אני לא מבינה למה סחבו אותנו עד השעות הקטנות של הלילה אם לא הראו את הגר וניר. זה יפה מצידם שהם התחילו עם הזוגות הכי "פושטים" ומשם המריאו, אבל הם לא חידשו לי שום דבר. מה שכן, שמתי לב שיעל החליפה מאפרת ואתמול היא נצצה עם גלוס חום זוהר במיוחד. מילה לסטייליסטית של יעל: יש לה גזרה מאד יפה ונתונים טובים, לא צריך להלביש אותה כמו סבתא יכנע, מה שקרה אתמול ב"חי בלילה". אפרופו "חי בלילה", מישהו בדק אם הכל בסדר עם אנה ארונוב? היא התחילה לבעור מהחזה לכיוון הראש וזה נראה כמו כוויה דרגה 3. מכבי אש ומתחילים.

וגם: דנית חושפת פרטים חדשים על הקשר בינה לבין אמיר! לחצו כאן

וגם: פליטת הפה של אריק - האם דנית ליבנת בזוגיות? לחצו כאן

1. את הפרק פתחו דנית ואמיר. זאת אומרת, דנית. אמיר פחד להגיע לשידור ולא בכדי. דנית הפגיזה עם קארה חדש ונראתה מעולה. במקום להגיד: "סליחה דנית, נכשלנו ורימינו אותך לאורך כל הדרך כי ידענו את האמת", יעל ודני אמרו שהיו בטוחים שזה יסתדר כי יש ביניהם הרבה דמיון. כאילו שדנית ואמיר צריכים להתבייש שזה לא הצליח. 

2. עכשיו בואו, אני לא קונה את השיט הזה של "באתי למצוא אהבה ומצאתי את עצמי". לא תמיד אנחנו צריכים תובנות לגבי החיים וזה בסדר לומר שציפיתם למשהו אחד וקיבלתם משהו אחר. אחרי גיל מסוים את רוצה למצוא כל בוקר פרטנר לוהט עם ליבידו חם ולא את יד ימין שלך. 

3. כשדנית דיברה לא נשארה עין יבשה, והאמת, כאב לי עליה. מסתבר שאחרי שהמצלמות כבו, אמיר התוודה ואמר לה שהוא לא מצליח להתגבר על עניין המשיכה, ואם לא די בזה, הוא גם ניתק איתה קשר. בקצב הזה הוא יהיה בפרק הבא של "המתחזים". חצוף!! בסוף נגלה שהוא לקח לה את השחמט. דנית, נב קמבל שלנו, את אישה חכמה, יפה וכיפית להיות איתה. פחות זמן עם אריק ואת תמצאי את הבעל הבא. 

4. ראיתם את הצילום החובבני שאמיר שלח? כאילו שהוא גלעד שליט בשבי. אמיר, זה היה מביך והיינו מכבדים אותך יותר אם היית מגיע לאולפן ומנהל שיח מכבד עם דנית. חיים אתגר, לתשומת לבך. 

5. לא הבנתי מדוע זימנו את מור ומאור. את מי הם מעניינים? הרי אנחנו יודעים שהסיכוי שהם יהיו ביחד זהה לסיכוי שדנית ואמיר יצאו לדאבל דייט עם אריק ודובי. אז מה העניין? 

6. עם בייביליז מושקע (טיפ ממני למי שעושה, נהוג לסרק אותם קצת ולפרק כי אח"כ את נראית כמו גרופית של נחמן מאומן) ולוק הורס, מור דילגה לתוך החדר. "קיבלתי כרטיס חינם לסרט של עצמי", היא סיפרה. אני אוהבת את מור, למרות הסרטים והדמות המאוד מוקצנת. היא בן אדם עם לב טוב שמאוד מוסיף לסביבה. היא מייצגת את כל הנשים שפתחו עליהן עין מגיל 16 כשאמרו להן שהן בטוח יתחתנו ראשונות ויהיו להן מלא מחזרים ואז הן התבגרו וזה לא קרה, בזמן שהחברות הכונפות שלהן כבר נשואות עם שלושה ילדים. מה המסקנה? צריך יותר מזל משכל. 

