בני בגד בחברים שלו. לא מאמין שהוא הצטרף לצד האפל, ל"אומרי האמת בפנים", לצד של ההפקה. אבל ככל הנראה, פוליטיקה בהישרדות דומה לפוליטיקה בכנסת. בני מסתובב כמו טווס אחרי ההדחה, הנעימה של הסנדק מתנגנת ברקע. אבל הוא לא מאפיונר ולא ראש שבט חלופי, שכח מי לובש את המכנסיים, חגית.

בעלטת הלילה בני מחלק לברית החדשה שלו חיבוקים בסגנון לה-פמליה וצוחק כמו סקאר, ממלך האריות, עם חבורת הצבועים שלו. בעוד שסימבה ונלה במיעוט שובר לב. אלינה, טימון שלנו, בקרוב תשיר את הלהיט: לי הכל ברור כבר, הם לא יודעים עדיין, הם התאהבו והתוצאה תהיה, משלושה נרד לשניים.

החמישיה חזקה וחסרת רחמים. מילה רעה לכיוונם זוכה במטר של קללות, לו רק הייתה מראה באי, אולי הם היו מבינים איך הם נראים. אלינה, כל פרק חושפת עוד על ילדותה הקשה, שוכבת בחול בתנוחת עובר, בוכה על מקומה בקדמת האוטובוס, בעת שהחמישייה זורקת עליה ניירות מהכיסאות של המקובלים. היא בודדה על אי בודד וזה לא קל. עשתה מהלך דומה לבני, אבל הוא התעורר מנצח והיא התעוררה עם ראש של סוס מת במיטה.

ירדן טוענת שבני כפוי טובה, הוא חושב שהוא משחק את המשחק, אבל בהישרדות המשחק מתוחכם יותר. תשחק את המשחק בני, תשקר לירדן, תשקר לאסי, תעשה מהלכים, תשמור אופציות פתוחות. אבל בני, בדומה לרוב המוחלט של השחקנים העונה, לא מבין את המשחק. חיים על האי מיום ליום, שמים וויז ולוחצים "איני הנהג", ההפקה מנווטת.

עידן, דמות מעניינת על האי ובחיים, הלוחם שזנח את המלחמות ובחר במנגינות. מנסה לנגן על לבו של בני, עם סובלנות, סלחנות והתבוננות רחבה, כמו לוחם ושורד אמיתי. בני, תתאפס, אם העונה משחקים עם הלב, תקשיב לו. לעידן, הלב של העונה. הם מתחבקים ובני משתכנע, עידן לא ינצח את העונה, אבל הוא בהחלט חביב הקהל.

הישרדות VIP, ירדן ג'רבי, עידן חביב (צילום: צילום מסך רשת 13)
הישרדות VIP, ירדן ג'רבי, עידן חביב (צילום: צילום מסך רשת 13)

בתחילת משימת הפרס גיא זוארץ מכריז שזהו היום החם ביותר בפיליפינים בעשור האחרון, התחממות גלובלית או השפעה של חמישיית חמומי המוח, מה שבטוח, הם בטוחים שהם הדבר הכי לוהט על האי. המתמודדים התנדנדו וניסו לקפוץ הכי רחוק למים. מה קורה לכם שם בהישרדות? שבוע הבא יזרקו גוגואים לחור בעץ? יתחרו מי הופך יותר פוגים עם פצץ? מוזר, מאכזב ומפתיע שלא הייתה גם חסות לנדנדות.

תורה של אלינה על הנדנדה, היא מספרת שנדנוד מחזיר אותה לילדות. ישראל צוחק שאופניים מחזירים אותו לפנימית שבו ואני רוצה לנדנד להפקה שתראה אותו פחות. אלינה, שהייתה ילדה בודדה שברחה מנערים בריונים באוקראינה, גדלה להיות אישה בודדה הבורחת מבריונים בפיליפינים. הצבועים מתלוננים: "שוב היא והלבד שלה", גברת "אני דוגמנית" ומר "גרתי ברחוב". האי הזה זקוק נואשות למראה.

פרק קצר, מעט קרה בו, כמו הקריירה של ישראל, שיזכה בקמפיין לדאנג'ן ויעלם לנו מהחיים. אלה בלתי נסבלת, שההפקה תחליף אותה בעדי ביטי, כמו שהחליפו את דוד דביר ברגב, הכל לגיטימי העונה. פרק הבא ירדן נלחמת להישאר על האי. אני מתפלל למשימת ג'ודו.