עונה חדשה של "המתמחים" תעלה הערב (חמישי) מיד אחרי החדשות בקשת 12. בעונה הקרובה של סדרת הדוקו-דרמה, מצלמות התכנית יספקו הצצה אישית ונדירה לחייהם של חמישה מתמחים חדשים מבתי החולים שיבא ובילינסון. הגיבורים האמיתיים של הדרמות האמיתיות שהולכים לרגש אתכם בשבועות הקרובים הם ד"ר ענבל ברוך, ד"ר יוני ראובן, ד"ר נתי בן שלום, ד"ר נמרוד אבירן וד"ר איה מור ששון.

ד"ר נתי בן שלום מתמחה שנה שישית בנוירוכירורגיה בבי"ח בילינסון. כתלמיד בבית הספר סבל מהפרעות קשב וריכוז ולא נחשב לתלמיד מצטיין, איך זה לא מנע ממנו להפוך למנתח מוכשר. טייל בכל העולם, מבלה את זמנו הפנוי בגלישה בים.

המתמחים - ד"ר נתי בן שלום מבילינסון

"אנשים אומרים לי בבית חולים - 'אתה נראה כמו ברמן, אתה נראה כמו דוגמן, אתה נראה כמו ספר, אתה נראה כמו מעצב, אתה נראה כמו יח"צן'. כן, אני כנראה אני כל אלה גם ביחד, אבל אני גם רופא", סיפר ד"ר נתי בן שלום באחד מפרקי הסדרה, " לא סתם רופא - נוירוכירורג. אני עף על מה שאני עושה. כשאני בא לעבודה, אני בא בטריפ".

הוא הוסיף: "אני בא כל יום לעבודה ולא יודע מה הולך להיות. אתה רואה המון טרגדיות, הרבה תחלואה, ואתה חווה מוות. זה נוירוכירורגיה. אתה מסיים תורנות, אתה אומר, וואו, איך עשיתי את זה? שרדתי את זה, החולים שלי בחיים.

"עברתי פה מסע הזייתי, אתה ב'היי'", ציין הרופא, הנמצא בשנה השישית להתמחות שלו, "האינטררקציה הראשונה עם החולים לפעמים היא מעניינת. אתה מקבל מבט. זה נורא מצחיק כשמטופל חושב שאתה סניטר או חושב שאתה שחקן שמשתתף כרגע בצילומים בבית החולים, ואז אתה שם את הסטטוסקופ, ואומר: 'לא, אני הרופא שלך'".