המשבר נמשך: ארגון העיתונאים ו-ועד חדשות 13 החליטו להשבית היום (רביעי) את העבודה למשך כשעה אחת, בין 15:00 ל-16:00, על רקע תכנית הקיצוצים המתוכננת. "הצעד יוביל להשלכות קשות, לרבות פיטורים המוניים", הסבירו בוועד.

בהודעה שנשלחה לעובדים נמסר: "קיימנו לפני זמן קצר ישיבת מו״מ ראשונה עם הנהלת חברת החדשות על תכנית הקיצוצים המתוכננת. בדיון נמסר לנו כי ההפחתה התקציבית, בשיעור של 35%, מתוכננת להתבצע במלואה בחודש יולי - ולהוביל להשלכות קשות, לרבות פיטורים המוניים והורדת תכניות נוספות".

"כמו כן", צוין עוד, "אין בכוונת החברה להחזיר מחל״ת את עובדיה, למרות סיום מצב החירום, באופן שעוקף את ההסכם הקיבוצי האוסר על פיטורים לפחות עד חודש יולי. הבהרנו להנהלה כי נתנגד בכל כוחנו לתכנית, שמשמעותה המעשית היא חיסול חדשות 13 כגוף שידורים עצמאי, והודענו כי בלית ברירה נחל בצעדים ארגוניים שמטרתם למנוע את המהלך ההרסני הזה".

״כצעד ראשון", הבהירו בוועד העובדים, "אנו מודיעים על הפסקת עבודה של כל עובדי חברת החדשות, היום בין השעות 15:00-16:00. ב-15:00 נקיים אספת הסברה בדסק החדשות ברמת החיל, שבמהלכה נמסור את פרטי התכנית המלאים כפי שהוצגו לנו היום, ונציג את דרכי המאבק להמשך".

מחדשות 13 נמסר: "אנו בעיצומו של משא ומתן עם העובדים, צר לנו שבמהלכו ננקטים צעדים ארגוניים, הפוגעים בשידורי החברה".