איזה פרק קולינרי היה לנו ב"חתונה ממבט ראשון", הא? התחיל בארוחת דגים, המשיך בפיתה ושקשוקה ונגמר בהרמה לחורשט סבזי. אין מה לומר, ניר עושה כבוד לעדה הפרסית, התעוררתי עם החזה מתוח! אחרי היח"צ של העדה הרוסית - גם תורנו הגיע. אבנר דן, חומייני, גולסנגם ומתחילים:

1. יש דברים שאי אפשר להציל, לא את המותניים שלי מלפני הנישואים ולא את הקשר של דנית ואמיר, לפחות למותניים שלי יש חתיכת היסטוריה. לקשר של דנית ואמיר אין שום דבר חוץ מאספת עלבונות חד צדדיים.

2. יעל פסיכולוגית חכמה וכבודה במקומו מונח, אני לא מבינה למה היא לא מפרקת את החבילה ומודיעה על ניתוק לקוח, הרי אמיר הודה בפניה שהוא לא נמשך ולא רוצה את דנית. יעל מקבלת בונוסים על סגירות? היא עובדת של הוט? איף, עד שהיא מוציאה מהתחייבות זאתי.

3. מה שכן, רואים שיעל חוטפת חלחלה מאמיר, היא רואה את מה שאנחנו רואים. היא זימנה את שניהם לשיחה שכצפוי לא התרוממה למקום שהייתה צריכה להתרומם. אמיר הודה שהוא לא כן (ושוב לא היה ממש כן בתוך השיחה), דנית טענה שזה נראה שהוא בא לסמן וי, ואז הוא סיבן אותה עם המשפט "אני לא אני בשביל להתמודד בזוגיות". דנית לא הבינה איך זה שוב קרה לה - איך היא תמיד מתאכזבת מקשרים שנראים מושלם (אם זה מושלם - אני בר רפאלי) ויעל סיכמה את כל האירוע הרב נפגעים הזה ב:"נו, טוב - אז תעברו לגור ביחד". יעל - לא הבנתי, את מחכה שעד סוף העונה היא תתאבד?

4. ואיזה מעבר דירה… "רשימת שינדלר" הייתה יותר שמחה מהכניסה שלהם לדירה. דנית סידרה ואירגנה ואמיר גלש על הספה בטינדר (לכאורה). לכל אורך הדרך היה לו פרצוף תשעה באב ואז היא חטפה שוק שהוא לא רוצה לישון איתה במיטה. אחותי, יש לו שפת גוף של אחד שהולך לכיסא הנידונים למוות. איזו מיטה בראש שלך... את אישה אטרקטיבית ומרשימה, כמה שיעורים אצל הדר ואת נותנת בראש בשוק הרווקות. איך ורדה רזיאל ז'קונט הייתה אומרת: "תזרקי אותו - הוא סמרטוט!".

חתונה ממבט ראשון, אמיר ודנית (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, אמיר ודנית (צילום: צילום מסך קשת)

5. איזו מלעונה הדר! הדר ישובבה! החבאת לו את הטבעת כדי שיקנה חדשה? יפיופה, את עושה לכולנו בית ספר. אני הולכת להחביא לבעלי את הטבעת שלו - אולי יקנה לי זוג עגילי זהב על הדרך. איך מלעונה יפה שכמוך עדיין לבד? אגב, שמתם לב שהדר תמיד נראית כאילו היא יצאה מהמקלחת. היא ה-007 של הרווקות. יש לי הרגשה שאחרי החו"ל, המתנות הקטנות והשיפוץ הביתי - בפרק הבא היא תקבל דירה רשומה בטאבו. ת'אמת, אני מפרגנת.

6. הקשר של הדר ודניס התחיל כשהוא היה כוכב והיא השתרכה מאחוריו ועכשיו שניהם כוכבים. אני נהנית לראות את ההתפתחות בניהם ומתה על הדרך שהם עוברים ביחד בזכות הדר. סחטיקה. הדר, את הפתעת העונה.

7. לדמיין את דובי ואריק עושים סקס זה כמו לדמיין את ההורים שלך עושים סקס (סורי), אתה לא רוצה לחשוב על זה, כולך בהכחשה מוחלטת שזה התרחש. ההבדל הוא שבמקרה של ההורים שלך - אתה מניח שזה קרה. במקרה של דובי ואריק זה נראה כמו משהו שלעולם לא יקרה.

8. דובי ואריק ממשיכים להתאים בגדים בדייטים שלהם והולכים לטייל (שוב) בים, דובי הציעה לשלם על הארוחה במסעדה אך אריק סרב עם המשפט האלמותי "מילא היית אוכלת דג". מסכנה דובי, חשבה שהיא תשלם הפעם ולכן לא אכלה דג, אם הייתה יודעת ששוב הוא מזמין - הייתי דופקת איזה לובסטר.

