מאתגר את חיים:  צייד המתחזים, חושף הצדיקים, רודף הנוכלים וכעת, מסיר המסכות - חיים אתגר התארח בפאנל הזמר במסכה. היעל עולה לבמה, "זאת לא גלית גיאת!", צדי מכריז בזעם, כעת תורו לגמגם את הניחוש שלו, הרמזים עולים שלב, או שמא, מסלימים, גם חמיצר והצ'ייסר אובדי עצות, סביר להניח שגם הוריו של הזמר במסכה היו מתקשים לזהות אותו על פי הרמזים. שמים ליעל סרט, צדי כהרגלו, הרוס. תורו של חיים אתגר לתרום למאבק במסכה, הוא עוצר לפאוזה דרמטית, מאתגר את החיים. 

"הזמר במסכה": הפרק בו השופטים סוף סוף הבינו לאן הם הגיעו

אילנית לוי מגיבה על השמועות שהיא היעל בזמר במסכה

עוברים לדרקון, הוא מפזז וחאליסי מתהפכת בקבר. ההפקה משקיעה בעוד אביזר מיותר, הרמז הנוסף, ציון 720 בפסיכומטרי, בשביל להבין אותו צריך ציון 720 בפסיכומטרי. "תראה ליונית", הדרקון יורק אש על עידו רוזנבלום, אפשר להפסיק לצחוק על יונית ולמצוא בדיחות "חדשות"? הבנתם? כי היא מגישה את החדשות. בכל מקרה, אופירה פוצחת בנאום חוצב להבות, קובעת שהדרקון הוא לא אחר מאקי אבני, חבריי הפאנל איתה, מה ששלה, שלהם.

הזמר במסיכה - עידו רוזנבלום והחסידה  (צילום: צילום מסך קשת)
הזמר במסיכה - עידו רוזנבלום והחסידה (צילום: צילום מסך קשת)

חסידה, לא ניתן להימנע מהשוואה לדת ובאווירת התוכנית אחוד לכם חידה, למה החסידה לא עפה בשבת? כי בעלה חסיד. חיים אתגר מנחש קורין גדעון עוד לפני הצגת הרמז הנוסף, מכנסון. סטטיק נזכר במחאת המכנסונים של תלמידות התיכון ובפוסט השערורייתי של גדעון, אולי מכנסון כי זה פרק קצר במיוחד? פופקורן נכנסת עם אותם משקפי תלת מימד כחולים-אדומים מהניינטיז, לא מפתיע נוכח הבחירה בשיר של מדונה, כמו תפילה, אני מתפלל שיחשפו כבר מישהו. צדי ואופירה בטוחים שזו דפנה דקל, כידוע, פופקורן הכי טעים עם שמן דקלים.

הזמר במסכה נותנת במה לצופה האקטיבי, אני לא מתכוון לכותבי ביקורות טלוויזיה, אנו אקטיבים כמו שלשחר חסון נוח בפאנל. אם אפשר רגע, אני מעריץ גדול של שחר חסון, לדעתי, הוא הקומיקאי החרוץ והמוצלח ביותר בארצנו, מכונה של פאנצ'ים ופצצת אנרגיה. אך, Suddenly, כשהוא יושב בפאנל, חסון נגוז, במקומו, סטטיק שולף בדיחות מהמותן. שחר חסון משול לגיטריסט שלפתע נאלץ להופיע ללא הגיטרה, חשוף, פגיע, משהו שם לא עובד לשחר "אני עובדת עם אמא" חסון, חסרות האנרגיות של "ברוכים הבאים לשעשועון!", כשהוא בפאנל של שעשועון.

זמר במסכה, היעל (צילום: צילום מסך: קשת 12)
זמר במסכה, היעל (צילום: צילום מסך: קשת 12)

כאמור, הצופים האקטיבים לוקחים על עצמם את פיצוח הרמזים כמשימה לאומית, הופכים את הזמר במסכה ל"אל תתעסקו עם חתולים" של נטפליקס, גרסת הקרקס הקוריאני. Suddenly, כולם בלשי מקלדת, כל רמז מייד מוזן לגוגל ומשם הדרך לפיצוח קצרה. המידע מופץ ברשתות וכעת רק ניתן להמתין לרגע האחרון לקראת חצות, כאשר המלפפון הופך לעינת שרוף. כלומר, ניתן לוותר על השירים, הרקדנים והבמה המפוארת.

יתרה מכך, הזמר במסכה יכולים לאמץ את הקונספט של "בשידור חוקר", קרי, שידור חי, צוות מוקדנים ברקע, עונים בזמן השידור לניחושים מהבית. אזרחי ישראל מאוחדים לערב אחד, עובדים יחד כמוח כוורת, לרגע, אין פוליטיקה, אין פילוג, במקום פשיעה יש ידוען ורמזים לפצח. באופן טבעי, מחשבה זו מובילה אותי לתהיות לגבי רפי גינת ומצבו הנוכחי, מה עלה בגורלו של לוכד הפושעים וכרוז משחקי מכבי תל אביב? רק עוד שני ביצועים ונחזור עם התשובה.