אני לא יודעת מי ערך את הפרקים העונה אבל יש מלא חורים בעלילה. לא זכור לי שרוני ונעם דיברו על עניין הגובה - אז למה זה עלה בארוחה בכזאת פתיחות? כנ"ל גם לגבי ניר והגר, שעד לפני שניה העדיפה לישון עם אחמד טיבי, והיום ניר הוא אהבת חייה. העורכים שוכחים שאין לנו חיים בתקופה הזאת (ובואו, באופן כללי אין לנו חיים) ובמקום לשתף אותנו בכל מה שהם יודעים - הם משאירים מלא חומרים על רצפת העריכה וחבל. 40 דקות פרסומות ומתחילים:

1. אם יש משהו שאני לא יכולה לסבול אצל אנשים - זה התמסכנות כרונית. אין לי בעיה עם אדם שמידי פעם נכנס למוד פולני, הכל טוב. אבל התמסכנות כרונית - זאת מחלה שאין לה מרפא ולכאורה נראה שמאור לוקה בה. סורי, איבדתי את הסבלנות אליו.

2. מור ומאור התארחו אצל החברים של מאור שמשום מה פתחו בופה על השולחן בסלון (בטח על פינת האוכל היה מלא בלאגן), חבר של מאור שיחק אותה פסיכולוג מה שגרם למור להיפתח ולחבר של מאור להרים קול ולתמוך במאור שגם הפעם - שתק.

3. מאור בטוח שכל העולם נגדו ושמור נחמדה לכולם ורק אליו היא גועלית, הוא משתגע כשאחרים מתלהבים ממנה. אפילו כשחבר שלו התחבר אליה זה מצליח לעצבן אותו, כי לטענתו - החבר לא הכיר את מור האמיתית. כתבתי לכם בעבר שמאור פנקסן לא קטן והיום אני בטוחה: הפנקס שלו תמיד פתוח והארנק מסתבר - סגור. ראיתם שהוא לא הציע לשלם על השייק? בחייאת ראבק, תהיה לארג' בקטנות.

חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: לירון סער)
חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: לירון סער)

4. זה לא סוד שמור ציפתה לגבר יותר מרשים, היא הודתה בזה בעבר, בהווה ובעתיד. אני חושבת שגם באלסקה שמעו את זה. יחד עם זאת, מור התקדמה הלאה: היא מציעה שיעשו דברים, מנסה לפתח שיחה, רוצה להקליל את האווירה ולצאת מהאירוע הזה עם כמה שפחות נפגעים וכמה שיותר רגעי טלויזיה בעוד שמאור נמצא בהתקף טנטרום תמידי.

5. נכון, מור היא דיווה שחושבת מהר ועונה בהתאם אבל וואלה - זה מה שמאור ביקש: אישה שתוביל אותו ושהוא יוכל להעריץ אותה. מאור קיבל את מה שרצה ולא ידע כיצד להתמודד עם זה. במקום לחשוב: "שיחקו אותה שם בהפקה" הוא מרגיש חסר בטחון מולה. מור מתעלה על עצמה ושואלת אותו איך היא יכולה לשפר את התחושות שלו והוא עונה שמרגישים בוויב. באמאשלך? איזה וויב? יש לך וויב של תשעה באב. מה הקטע עם הוויב? לא יכולה לשמוע את המילה הזאת. תדבר ברור.

6. בואו, לא נולדתי אתמול ואני יודעת כיצד הראש של גברים עובד. מאור מתוסכל אחושילינג מזה שאין מגע בניהם. הוא היה בטוח שהם כבר ישנו כפיות בזמן הזה, נעול על זה שכל הזוגות עושים סקס והוא עוד לא קיבל נשיקה. בתכלס, ככה מתנהג גבר שלחוץ על סקס: הוא עוקץ, רוטן, מתמסכן ועושה ברוגז עד שיקבל מגע.הבעיה שבתקופה הקרובה מור לא תגע בו גם עם מקל של לייזר וכפפות חד פעמיות.

7. דני הפסיכולוג לא קולט את החולשה של המטופל שלו ובמקום לשלוח את מאור לקרוא את 50 גוונים של אפור ולטפל בעצמו, הוא מציע שמאור ומור יתנהגו כמו חברים. מסכן מאור, זה מה שחסר לו - שמור תתחיל לתקוע גרפסים לידו. גם ככה הוא מרגיש שהיא לא סופרת אותו.

8. רוני ונעם הם הזוג היחידי העונה שלא מעצבן את הצופים. גם במקרה שלהם לא ברור מתי חלה התפנית בעלילה. לפני רגע הם זרקו אחד על השני אוכל והיום הם מאוהבים מתמיד. לכו תדעו, אולי הם עלו על משהו, אולי טחינה על הפרצוף היא המזור לכל הבעיות בזוגיות.

