כאן 11 הודיעה היום (שלישי) שרשת HBO האמריקאית רכשה את זכויות השידור לסדרה "שעת נעילה" של תאגיד השידור. הסדרה, המבוססת על סיפור אמיתי ומספרת את קורותיהם של חיילים הנלחמים במלחמת יום הכיפורים, נחשבת לסדרת הטלוויזיה היקרה ביותר שהופקה בישראל.

הסדרה נכתבה ונוצרה על ידי רון לשם, עמית כהן, דניאל אמסל וירון זילברמן, שגם מביים את הסדרה. זאת הסדרה השנייה של רון לשם שנמכרה ל-HBO לאחר "אופוריה", שעלתה לאוויר מייד לאחר "משחקי הכס" ועונה שנייה שלה כבר בתהליך הפקה.

הסדרה תשודר בשירות הסטרימינג HBO Max בכל העולם, כשלושה שבועות אחר שידור הפרק הראשון בארץ ב-19 באוקטובר. את העסקה ניהלה חברת  WESTEND FILMS הבין-לאומית, בבעלות שרון הראל ומאיה אמסלם. הן שותפות בהפקת הסדרה עם קבוצת "יונייטד קינג" בראשות משה אדרי ואנדמול שיין ישראל.

ב"שעת נעילה" מככבים ליאור אשכנזי, אביב אלוש, מאור שוויצר, עופר חיון, אימרי ביטון, ג'וי ריגר, עומר פרלמן, לי בירן, שחר טבוך, עידו ברטל, תום אבני, אוהד קנולר, עמי סמולרצ׳יק ורבים נוספים. הסדרה מתארת את ימי הקרב במלחמת יום הכיפורים, ומבעד לעיני החיילים בחזית מגוללת את סיפורי החברות, ההקרבה והאהבה של הגיבורים והגיבורות, החיילים שמצאו עצמם לבדם מול צבא סוריה, כשסכנת חורבן הבית מרחפת מעל משפחותיהם בעורף. 

הסדרה משחזרת לראשונה את קרבות עמק הבכא ברמת הגולן, בהם נלחמו 200 טנקים ישראלים מול 1,600 טנקים מצבא סוריה. הסדרה מורכבת מעשרה פרקים בני 45 דקות כל אחד. 

מנכ"ל תאגיד השידור אלדד קובלנץ אמר: "תוך פרק זמן זערורי הפך כאן 11 לגוף התוכן המוביל בישראל. הרכישה של HBO היא עוד הוכחה כי העם היושב בציון יכול וצריך להיות אור לגויים". מאיה אמסלם אמרה: HBO היא סמן האיכות החשוב ביותר בעולם הדרמות, והיה לנו ברור שזה המקום שאליו אנחנו שואפים. אנחנו שמחים על הבעת האמון המיידית שקיבלנו מהחברה".