7. מאור נכנס בהתלהבות והרגיש שהוא דפק את המערכת כשסיפר שהוא מאוהב, לא לפני הנאום הקבוע שלו על כך שמור לא נתנה לעצמה להיפתח בפניו ולא ראתה אותו. 

8. רבותיי, מאור נצץ וככה נראה גבר שמקבל סקס. לא הבנתי איך זוגתו נטע הצליחה לקבל כל כך הרבה זמן מסך. הבנו, אתם מאוהבים - תתקדמו הלאה. הווידאו של מאור ונטע היה מיותר כמו פרק לקט של יעל ודני, עם כל הצרפתיות שהם דפקו שם - כאילו שאין מחר. שמתם לב איך יעל ודני התלהבו שמאור בזוגיות? מי שישמע -  גילה את אמריקה. יעל: "איזה יופי ואיזה אנרגיות".

9. מסכנה מור שככה זרו לה מלח על הפצעים. ממש התעלמו מקיומה. יעל ודני זרחו כאילו הם אחראים לשידוך ואני גאה במור שלא לקחה קשה את המופע המגוחך הזה. כי בינינו, הוא היה מיותר לאללה. 

10. את דובי ואריק צילמו בתוך הבתים שלהם. כאילו שההפקה אמרה "הם מבוגרים, לא נטרטר אותם עד אלינו". האגו שלו לא נתן לו לספר שהיו תגובות פחות יפות כלפיו ובהתלהבות הוא סיפר שקיבל "רק" תגובות חיוביות ושאנשים רוצים להכיר לו את אמא שלהם (בטח כאלה שרוצים לסדר את אמא כלכלית). רמת אמינות: אמא של דניס מתה על הדר וגם ציירה אותה. 

11. לימדו אותי לסיים יפה, לכן בהקשר של אריק אציין שהבסיס שלו טוב - הוא חייב להיפרד מהגאווה שלו, להתאים את עצמו ואת הציפיות שלו לעידן של היום והכל יהיה בסדר. זה נהוג שגברים בגילו מייבאים כלות ממדינות זרות נחשלות והכלות האלה מכרכרות סביבם וסובלות אותם (אותי זה מבחיל וכתבתי על כך בעבר), אבל אני סומכת על אריק שהוא רוצה אישה שתתן לו פייט בשיחה ושלא תהיה משרתת. במילים אחרות, תחכה עוד כמה שנים עם הפיליפינית. בהצלחה אריק!

12. לעומתו, דובי כן עשתה חושבים עם עצמה ואני מתה על הכנות שלה. אולי שנים של מבוכה לילדים הגיעו לקיצן? דובי יפיפייה אמיתית ועם לב רחב, אבל היא כמו ליקריץ' - מי שיאהב אותה, לא ירצה לשנות אותה, כי מי יכול לשנות טעם של ליקריץ'? 

13. הגענו לזוג שהכי הכאיב לנו - הלא הם רוני ונעם. מה שהתחיל במסיבת קרחנה אחת גדולה - הסתיים במפח נפש לא פשוט. אצטט את ה"משורר" אייל גולן: "אם אין לחם אין אהבה, אני נוסע לסדר לנו עתיד, כמה זמן אפשר לחיות בלי עבודה, זמן לא עוזר לי". 

14. כשהגיעו למיאמי הכל היה נראה ורוד, כולל המסיבה התלושה על היאכטה שנראתה כמו מסיבה עם ניצבים. רק אותי הטריד לראות את עוזי הכלב לבד בבית? הוא היה שם שלושה חודשים לבד? איזה בילד אפ עשו לכלב, חשבו שהוא לא יעזוב את רוני, כאשר בפועל עוזי רצה רק את נעם.  

15. למרות שניסו להציג את רוני כמי שהכסף חשוב לה, אני לגמרי מבינה אותה. הכסף ככסף לא חשוב לה. אחרי גיל מסוים קשה לך לראות אותו נח על הספה וזה עולה לך בבריאות. המצב המורכב הזה הביא את רוני למשפט האלמותי: "כמה פעמים קניתי לך ארוחה". ונכון שהוא היה פוגעני במקצת ונכון שנעם מהמם באופיו - אבל אני בוחרת לגבות את רוני. היא לא ביקשה גבר עשיר שיממן אותה, היא ביקשה גבר עם אופק. ובעוד שלשעון הביולוגי של נעם אין זמן (הטבע האכזר הזה), רוני רוצה לבנות את עצמה ולהקים משפחה וזאת לא בושה. 

