. שלא תטעו, אני קרועה על דניס אך לצד הגינונים הרוסיים המעלפים יש את הקטע של התאטרליות - בזכות סבתא של בעלי האוקראינית ראיתי קצת ערוץ 9, כך שאני יודעת על מה מדובר! גברים, מתי תבינו? אנחנו צריכות שכל הפוקוס יהיה אך ורק עלינו. חוץ מהגר - לאישה הזאת יש חוקים משל עצמה. מה שכן, אני דואגת דואגת לחתולה של דניס. בדוק שעד סוף העונה הדר תבשל את המלעונה הזאת.

8. זה נראה שרוני ונועם נכנסו לבידוד. יש להם את כל הזמן הפנוי שבעולם - אז הם מתחילים לעשות שטויות. רוני יפיפיה ואלופה בטיזינג אממה, חוץ מכאבי ביצים - לא נראה לי שלנועם יש חייר ממנה. 

הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)
הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)

9. וואי אמיר, תתפטר ובוא נסיים עם זה כבר. במקום להיות כן עם דנית הוא מתנהג כמו כלבה (לא חלילה ג'ינג'ר) מהגיהנום - או שחם לו או שהוא מאבד עניין או שהוא משתתק או שהוא סתם רע אליה. יש מצב שהוא במחזור תמידי? בין כל הסצנות הבאמת קשות לצפייה - אמיר עלק פותח את ליבו ומספר לנו בפעם המי יודע כמה שהוא לא נמשך לדנית. מתערבת אתכם שהוא חושב שהוא יצא סופר גבר ושהצופים אשכרה איתו. נשמה, אתה נמשך לג'ינג'ר - הבנו!

10. ליבי עם דנית, היא כה מתוקה וטובה אך ברור לכם שהיא לא איתנו. בואו נגיד שקריאת סיטואציות היא לא המומחיות שלה. היא קוראת סיטואציות כמו שאני קוראת צרפתית. כשאמיר נוהג  בגועליות היא אומרת: "כשלאמיר חם - אז הוא קצת לא נעים". מון אמורה, אם ככה הוא מתנהג כשחם לו - אז כל העונה חם לו כי הוא בלתי נסבל! כולו גלי חום שלא נגמרים.

11. גם אחרי שהיא מעירה לו בקטנה על הקוטריות שלו - היא לוקחת את ההערה שלה בחזרה. חטפתי קריז כשאמרה לו "ביאסתי אותך כשאמרתי לך את זה?", את רצינית? תכנסי באמ-אמא שלו! זאת מצווה! אנחנו נודה לך!

חתונה ממבט ראשון, אמיר ודנית (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, אמיר ודנית (צילום: צילום מסך קשת)

12. אחרי ירח הדבש הלא הכי מוצלח. מאור מספר לדני שהוא מרגיש שעבדו עליו. מה אמרתי לכם בפרק הקודם? למרות שמאור מקסים וסבלני - הוא פנקסן לא קטן ותמיד קיים בו החשש  "לצאת פראייר". ציפיתי שדני יהיה קצת יותר פמיניסטי. במקום זה הוא אומר למאור: "תררראה לה מי אתה, תהיה יותר גברררררר". מאור מסיים את כל הסשן הטיפולי המורכב בעוד נגיעה בשיער. 

13. מור מגלה אי שביעות מהחבילה שהיא קיבלה מעלי אקספרס. מבחינתה יש פער בין הרצוי למצוי. היא הייתה בטוחה שהחוויה הזאת תעיף אותה לשמיים ובמקום היא התרסקה על הפרצוף. מורי, יפה שלי - מה חשבת? שתקבלי את עמוס תמם? אולי אביב הלוש? יועז הנדל (אוח יועזי)? מאור, פנקס הקטן, אחלה גבר - רגיל ונורמלי. יועז תפוס נשמה. דני מנסה לרכך אותה ומבקש שתתן לזה צ'אנס. זאת מילה שהוא אוהב "צ'אנס".

14. במעבר לשלב הבא, מור מתרגשת מהדירה של מאור אך טוענת שהיא קטנה לה מידי. מבינה אותה. אם היא כבר רשמה את עצמה לכזאת תוכנית  - שלפחות ההפקה תממן לה איזו דירה נאה, משהו קייצי על רחוב הירקון, רצוי שמצטלם טוב. אגב, גם את האירוע הזה מאור מסכם בעוד נגיעה בשיער. גבר, שתדע לך שזה משמן את השיער ועושה נשירה.