9. דובי מנסה ליצור שיחות עומק בעוד שאריק מרגיש שהיא לא נמשכת אליו. אפילו כשהם רוכבים על הטוסטוס שלו היא מפחדת ליצור מגע, מכינה את עצמה לתקופת הקורונה. דובי מרגישה שהמיניות מתחילה במקום שבו המילים כבר נגמרות, אריק חושב האינטימיות היא ריח. אריק חייאתי, איך תמשך לריח שלה אם אתה כל הזמן לוקח אותה למסעדות דגים?

10. בעקבות התסכול והגישות השונות דובי מתחילה להמציא משחקים כאשר המשחק הפותח הוא "ספר הבישולים", אריק נדרש לתאר את עצמו באמצעות תמונה שפתח ואכן הוא זורם עם המשחק ומנתח את התמונה כאילו שזאת זירת רצחף "התמונה נראית מצוין ויש עגבניה ופיתה עם טימין". מסכן, על המזל שלו - דובי נפלה על שקשוקה… זה הוביל לחצי שעה חפירה על כמה שהיא והשקשוקות דומות בזמן שהוא צפה במתח במאסטר שף ותהה לעצמו למה לא קיבל אישה כמו ונסה, כזאת שמכינה אוכל ולא מדברת עליו. השיח שוב לא זרם וכל הקטע המביך הזה נגמר כשדובי עלתה למיטת המעבר שלה ואריק נראה, גם הוא, כמו אחד שגולש בטינדר.

11. הגר וניר ניקו את הבית בשצף קצף והיו להם מלא תלונות על הדיירים שהיו לפניהם. זה היה מוזר בהתחשב בעובדה שהם גרים בדירה כבר כמה שבועות ורק עכשיו עלו על כך שהיא מסריחה. נו מילא, תמיד כיף להאשים מישהו אחר בסירחון שלך. הגר, שבשלב הזה כל מה שניר עושה מעצבן אותה, ניסתה להחליף אותו בשטיפה, מה שסוף סוף הצליח להוציא את הגאווה שלו החוצה (לא מתקנים גבר פרסי). ניר נפתח בפנינו וציין שהוא לא נהנה מאף רגע עם הגר. לעעע, לא יכול להיות! אנחנו בשוק.

12. אחרי שהכניסה את הסכין, הגר המשיכה לסובב ובדרך למשפחה שלה אמרה "מה הם חשבו לעצמם כשהם עשו את המאץ' הזה. שנינו קשים מידי" לא חמודה, מה חשבת לעצמך כשהוצאת את המשפט הזה מהפה? ניר קשה? תקבלי את אמיר ללילה ותראי איך את רצה בחזרה לניר.

13. אתמול לראשונה בחיי קינאתי בהגר. לא בגלל ניר… יותר בגלל שהיא הצליחה לחבק את אמא שלה. זה נראה לי חזון אחרית הימים - לחבק את אמא. שבועות שלא קיבלתי מגע מההורים שלי. מגע לא אבל סיר גונדי כן.

14. הגר המשיכה במגמת התלונות שלה אך למרבה הפלא - המשפחה שלה, בראשות האח שדומה בול לעידו מוסרי, העמידה אותה במקום. ועוד על מה היא התלוננה. על כך שניר מרים אחריה את הכוסות. אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים. תכף גם תתלונני שהוא לא משאיר את הנעליים בסלון…

15. כנראה שהגר חשבה שמשהו דפוק בניר ושהוא רוצה אותה כי אף אחד לא רוצה אותו. הרי אין זה הגיוני שגבר כל כך נחמד, סבלני, חכם וגם נאה רוצה אותך ככה. בטוח יש לו עיוות שהיא לא עלתה עליו. המשפחה שלה נתנה לה אישור ששום דבר לא דפוק בו ושלהפך - היא הדפוקה בכל התמונה. שריטה של אנשים שהרבה זמן רווקים.

16. אמא של ניר נראית כמו חוה אלבשטיין על גז צחוק. כמה שמחת חיים ואושר. אומרים שגברים מחפשים נשים שדומות לאמא שלהן - אצל ניר התיאוריה לא נכונה. הגר הצליחה להיות נחמדה לאמא שמיד אחרי האוכל עשתה לה סיור בגלריה שלה ולא הפסיקה להשוויץ בבנה הכישרוני. כנראה שהבית המרשים, האמא עם השמחת חיים המוגזמת והאבא שלא מדבר יותר מידי - גרמו להגר להבין שניר בסדר. שהוא לא פגום כמו שהיא חשבה. אין ילדים כלואים בערמת הגג או חתולים קשורים לעץ. אז למה הוא רוצה אותה? אולי הוא סדיסט, אין לי הסבר אחר לזה. יש גברים שמתים על התעללות חד צדדית, איך אתם חושבים שבעלי שורד אותי כבר 14 שנה?