48 שעות להחלטה הגורלית: מי יישאר עם מי ומה עלה בגורל מיצי? הכל נדע בפרק הבא. היה נחמד לראות את כל הזוגות נינוחים ורגועים, חלקם כבר הגיעו להחלטה, חלקם חיים בחטא ובשקר ולחלקם יש שבע נשמות. מה ההבדל בין הגר לאמסטף? אמסטף מתישהו עוזב את הילד! הגר, חכמה ונאה ככל שתהיה - פשוט לא משחררת וניר כנראה נהנה לסבול. בחיי, אני לא מוצאת היגיון לקשר הזה. שעווה רותחת ומתחילים:

1. הדר ודניס ממשיכים לעשות חיים באילת והפעם הם מגיעים להחלקרח. אף פעם לא הבנתי את זה - דברים שאתה יכול לעשות בחולון אתה עושה דווקא באילת, כמו אנשים שמשחקים באולינג בחו"ל. מה שכן, היה נחמד לראות את הדר מובילה ואת דניס מפוחד על הקרח - כמו ארנב בפינת ליטוף.

2. דניס זרק בהפגנתיות מעטפה על הקרח אולם סיפר לנו ולהדר שזה נפל בטעות. הדר התרגשה בטירוף וזה נראה שהיא חשבה שהיא תמצא טבעת יהלום עם ירידה לברכיים. במקום טבעת היו אלה כרטיסים למדריד וזה היה מרגש לא פחות. את כל הקטע הרומנטי הזה דניס סיים עם המשפט: "מאמי, אני גומר על הפרצוף". בחירת מילים גרועה, דניס.

3. מנקודה שמחה אחת לנקודה כואבת אחרת. הגר שוב אמרה לניר שמבאס לה, וכשהוא שאל מה הרגישה בחופה כשראתה אותו - היא ענתה שכלום, פשוט פחדה שתיפול. האישה הזאת יודעת להרים ולהקפיץ כל רגע, עליה צ'ארלי צ'אפלין כתב: "יום ללא חיוך הוא יום מבוזבז". אני חושבת שניר צריך ללמד בבתי הספר את נושא הסבלנות והסובלנות. אתמול השיח שלהם הגיע לרמת גיחוך שלא נצפתה ב"חתונה ממבט ראשון". גם כשרצה לנשק אותה ענתה שהיא לא אוהבת להתנשק מול מצלמה. יש משהו שהיא כן אוהבת לעשות מול המצלמה?

4. עם הרגליים השולחן במרפסת, מה שלא היה קורה לדובי ואריק, שניהם ניסו לנהל שיח. הגר ביקשה שניר יספר לה משהו, ניר התחיל לדבר על מה שהוא מבין בו , כלומר על "כוכבים" והגר ענתה: "אתה יכול לא לדבר על כוכבים?". זה המשיך למה שהיא אוהבת לאכול - סושי, כאשר לניר היה סיפור על סושי!, סיפור שרובנו רצינו לשמוע. ואז הגר ענתה "לא דיברנו על סושי?" כלומר, בן תמותה, אל תפתח את השיחה למקום שהוא לא סושי! הגר יפה שלי, על מה את רוצה לדבר? על אינסייד אאוט? רול אין? ספייסי מיונז? סושי בטמפורה? מה יש לדבר על סושי? כמה דגים מתים בתוך אצה וזהו. 

5. הגר התעוררה לעוד בוקר כבד וכעסה על ניר למה הוא לא מדבר איתה. כששאל אותה מה עובר עליה היא ענתה: "אני בעצמי לא יודעת מה עובר עליי אז לא יכולה לשתף אותך בזה". לא הבנתי מה הגר רוצה שיעשה, כבר יותר קל להכניס לעצמך עט לעין או לשתות את השתן של הבוקר. איך הוא ידבר איתה כשהיא בעצמה לא יודעת על מה לדבר. זה בלתי אפשרי. 

6. הסיוט המשיך לנסיעה ברכב. הגר מתנהגת כמו אחת שלא רוצה את ניר, שהוא תקוע לה כמו עצם בגרון, שמתחשק לה להיות לבד, אבל נשארת איתו כי איזו מגדת עתידות אמרה לה שהם יתחתנו בסוף. הנסיעה שלהם באוטו נראתה כמו רשימת שינדלר ומשם, במעבר חד, לסרט הקומדיה "טיפשים בלי הפסקה": רוני ונועם ממשיכים לפזר את שמחת החיים שלהם ולעשות שטויות ביחד. לא כל כך הבנתי למה הם חזרו מהסוויטה הנשיאותית עם צידנית ברכב. כנראה שאין לדעת מה שני אלה מכניסים לפה. אני מהמרת על בר נייד בתוך הצידנית. רק סטלנים סוחבים איתם אלכוהול לאילת. 

