תגידו ת'אמת, לא התגעגעתם לליטל סמדג'ה? לא? בטוח? אפילו קצת? אז מי שבכל זאת התחבר לדמות, קיבלתם אותה שוב אחרי שהודחה, בפרק שהיה אתמול, אם אפשר בכלל לקרוא לו פרק, כי לפני שהספקתי להתיישב על ספת הסלון בשביל לצפות, הוא הסתיים תוך שאני בוהה במסך בהבעה של אה?

וגם: ההדחה של קוז'יקרו מרגישה כמו משחק מכור. לחצו כאן אם פספסתם

פרק שהשתרך על פני 15 דקות שמתוכם הבטחות לפרק הבא ופרסומות, לסיכום פרק של חמש דקות נטו. אז מה הקטע כאן? לסחוט עוד קמצוץ של רייטינג? לא מספיק זלזלתם באינטליגנציה של הצופים כשאתם יוצרים את הרושם שאתם מתערבים במהלכים ומהנדסים את המשחק (כמו ההדחה של קוז'יקרו שצריך היה להיות אידיוט מושלם בשביל לא לחשוד שזה היה משחק מכור), אז אתם תופסים משבצת שידור של שתי שניות וחצי וקוראים לה פרק? לכתוב תאריך לוקח יותר זמן מאשר מה שהוצג אתמול על המסך. וגיא זו-ארץ ימשיך להודיע בהתלהבות בכל פעם שפניו צצות על המסך, כאילו הכריז על פתיחת המשחקים האולימפים, ש"הישרדות בכל השבוע, גם ביום חמישי". זה שקר, כי אי אפשר בשום פנים לקרא "פרק", לקשקוש המקושקש שהתרחש אתמול בווילת המודחים, והסתיים לפני שהספקתי להגיד קורונה.

לא שההפסד היה גדול מדי. אכלנו מספיק מהנזיד של סמדג'ה לאורך העונה, בלענו בכוח את מה שהיא האכילה אותנו, אפילו עשינו גרעפס גדול. נגמר, חלאס, היא בחוץ, אנחנו לא צריכים עוד מהמנה הלא טעימה הזאת, אבל בחייאת, אל תעבדו עלינו שיש פרק, כשבעצם הוא הלך לאיבוד ואנחנו מחפשים אותו עד עצם היום הזה.

חכו, וזה לא נגמר. הפרומואים שרצו כל השבוע על המסך, הבטיחו לנו, או לפחות יצרו את הרושם, שהמפגש בין קוז'יקרו וסמדג'ה הולך להיות טעון שחבל לכם על הזמן. ומה קיבלנו? סמדג'ה וקוז'י מאוהבים עד הגג, עד כדי כך שאילנה אביטל גוערת בעמיתתה שתפסיק להצמיד את הציצי שלה לפרצוף של קוז'י כשהיא מחבקת לו את הראש. אז או שאביטל נזפה בה על עניין הציצים, ממניעים פמיניסטים טהורים, או שפרץ הרגשות החמים שפתאום שטף את מי שרק לפני זמן קצר היו צ'ילבות, צרם לה נורא. הרי סמדג'ה שנאה את קוז'י יותר מאשר חמאס שונא את ישראל ואיחלה לו את כל הטוב שבעולם (not), ופתאום, חיבוקים מכאן ועד אשדוד. ואז משום מקום, סמדג'ה אמרה שג'רבי מגעילה, אילנה התעצבנה ואמרה שהיא מדהימה, סמדג'ה קיבלה את הקריז על אילנה שחושבת אחרת כי אסור לה, כמו שאסור לשמוע מוזיקה שהיא לא מזרחית כי זה מראה שאתה לא "עם", ובעצם, מה שהובטח לנו כפיצוץ נוסף בין סמדג'ה וקוז'י, הפך לפיצוץ בין שתי הנשים. וכל זה קורה כשקוז'י המסכן שסוף סוף יכול היה לשבת על ארוחת בוקר טובה אחרי ימים ארוכים של רעב, כמעט נחנק מהאוכל.

אז לא רק שזה מרגיש כאילו עובדים עלינו והכול מבוים, הם גם מרמים בפרומואים, וגם מותחים את העונה בפרקים של דקה וחצי בכל יום מימות השבוע כי הרייטינג מטריף להם את המוח, אז שלום שלום ואל תבואו לי בחלום.