אם חשבתם שהקורונה היא העונש הכי גדול שהאנושות ספגה בגלל ההתנהלות הנפסדת שלה מאז המהפיכה התעשייתית לפני 200 שנה, אז מתברר שיש עונש גדול יותר וקוראים לו "צחוק מהמצב", גרסה מיוחדת של תוכנית הסטנד אפ "צחוק מהעבודה", שהופקה לרגל מגיפת הקורונה ומשודרת ב"רשת 13".

התכנית נפתחה בסבב פאנצ'ים, כמו שיש ב"מועדון לילה" ו"גב האומה", רק חבל שזה לא הצחיק. דוגמא: "צריך למחוא כפיים לניקול ראידמן שגילתה אחריות וביטלה את המופע בקיסריה מחשש להתקהלות של איש אחד". באמת שכבר כמה שנים טובות שלא נתקלתי בבדיחת צביקה פיק הזאת.

בהמשך התוכנית התארחו: איתי לוי, שזכה בתואר "היפה והנכון" לשנת 2020 על ידי מגזין "פנאי פלוס", רוני דואני, שבבעלותה מכון כושר והיא מעבירה שיעורים ב"זום", ותקוה גדעון, שניצחה בעונה האחרונה של ה"אח הגדול". האורחים נאלצו לסבול, גם הם, מהומור עדתי עבש ומבדיחות הקרש שריססו מסביבם חברי הפאנל.

איתי לוי לפחות ניצל את הבמה כדי לפרגן לחברת הג'ינסים שהעשירה את חשבון הבנק שלו ולמקעקעו האישי. הוא גם ציין במפורש את שמם, שלא יאשימו אותו חס וחלילה בפרסום סמוי. יש מצב שגם הפקת התוכנית גוזרת קופונים משלה, אחרת לא ברור בשביל מה היינו צריכים את האייטם על רוני דואני במכון הכושר שלה. חוץ מלציין שהיא "בעלים של מכון כושר" לא היה לקטע הזה שום צידוק ופואנטה. מצד שני, אם להיות כנים, אז לשום דבר בתוכנית הזאת אין הצדקה ופואנטה.

ואולי בכלל מדובר פה בהומור פוסט מודרני מבריק וחדשני, מודע לעצמו, שלא אמור להיות מצחיק ואני, בעצם, מתפרץ פה לדלת פתוחה בשל חוסר הבנתי, כי באמת שאין לי שום מושג איך משהו כל כך לא מצחיק משודר בפריים טיים בערוץ מרכזי, בזמן שבערוץ המתחרה משודרת תכנית הריאליטי הפופולרית "חתונה ממבט ראשון", בזמן שתוכנית הדגל של הז'אנר, "הישרדות", שוכבת עדיין בבויידעם של "רשת" ומחכה לעלות לשידור בתחילת מאי, למרות שהייתה צפויה להיות משודרת מייד לאחר פסח.