במסגרת גל הקאמקים של סדרות עבר, ביניהן "בוורלי הילס" שחזרה למסך בשנה שעברה, ההודעה על איחוד "חברים" (שנדחה בשל הקורונה), חזרתה של "לובה" ל"ארץ נהדרת", והאיחוד של "הקומדי סטור", "זהו זה!" ו"השיר שלנו", להיט עבר נוסף אהוב חוזר למסך. בערך.

נראה כי בעיתות משבר, כמו זה של הקורונה, הקהל אוהב לחזור לתכנים ישנים ואהובים שמספקים התרפקות על העבר וכמה ציטוטים מוכרים ומרגיעים. כעת, גם סדרת הלהיט "הפיג'מות" מתחילת שנות האלפיים, מקבלת מחווה חדשה.

עודד פז, אחד מחברי ההרכב המצליח, העלה בעמוד היוטיוב שלו סרטון מיוחד בהשתתפות החברים, "התגעגעתם? גם אנחנו... אוהבים אתכם ומחזקים אתכם, גם בימים משונים אלו. הפיג'מות", נכתב בדף.

בסרטון נראים החברים כשהם מצלמים את עצמם מבתיהם במצלמות רשת, בחרסות הקורונה. והמשפט שפותח אותו הוא של אילן רוזנפלד שאומר: "בואו פשוט נארוז את המסיכות שאין, ונחזור לנתניהו". משם חוזרים החברים מכל התקופות, רובי דואניאס, יניב פולישוק, אלונה טל, ימית סול, דנה פרידר, יובל סגל, קובי פרג', אילן רוזנפלד, ועודד פז, לפרק קורע בן 10 דקות שכתבו אילן רוזנפלד ויובל סגל.

בראיון שהעניק יובל סגל לקיץ ברבנר ב"מעריב" לפני לפני שלושה חודשים, דיבר השחקן על אפשרות של איחוד, ואמר: "כל הזמן שואלים אותי ברחוב, גם בפייסבוק: 'מתי תהיה עונה עשירית?'. אני מת שתהיה. לא רק אנחנו רוצים. כולם רוצים. הלוואי שמישהו ירים את הכפפה. אפילו לא עונה שלמה, אלא פיצ'ר אחד שיסגור את הפיג'מות. זה ישמח את כולם. מבחינתי זה עוד יכול לקרות. אני כבר מדמיין את הפיג'מות מזדקנים בחלוקי בית וכפכפים. ב'אחשלירוח' היה מיני־איחוד עם עודד פז, אילן רוזנפלד ויניב פולישוק. יש שם סצינה שעודד שובר את הקיר הרביעי, ואומר: 'רוצים עונה עשירית', כמו שהוא היה אומר בכל סוף פרק של 'הפיג'מות'".