שמתם לב שאת כל הזוגות הכושלים שלחו למלונות קרוב לבית ואת הזוגות המבטיחים שלחו לאילת? אני עדיין בשוק שדובי ואריק הסכימו לנסוע לעוד סופ"ש יחד, זה הכי ישראלי שלהם! כשנותנים לך משהו חינם - אתה חייב לנצל, כולל כל האטרקציות.

אותי הטרידה שאלה אחת: מה קורה עם הגן של דובי כשהיא בחופש? ידוע שאנחנו ההורים פותחים עין על הגננות כשהן בחופשה, במיוחד כשהילדים בגיל הרך. אסרו חג ומתחילים:

1. אחרי הסופ"ש בצפת דובי ואריק הגיעו לטיפול בפעם האלף. חשבתי שבטיפול הזה סוף סוף הם יבינו שעדיף לבד בכלא הסורי, אבל לא, עקשנות של מבוגרים. אף אחד לא רוצה לפרוש או לוותר, הזכירו לי את סבתא שלי שלא רצתה להתפנות הביתה אחרי שהאירוע נגמר. לא מאמינה שאני כותבת את זה, אבל ברגע הזה ממש התגעגעתי לנטישה של מאור, הלוואי ואריק היה לומד ממנו משהו. 

2. אריק סיפר שהיה לו ממש כיף בצפת ודובי טענה שלא באה בטענות. הלוק הכללי שלה, כאילו תפס אותה גשם בדרך לטיפול - עם התלתלז' והשאל - סיפרו לנו סיפור אחר - דובי אשכרה סובלת. כמה היא סובלת? מכירים את זה שמרוב עייפות אין לכם כבר כוח לדבר? אז דובי לגמרי שם. 

3. דניס והדר נסעו בראש טוב לאילת לכבוד יום ההולדת של הדר, ציפיתי שהוא יפגיז עם מתנה שווה במיוחד, כזאת שעונדים על היד, אבל משום מה היה חשוב לו להתקשר לאמא שלו, וזאת לא הייתה סתם שיחה - זאת הייתה שיחת וידאו! נראה לי שהזום זה פטנט של אמא של דניס - למקרה שהווידאו של הוואטסאפ לא יעבוד - היא תמיד יכולה לראות אותו בזום. דניס כפרות, אתה לא ילד שחוזר הביתה לבד מבית הספר, אין צורך לעדכן את אמא שהגעת! וגם אם עדכנת, שלח הודעת וואטסאפ ואל תפתח את זה לשיחת וידאו. 

4. אמא של דניס איחלה להדר יום הולדת שמח וגם ברכה אותה ב-"בעל טוב", זה היה מבחן שפוטין עושה לחברים של הבנות שלו. הדר לא התבלבלה וענה שכבר יש לה בעל טוב. תודה להדר ולג'ני על קרב חתולות משובח. מיאוווווווווווווווווווו.

5. הדר ודניס לגמרי בתוך קשר זוגי אמיתי וכנה ואני לא דואגת להם. מידי פעם יש לדניס יציאות עם יפן או סוויטה ברומניה, אבל אני סומכת על הדר שתדע למתן את זה. האישיות המהממת שלו הצליחה להוציא מהדר משהו מאד יפה וכנה.

6. אם רוני ונועם לא ביחד - זה רק משום שפתחנו להם עין. הם שמחים בדרכים, שמחים על צוק (גם כשזה נראה כאילו הם עוד שנייה נופלים), שמחים עם דולפינים, שמחים במערות ואפילו שמחים כשהם מצחצחים שיניים על הבוקר. מי שמח בצחצוח שיניים? זה מאותם הרגעים שמתחשק לך לרצוח מישהו. מעניין אם נועם ביקש חליפת צלילה XS או שהוא לא חזר על אותה טעות.

7. ואם לא די בכל השמחה הזאת, הם גם מאד יפים ביחד. כשאני רואה אותה בבגד ים - יש לי חשק לאכול פטרוזיליה. כמה חם להם ביחד? גם כשנתקע לה סלע בגב, היא מיד אומרת "אפילו הסלע חם". תגידי את אמיתית? את מוציאה אותנו הנשים לא טוב. 

8. למרות על התשוקה והיופי, חדי העין הבחינו במשפט שרוני זרקה. היא אמרה שהיא יודעת שהם חוזרים למכשולים של החיים ובא לה להישאר בפנטזיה הזאת עוד קצת. בתרגום חופשי: "כל הקטע שלנו יהיה פחות סקסי כשיעיפו אותנו מהדירה שההפקה מימנה לנו וכשאני אזכר שאין לה עבודה" באסוש, הם נכנסו לי ללב, כל אחד בדרכו שלו.

9. אפרופו חדי העין, שמתם לב לחולצה שהגר לבשה בנסיעה למלון? על החולצה היה כתוב  don't forget to smile. הייתי בשוק, הגר - אישה שלא מפסיקה לצחוק בקול רם ולסחוף את כולנו עם הצחוק שלה ורוח השטות שכה מאפיינת אותה (זהו שלא!), ולבסוף היא עוד לובשת חולצה שכזאת? במילים אחרות: רמת מודעות עצמית: אמיר מאשים את דנית שהיא מזיעה בתוך היד שלו כשברור לנו שזה בדיוק ההפך! 

10. אחרי שעצמה עין כל הדרך ( ככה זה אצלנו הנשים, אנחנו לא ישנות - אנחנו "עוצמות עיניים"), הגר וניר הגיעו למלון דן כרמל. ראיתי מלא וילונות מכוערים בחיים שלי - אך דן כרמל זכו במקום הראשון,  סוויטה מפוארת - עם וילונות של מוטל של בוגדים. ניר והגר התלהבו מהנוף והסוויטה - כאילו הם מינימום באיזה לופט בניו יורק. יפים שלי, זאת חיפה, שלא יהרגו אותי החיפאים, אבל מדובר בגראנד קניון ובגנים הבהאיים. 