7. משם, לזוג שחייו הם חיים של שקר. אמיר משקר לדנית ודנית משקרת לעצמה. לא יודעת מאיפה היה לדנית את האומץ, אבל היא אמרה לאמיר "ברור לך שאני אומרת כן". אחותי, איך אפשר להוציא משפט כזה אחרי חודש של ייבוש מיני? האם התנזרות מינית גורמת לך להוציא שטויות מהפה? מה כן? כשאת נוגעת בו יש לו גירודים ואקזמות.

8. שפת הגוף של אמיר אמרה "איזה כן? איך הגעתי למצב הזה, עשיתי הכל כדי שתביני שאני לא בעניין". במקום להגיד לה: "דנית, את מהממת אנחנו טובים כחברים, לא כזוג", יצא לו: "ברור שאני אגיד כן". מה אומר לכם חברים, פתחתי פייבוקס לדנית. אני חוסכת לה כסף לקורס "קריאת שפת גוף". הנידונים למוות בארצות הברית יותר משוחררים ממה שניר היה ברכב עם דנית. לזכותו יאמר שהוא ניסה לצאת מהבור שחפר לעצמו אך דנית הזמינה את חברה קדישא והם שפכו עליו מלא חול. 

9. אמיר סיפר שהוא התחרט על כך שהם ישנו ביחד בלילה הראשון ושהם עשו את מה שהם עשו שם. מה כבר היה בלילה הראשון, קשירות? למישהו יש יללות סקס ולא ידענו על זה? מה היה בלילה הראשון?  אמיר מתרץ את הכישלון שלו בקשר באמצעות הלילה הראשון. 

10. דנית, עם רמת מודעות של הגר בתוך שיחה עם ניר, סיפרה שהתקשורת ביניהם מטורפת והכנות מדהימה. אם ככה נראית כנות - אז אני שקרנית כרונית ופינוקיו דובר אמת. 

11. התואר "הזוג המוצלח של העונה" שייך ללא ספק לדניס והדר. הם עברו כברת דרך ולא התאהבו על ההתחלה, הדינמיקה ביניהם מופלאה, יש להם טונות של הומור עצמי ומשיכה מטורפת. דניס העיד שלא דרש מישהי ספציפית כדי לא לפספס את אהבת חיו וכשראה את הדר בזמן שהתקלח (מממ דניס, מה עוד עשית שם?) ידע שרצה גבוהה, רזה ועם שיער שחור. בגדול, 20% מבנות ישראל עונות לתיאור הזה אבל הדר היא האחת.   

12. לערב האחרון, דניס הביא אוכל ממסעדה איטלקית, בעוד שהדר מילאה את האלבום "42 רגעים" שדניס הביא לה לפני שנפגשו. היה נחמד, רק חבל שמיצי המלעונה טיילה להם על האוכל. הדר התגלתה כאישה מאד שנונה וזה לא מתאים לי, שבטעות לא תחליף אותי בעונה הבאה. הרגה אותי כשאמרה: "שלשום הייתי בסוויטה הנשיאותית, אתמול ישנתי במיטה נוחה והיום במיטת פח שלי". טוב, זה באמת נראה שהיא ישנה בבית תמחוי, בכניסה לובשים מעיל ארוך וכובע גרב ואז נכנסים. 

13. דובי ואריק דילגו על שיחת "יחסינו לאן" והמשיכו ישר לשלב האריזות. דובי סיפרה שלא מתחרטת אבל שלא הייתה עושה את זה שוב. זה נקרא להתחרט או שפספסתי משהו? דובי אפילו לא סיימה את הנס ומיד רצה לכיוון המעלית. ככה אני רצה כשאני מגלה כשעוד 5 דקות נגמרת לי החנייה חינם בקניון. גירוש יהודי ספרד היה סימפטי ליד העזיבה של דובי. מה שכן, היא העידה שהבית היה מעל ומעבר. חבל שאי אפשר להתחתן עם בתים. חברים, בבקשה בואו נפתח פייבוקס לדובי ולאריק, רוצה לקנות לה חולצה עם הכיתוב "מיטת מעבר 2019" ולאריק חולצה עם הכיתוב "התעלמה ממני בחופה, לא נשכח ולא נסלח". 

