מני אסייג, אחיו של השחקן והקומיקאי שלום אסייג, ויוצר הסדרה "שנות השמונים", הודיע הבוקר (שני) בפוסט בפייסבוק שהוא פורש מכתיבת המשך הסדרה. לדבריו, לאחר שכתב חמש עונות ו-80 פרקים של הסדרה, יחליפו אותו אחייניו דניאל, ליאור ואור בכתיבת העונה השישית תחת ניצוחו של אחיו שלום. 

שנות ה-80: שלום ודניאל אסייג על המבקרים, הגזענות והנוסטלגיה

בפוסט, שפורסם בעמוד הפייסבוק "סטטוסים מצייצים", מסביר אסייג שהחליט בתקופה האחרונה, לאחר התלבטויות והתחבטויות רבות, לפרוש מהמשך כתיבת הסדרה בשל ביקורת רבה שהופנתה נגד דעותיו ועמדותיו הפוליטיות: "בכל התקופה הארוכה מאז שאני נותן ביטוי לדעותיי התעוררה קבוצה של אנשים 'אכפתיים' ו'נאורים' שלא הפסיקו להציק לשותפי ליצירה ואחי היקר שלום". מני אסייג מותח ביקורת על העובדה שרבים מפנים את הביקורת כלפיו דווקא לאחיו שלום ולמעשה מטרידים אותו.

"אחרי כל פוסט שלי שלא בא להם טוב הם פנו אליו בטרוניות וטענות 'מה זה, אחיך קיצוני, אחיך פאשיסט, אחיך מסית, אחיך לאומן, אחיך מוסוליני, אחיך קדאפי'... הם פנו אליו ולא אליי כאילו שלא מדובר באדם עצמאי", כותב מני אסייג. בפוסט שכתב סיפר גם כי כעת הוא מתכנן להתפנות לכתיבת סאטירה ימנית ומופעי במה שונים. בנוסף כתב כי הוא מתכנן להתרכז בלימוד תורה בזמנו הפנוי. מני אסייג ביקש להבהיר כי יחסיו עם אחיו שלום טובים ואמר: "הוא היה כוכב לפניי והוא ימשיך להיות כוכב גם אחרי".