11. משם הם המשיכו לסדנת שוקולד. מה אומר לכם, אם ניר היה יודע שככה שוקולד יגרום להגר לחייך, הוא היה לוקח אותה בערב השני ולא מחכה חודש. הגר אשכרה חוותה אורגזמת שוקולד, היא קרנה מאושר ואני הוטרדתי מהמחשבה שאת כל השוקולדים היקרים האלה עושים עם הידיים חשופות ולא עם כפפות. מסכן ניר, רותח כמו הסלע מתחת לראש של רוני והמגע הכי קרוב שהוא מקבל - זה מריחת שוקולד. מה שכן, נראה שהשוקולד פתח להגר עוד כמה צ'אקרות כי לאחר מכן היא הייתה נחמדה אליו ואפילו נהנתה מאלבום החתונה ולא אכלה עליו איזה סרט. לא רק שהיא לא אכלה תסביך או סרט- היא אפילו העידה שניר חתיך. אמחיה! הגר כפרות, הוא חתיך, את לוהטת לכם יש סוויטה נשיאותית, למה את מחכה? למשיח בן דוד?

12.  ליבי יצא אל דנית. מסיבה לא ברורה היא טובה מידי אל אמיר, גם כשברור לה שהוא בכלל לא נמשך אליה וזה אפילו לא מרומז - זה שם. קיים ונוכח על השולחן. דנית משתדלת להיות האישה הכי טובה שיש ולא מגיע לו: היא מתרגשת מפירות יער בשבילו, נחמדה אליו עד אין קץ, שומרת שהוא לא ייפול מהטרקטורון המעופף (נשבעת לכם, 13 שנות נישואים ואני לא בודקת שבעלי חגור ככה. מקסימום יש ביטוח), ואפילו מעידה שיש לה את כל הזמן בשבילו. על איזה זמן בדיוק מדובר? בקצב הזה שניהם יחזרו לבתולים שלהם שוב. מה זמן יכול לעזור להם, אם אני לא נמשכת לבננה - אז אני פשוט לא נמשכת לבננה! ולא משנה כמה אני אדע שהיא בריאה וטעימה. 

13. הסצנה עם אלבום החתונה של שניהם הייתה קשה לעיכול, כאב עליה ולא הגיע לה חוסר ההגינות של אמיר כלפיה. אלבום החתונה לא עורר בו שום רגש למעט צביעות כלפי הסביבה. למה קשה לו לחבק אותה? אפשר לחשוב שהיא נושכת. גם כשליטף לה את הרגל כמו שמלטפים את ג'ינג'ר - היא נבהלה. הבהלה שלה שברה לי את הלב, מבלי להתכוון - דנית שדרה קורבנות. 

14. כשהם ישבו בבריכה, ניתן היה לראות את הדיסוננס בניהם, היא מסתפקת בכל מה שהוא זורק לה והוא בטינדר כאילו אין מחר. גם כשהיא מנסה לפתוח שיחה והוא מסרב - היא מודה שהיא מסתפקת בשקט. דנית היקרה, את חכמה, מכילה ויפה - תרימי לעצמך ותדרשי יותר, גברים מתים על בי'ציות. 

15. נסיים עם דובי ואריק שכמו תמיד מספקים לי את הרגעים הקורעים של הפרק, איך שהם הגיעו למלון - דובי התקשרה לקבלה וביקשה מיטה. אין מה לעשות, היא התרגלה למיטת מעבר וכבר לא נוח לה במיטה זוגית. מקווה שבזוגיות הבאה היא לא תדרוש מיטת קומותיים. 

16. ראיתם איזה יופי הם תקשרו על הטרקטורונים המעופפים? איך הם קראו אחד לשני… עלו לי פלשבקים מ"נס בתא מספר 7". פאפא...לינגו לינגו. כמות המילים שהם החליפו במשך הריחוף - עלתה על כמות המשפטים שהם החליפו במשך כל העונה. ממש רוחות של תשוקה. 

17. למרות הקושי עם אריק, דובי לגמרי שחררה והבינה שחיים רק פעם אחת ומי יודע מתי בפעם הבאה יזמינו אותה לסוויטה הנשיאותית עם אטרקציות. גם כשהם קיבלו את האלבום היא הייתה מפויסת כשקלטה שאריק עבד עליה כל התקופה - והיא לא באמת הייתה אנטיפתית כמו שהוא כל הזמן טען. מבחינתה אין עם מי לדבר אז היא לא מתאמצת. דובי לא מעוניינת באריק, היא רוצה לכבד אותו וליהנות מהגודיז של ההפקה - עד סוף העונה. 

18. לא רק שהיא לא כעסה בפניו, היא אפילו החמיאה לאריק על הנראות שלו בערב החתונה ועל הופעה. אריק הגיב בהתאם לאריק: "החליפה של הוגו בוס". במילים אחרות, אם לא הזכרתי בשנייה שסובבת את הראש: אני גבר עשיר ואמיד! יש לי 12 דירות בברצלונה, כשאני עושה אפצ'י אני מעיף שטרות.

ראיתם באיזו מהירות אריק סגר וקיפל את אלבום החתונה? כאילו תפסו אותו על חם. בגיל 16 תפסתי את ידיד שלי מעיין בפלייבוי כשנכנסתי לחדר שלו בהפתעה, וזה היה נראה בול ככה - סגירה מהירה וקיפול בזק.