14. כולם רוצים להאמין שרוני ונועם ביחד. אני רוצה להאמין שהדילר שלהם זמין בטלגראס כי אם יהיה גל שני הוא יהיה קשוח מאד. הם זוג מקסים ואני אוהבת את הדמויות שלהם, יחד עם זאת, אין שום מבוגר אחראי בקשר שלהם. ברור שיש שם כימיה מטורפת, שמחת חיים ואהבה, אבל אתם מכירים את התאוריה שלי של קללת הזוג המושלם: הזוג שהכי נוצץ על המסך - הוא הראשון שנפרד. ראיתם מה נועם ארז לעצמו ל- 48 שעות בנפרד? 2 ביצים, שוקולד תות, גבינה של גד, מיץ תפוזים ו-וודקה. ממש פק"ל לסטלן. נועם, לא שמעת על AM:PM?

15. דנית ואמיר נראים כמו פרומו לסדרה "שקרים קטנים גדולים", הוא לא מפסיק לשקר לה והיא אשכרה לא קוראת אותו. לא רק זה, היא גם מקבלת את העובדה שכשחם לו הוא עצבני. אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה. מצידי שיסתובב עם מזגן נייד, מה זה השטויות האלה? 

16. בכלל, קשה לי לראות את דנית מתכרבלת על אמיר, כמו חתולה שזקוקה לתשומת לב ולמגע. עוד לא נולד הגבר שימרחו עליו ככה והוא יישאר אדיש. אמיר עזר לדנית לארוז, בזמן שהוא נשאר בדירה. הוא מת להיפטר ממנה ולא נעים לו מהמצלמה. הוא אפילו העלה אותה לרכב עם פוך שכמעט חנק אותה (לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הוא היה דופק ברקס וכריות האוויר היו נפתחות עליה). שניהם הגיעו לדירה שלה, דנית אילצה את ג'ינג'ר לחבק גם את אמיר ופרקה מספר בגדים וחוטיני סקסי כחול שכנראה לא היה בשימוש. כשנפרדו הוא נכנס לרכב כאילו דנית היא דני דין הרואה ואינו נראה, ממש התעלם ממנה. מזל שהיא דרשה חיבוק.

17. האם מופע השקרים ימשיך גם בשלב ההחלטה? לדעתי, אחרי ה-48 שעות לבד, ומול הפסיכולוגים, אמיר סוף סוף יוציא את הביצים שלו מהבוידעם ויספר שהוא מעדיף להיות לבד. דנית, מהממת שככל שתהיה, קוראת אנשים כמו שסטיבי וונדר קורא קומיקס וחבל. עוגמת הנפש הייתה נחסכת ממנה אם רק הייתה מנסה.

18. הזוג היחידי שעלק לא ידוע מה עלה בגורלם הוא ניר והגר. לפני ה-48 שעות הם עוד הספיקו לאכול במסעדה עם קולות של דממה. הגר שאלה מה הוא מאחל להם, ניר ענה שהם יהיו שקופים (שזה מוזר כי כל העונה הוא שקוף להגר) והיא אטמה את כל השיח המכבד הזה עם המשפט "זאת הייתה תקופה הזויה וקשה". לפחות היא משכה לו באף והעניקה לו נשיקה בסיום. נו שוין. 

19. ניר סיפר שהרגע הכי כיפי העונה היה הרגע שהגר הגיעה אליו בלילה. ברור לכולנו שלא היה שם סקס, כן? מקסימום ליטוף באף ונעימי באזור החלציים. להגר יש קטע כזה שהיא אוהבת לגעת לו באף ויכול להיות שזה מדליק אותו. 

20. גם ניר ארז את החפצים ועזב לבית שלו, לא לפני שהגר נישקה אותו מול המצלמות (היא לא אמרה שהיא לא עושה את זה?!). כשיצא מהבית האסימונים התחילו לרדת לניר, הוא הבין שעליו לברוח כמו שבורחים מבית עולה באש. מרוב ייאוש התחיל לדבר לעצמו: "ברח ניר, ברח". כנראה שמשפטים כמו "גם אם לא נהיה ביחד, אני בטוחה ששנינו נמצא זוגיות אחרי התוכנית" עושים לו את זה. 

21. הימור שלי: דניס והגר ידעו שהם הכי ביחד ואולי הוא ישלוף טבעת, מה שיגרום לדניס לדמוע. אמיר יפתח את הכל מול דנית, מה שיגרום לדנית לבכות. רוני ונועם יתפקעו מצחוק, דובי ואריק יודיעו שהם מוכנים לנסות שוב  - אם רק יפנקו אותם בעוד סוויטה קטנה וניר והגר יחליטו שכן, הם אוהבים לאמלל ולסבול. כולנו יודעים מ המאמלל ומי הסובל, כן?