16. בהזדמנות זאת אני רוצה להזכיר לידיד שלי מהתיכון שהזמנתי אותו ארבע פעמים למנת פלאפל של גוזל ועד היום הוא לא הזמין בחזרה.

17. נעם מבואס בטירוף. רוני היא התגשמות כל החלומות שלו, הוא בחיים לא האמין שישדכו לו מישהי כמוה. כששאלו אותו מה הוא רוצה הוא עמד לענות שאת רוני אבל היונה המזורגגת נדחפה להם שם לפריים. אני לא מבינה מה הבעיה למצוא עבודה למען האהבה. אני בשביל רוני הייתי עובדת בכל - רק כדי שהקשר הזה יחזיק.  

18. יעל רצתה להפוך עוד כישלון להצלחה כשאמרה להם שהם לא חייבים להחליט עכשיו. במילים אחרות, אל תספרו לנו שלא הצלחנו, תספרו לנו עוד חצי שנה מה קרה אתכם, כשהתוכנית הזאת תהיה בפגרה. 

19. בשלב של הדר ודניס כבר ממש ניקרתי מעייפות. התפללתי לאלוהים שנסיים עם זה אבל הם מרחו את זה עוד ועוד. שמתם לב שהדר התחילה את העונה עם שפתיים דקות ויפות אולם ככל שהתקדמה העונה השפתיים התקדמו יחד איתה? אתמול בתוכנית אפשר היה להבחין בזה ואצל "חי בלילה" היא נראתה ממש כמו אביבית בר זוהר. שתדעו שאני כבר חודש רודפת באפליקציה של זארה אחרי שמלת הג'ינס שהדר לבשה, משום מה המדיום נכחד.

20. יעל ניסתה להרים לדניס שהוא כרגע הגבר הכי מחוזר בארץ ודניס לא נפל במלכודת. הוא תמיד יישאר אותו דניס. כפרות, אתה לא נטע ברזילי שזכתה באירוויזיון, אתה דניס.

21. כנראה שלהדר יש חיבה למבנים רעועים. ראיתם את המלון שהיא הזמינה? זה הרגיש כמו טול כרם. כפרות, זה דניס!!! מינימום יערות הכרמל עם חלוק מגבת.

22. הדר גם סיפרה שהיא סיבלטה את הדירה שלה בשביל שיהיה לה כסף לקנות ארון. דניס מתחיל להידמות לאריק במובן מסוים - עם כל הכסף שלו, מה הבעיה לקנות ארון? ואם זה כל כך רציני, למה הדר לא נפטרת מהדירה הזאת כבר?

23. איזה חופר דניס כשהוא בחו"ל. אם בעלי היה שולח לי סרטונים מכל פיפס שהוא בילה - ממזמן הייתי חוסמת אותו. סורי, שכבעלי בחו"ל הדבר היחיד שמעניין אותי זה מה שהוא קונה לי. אם אני ארצה לראות מפלים אני אפתח את נשיונל ג'אוגרפיק.  

24. המתח בין אמא של דניס לבין הדר עלה מדרגה כשהן היו בשדה תעופה. האמא חיבקה את דניס וכשהגיעה תורה של הדר אפשר היה לשמוע את האמא אומרת בראש: "חלאס עם החיבוקים, דניס מפספס את הטיסה".

25. תודה לאל, האהבה שם חזקה ולא משנה כמה דרמות ינסו ליצור לנו עם ההקרנות של הפרק וכמה דני ינסה לחמם את דניס ולהזכיר לו שהדר ביקשה בעל לא רוסי. דניס בטוח בעצמו ובטוח בהדר. אני רק מקווה שמיצי תשרוד את הקשר הדביק הזה שבו הם צוחקים ואומרים אחד לשני שהם אוהבים. אני במקומה הייתי קופצת מהגג אבל אתם יודעים מה אומרים - חתולות תמיד נופלות על הרגליים.