מגיפת הקורונה ממשיכה להשתולל והציבור הישראלי נמצא בחרדה עם עדכן משרד הבריאות הבוקר כי מספר החולים בישראל עלה ל-6211, ועשרות אלפים שנמצאים בבידוד. נאום ראש הממשלה בשעות הערב אחת לכמה ימים בו הוא מגביר הנחיות להתמודדות עם הנגיף ומודיע על צעדים חדשים למלחמה בו, הפך כבר לסוג של שגרה עצובה עבור הצופים, שנדבקים אל מסכי הטלוויזיה.

אמש בנימין נתניהו הכריז על הטלת מגבלות חדשות בניסיון למלחמה בנגיף הקורונה ומניעת התפשטותו ברחבי הארץ, הן קובעות בין היתר כי על על היוצאים לרחוב לשים מסיכות נשימתיות, הגבלת התנועה לבני ברק וממנה, סיוע בדמות מענקי פסח לקשישים ולילדים ובידוד ישראלים השבים מחו"ל במלוניות קורונה באופן מידי עם הגעתם ארצה. מפירי ההנחיות צפויים לקנסות ואף למאסר.

גם אמש, הפכה מהדורת החדשות של "קשת 12" לתוכנית הנצפית ביותר בערב, עם 26.2 אחוזי רייטינג. מולה, מהדורת החדשות של "רשת 13" קיבלה 13.5 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.6 אחוזים.

ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "ארץ נהדרת" של הזכיינית "קשת 12" עם 26 אחוזי רייטינג, מול "האח הגדול" של "רשת 13" שגרפה 22.4 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם שידור חוזר של "שטוקהולם" שקיבלה 1.3 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם המהדורה המוקדמת של החדשות שגרפה 18.8 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את המהדורה המוקדמת שלה קיבלה 8.5 אחוזים.