9. נעם הזמין את רוני לארוחת שישי משפחתית. לא הבנתי למה האחייניות שכיכבו בפרקים הקודמים - הוגלו לסלון ולא אכלו איתם בשולחן, אולי היו בלמידה מרחוק. מפה לשם, המשפחה החמה התחילה לדבר על אהבה ועל האפשרות של לרשום את אמא לעונה הבאה, כאשר אחות של נעם אמרה: "זה כמו שירצו גבוה ויצא נמוך", התעלמה לחלוטין מהעובדה שאחיה מטר ושייבה. רוני נחנקה עם היין ואז פתחה בוידוי קורע לב על כך שגם היא ביקשה גבר גבוה שיעטוף אותה ולאחר שהתאכזבה מהגובה של נעם הבינה שהגובה שביקשה היה גובה רוחני - נפשי ולא גובה פיזי, ושנעם עוטף אותה יותר מכל גבר אחר. רוני מתוקה, ריגשת. האמא סיימה את כל הנאום הזה עם משפט העונה:" חכי, הוא עוד יגבה". כן, עניין הגובה הוא לא נקודת תורפה במשפחה שלהם ועל כך האמא מקבלת מדליה ממני.

10. אומרים שנמוכים מפצים על הגובה ושאלוהים לא מקפח אף אחד, ואחרי שראיתי את הבטחון העצמי של נעם התחלתי להאמין בזה. נעם לא לוקח קשה וכנראה שהוא ניחן בתכונות מהממות אחרות.

11. מכירים את זה שאחרי חצי יום מחוץ לבית אתם פתאום נזכרים שלא כיבתם את הדוד? אותו הדבר עם רוני. אחרי שבועות שהיא ונעם עושים כלום ושום דבר- היא פתאום נזכרה שהוא מובטל וחטפה על זה קריז. נעם לא סיפק לה תשובות ובמקום להתחיל לשלוח קורות חיים הוא אמר לה "אני יודע להתחיל משהו חדש ולעשות שזה יהיה באוויר". וואלה? כמה שנים למדת את המקצוע הזה?

12. עוד כשרוני נכנסה למיטה ופתחה ספר - משהו בתמונה הזאת לא היה נראה אמין. מי מתחיל לדפדף בספר בצורה כזאת? ועוד בדולינה… מי קורא בדולינה? בדולינה הוא ספר שאתה מחזיק בבית רק כדי שתוכל להרשים אחרים. נראה לי שהספר הגיע עם הדירה.

13. נושא החל"ת מגיע לדני ושם החולשות של רוני נחשפות. רוני מספרת שהיא פליטה וכנראה שהתחושה הזאת מלווה אותה כל החיים. דני טוען שהרבה מונח על הכתפיים של נעם (פחדתי שהוא יאמר "הכתפיים הצרות של נועם") ורוני מתוודה שהיא לא סומכת על אף אחד בעולם הזה. רוני אחותי, סמכת על אנשים זרים שיסדרו לך בעל מבלי שבכלל ראית אותו, רק אומרת.

14. אגב, הבנתם מה קרה לשיער של רוני? התחילה עם שיער חלק כמו של נועה קירל וסיימה עם אפרו של ניסים גרמה. או משהו השתבש עם הלחות שם או שרוני מתחשמלת כשהיא קוראת ספר.

15. שמתם לב שגם הגר גבוהה מניר? נראה לי שזאת העונה של דובי גל. מסתבר שהגר וניר מתחילים להתאהב (קמצנים העורכים, לא מספרים לנו איך זה קרה), כאשר אתמול הגר שאלה את ניר איך הוא ידע שזה זה ולניר לא הייתה תשובה. ככה זה בחיים, האהבה עיוורת.

16. מה הסוד של הגר? הגר לא אוהבת כוסברה! כמה חפרו לנו בפרומו ולבסוף, סוד שכבר ידענו. לא חלילה שאני מזלזלת במה שהגר עברה, אבל עורכים יקרים - אם כבר סיפרתם לנו את סיפור הנטישה - זה לא סוד!

17. ניר שוחח עם אבא שלו סמי פור (סיפור אמיתי חברים, ככה קוראים לאבא) וזה גרם להגר לפתוח את ליבה ולספר על נטישת האב המופלא שהיה לה. מה אומר לכם, ניר חמוד והכל אך רפי רשף הוא כבר לא יהיה. במקום לדלות לנו עוד פרטים מעניינים ולשאול למה האבא עזב - הוא מתחיל למשמש אותה כמו ילד בן 16.

18. את חושבת שאת מכירה נסיך ואז מגלה שכל הגברים אותו הדבר! רק מגע בראש שלהם. ניר בהחלט הדמות האהובה עלי אולם אתמול הוא התנהג כמו נער בן 16 שממתין לפעם הראשונה שלו. ראיתם איך הוא רכב על הגל? כמה מזמוזים דפק לה בעקבות הוידוי? גם לא בדיוק הבנתי כיצד הם עברו מהסלון לחדר השינה.

19. עם כל ה-8 תארים, הדבר היחיד שהיה לו להגיד היה: "הוא (האבא) גידל מישהי טוב". הגר השיבה בצניעות מירבית: "כן, הוא עשה עבודה טובה". נראה לי שכולם על סמים בעונה הזאת, שלחו קצת לכיוון שלנו.