יש בעיית כינויים העונה, ישנם זוגות רבים מדי ופחות מדי שמות חיבה. מלבד וובה ואלה שהם מותג כמו גריי גוס ובעצמם ממציאים כינויים ופתגמים כאילו הם מחברים מילון אלה שושן. שאר הזוגות זוכים לכינויים דוגמת "הבלונדינית המעצבנת", "האח והאחות שנראים כמו זוג" ו-"הבחורים עם שפם הפורנו מהסבנטיז". 

זה רק עניין של זמן, עד שחלק יגדלו להיות איילת זורר או אביב גפן, וחלק יהפכו לסער בדישי. עד שהזמן יעשה את שלו, נצטרך להסתפק בבליל של זוגות חסרי שם ואופי ברור. כאמור, אנו רק בתחילת הקשר, חכו לשלב שהולכים ביחד לאיקאה, שם לריבים כבר יש פז"ם.

מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

בינתיים במירוץ, אביתר וליאן ממשיכים לריב. ליאן לא משחררת, אביתר לא משחרר מליאן שלא משחררת, שמישהו כבר ישחרר אותנו מהם. שימו להם עצור, פרסה ומשימה שמטרתה לא לריב חמש דקות. אך בזמן ששאר הזוגות עמוק ברפש, ליאן מוצאת את הרמז בניסיון הראשון. עליה נאמר "יותר מזל משכל", הרבה יותר מזל משכל, כמה? בערך שדה מלא כדים של רפש, יותר משכל. 

התאומות ושפמי הפורנו ממשיכים בחיזור בין המשימות, הם מסתכלים על הקנקן ולא במה שיש בו, כרגע הוא מלא ברפש דגים. גילי אומר שהיחסים בין התאומות לשפמי הפורנו מזכירים לו טראש, כמו "הכלה מאיסטנבול", לי הן יותר ויותר מזכירות את האחיות מלול. בסוף המשימה התאומות נראות כאילו חזרו מסיבוב בביוב, מסתבר שבמירוץ למיליון האהבה היא לא רק עיוורת, היא גם תתרנית.

וובה ואלה, מלכת הדגים, תותחית בחיפושים, שמאית לייקים, חוקרת אינסטגרם. מלטפת את וובה תוך פשפוש בכד ושולפת את הרמז. בדרך לרון שחר אלה יורקת לוובה על הפנים מאושר, הם הזוג האמיתי מבחינתי, הכלה מאוקראינה, הוא דג מלוח והיא דג שכולו זהב. הגיעו למקום השביעי ונתנו לרון שחר חיבוק קורונה מכל הלב, גמזו מביט מהבית ותוהה אם רפש דגים זו אסטרטגיה יעילה לריחוק חברתי.

שלושה זוגות נותרו: הזינות, התאומות והאחים צ'יל. התאומות מוצאות את האבן, יוצאות ראשונות, אחריהן האחים צ'יל ולבסוף הזינות, מריחות כמו בית ספר לבנות הן רצות לעבר המונית. מסך מפוצל, האחים צ'יל מול הזינות, מי יגיע ראשון, איזה נהג יתעלף ראשון מהריח. אך הנהג של התאומות טועה בדרך, מה אני אגיד לכם, משהו שם מסריח ואלה לא הדגים.

מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
מתוך המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

שמפי הפורנו הגיעו למקום השלישי, אבל מהר מאוד יגלו שאבד להם הסיכוי ל"פעמיים כי טוב". התאומות, בחירות ליבם, הודחו מהמירוץ. בנימה אישית, חבל, יש לי חיבה לתאומות זהות, יתרה מזאת, לא הוגן כשזוג מודח בגלל נהג מונית (*שיעול* הפקה *שיעול*). אבל זהו המשחק וכפי שלמדנו מהישרדות, הוא מכור.

הדחה שניה מאחורינו, סגר שני לפנינו ותקווה שהפרקים הבאים יעזרו לנו להעביר את הסגר בכיף. הפרק הבא יתרחש בהולנד, ייתכן שהאחים צ'יל יסיימו שם את המירוץ בקופי שופ. מה שוודאי, שבעונה הנוכחית תהיינה משימות נוספות מלאות בחלקי חיות, ולפי הפרומו, גם לא מעט רפש מהמתמודדים.