כל רווקה חובשת כובע שמאי ויוצאים ביחד לביקור בדירות הרווקים. מה עם דירות הרווקות? לא מגיע לגברים לראות כיצד הן חיות? את אוסף הכובעים של רונה או ארגזי האיפור של רוני? התאכזבתי, הפורמט הזה לפעמים חד צדדי כמו קשר עם נעה כסיף. דירה חדשה, ממשיכים. 

נעה כסיף מנסה לאסוף את רסיסי ליבה לאחר ששחר בחר לעזוב, היא שבורה ובצדק. שחר היה חמוד, רגיש וחד אבחנה, חד מדי, פחות משלושה ימים לקח לו לקרוא את כסיף כאילו הייתה "אחורה של ספר". ייתכן שזו הקארמה שפועלת מהר, לאחר שדחתה את מר מוהוק והשאירה אותו להתייבש כמו כביסה בשרב. אך הדחייה קשה לה, כאילו היא לא דוחה גברים בקצב שנטפליקס מוציאה סדרות. את המומחה זה לא מעניין, יש כבר בחור חדש, נשארו עוד ימי צילום, קדימה נעה, זה רק ספורט. 

רונה, דממאמי ויותם, אמדוקס ג'וניור, כנראה הזוג שיצא מהעונה, מעוכים על הספה כמונו. הוא פותח את הלב, רוצה משהו אמיתי, נכון ובריא, מה באת לריאליטי? תעשה יוגה ותאכל ירקות. הידיעה שהם כנראה עדיין ביחד, אפילו בזמן כתיבת הביקורת, משנה את חווית הצפייה, רבות הדרכים לאהבה חדשה: שידוכים, פיקאפ, טינדר וריאליטי, לאהבה לא אכפת.

אורן בן שושן בביקורת על נועה כסיף ב"אהבה חדשה" (באדיבות רשת 13)

רונה מתאמת כוונות, כלומר, מביטה בו דרך כוונת של רובה, מחכה למילה שגויה כדי לסחוט את ההדק. "רוצה ילדים?", הוא עונה בחיוב, אך עוד שלוש-ארבע שנים. הגלגלים במוח שלה מסתובבים במרץ, היא סופרת שנים ומקבלת תוצאה שלילית, זה יותר מדי זמן בשבילה. קצת מוזר בשביל מישהי שלוקח לה בערך שנתיים להיפתח. אצל המומחה יותם מבקש ממנה שתתפוס אותו כבוגר יותר, הוא אבוקדו בשל אך היא נותנת לו להשחיר.

מכל הדירות, הכי התרגשתי לקראת הביקור בדירתו של אמדוקס ג'ונייר, דמיינתי פנטהאוז רחב מימדים במגדל הגבוה בעיר, מרפסת ליד הפלייסטיישן של הבורא, אך יותם בוחר לקחת אותה לבסיס, לבית הוריו, אחוזת אמדוקס. רונה מתבאסת, כמוני, אך אני משחרר והיא תקועה כמו טלוויזיה שאיבדו את השלט שלה. "די עצבן, די", הוא מנסה במונית לשחרר אותה. מה הוא מוצא בה? מלבד הבלונד והשתיקות הארוכות?

ביקור מאכזב, בית מאכזב, אווירה מאכזבת. הכל מזכיר לו את האח שאיבד רק לפני ארבעה חודשים. גם מוזר ללכת להורים ולא לפגוש אותם, ייתכן שזהו מהלך מבריק שלו, כך הוא משאיר אותה מסוקרנת, רוצה לראות את הדירה שלי? תחכי עוד שלושה ימים מותק. בחצר היא חופרת, "תזהרי, יצא לך רגש פתאום", הוא אומר ומיד מתחרט. הוא כל הזמן מנשק אותה, על הכתף, ביד והיא דוממת, אמברקס אנושי. אני לא מאמין שהם עדיין ביחד, היא זורמת כמו דג מת בנחל אכזיב, בזמן שיותם שר אגדו בבריכה, צוות הווי ובידור לבחורה אחת.

רוני נדלר ומר סוכריה אגרסיבית, מגיעים לטיפול זוגי, "תחשבו בשניים", הבחור שותק כל הטיפול, בול ככה מדברים בשניים. כעת לפעילות הכי טראמותית עד כה, הולכים לדירה שלו בגבעתיים. הדירה מזעזעת, מטבח ירוק, אמבטיה צהובה, "מה היית עושה שונה בסלון?", רונה מדמיינת שהיא מיילי סיירוס על כדור הריסה. אפשר לדבר רגע על החרבות? זה סימן רציני לחתוך מהר את הקשר.

נועה יונני ועומר הפסל האנושי, בדרך לדירה שלו, התרגשות באוויר מהולה בכעס מצידו, מול המומחה היא נפתחת ואומרת דברים שלא אמרה לו. אך בינתיים הוא נותן לזה להתבשל בתוכו, בפרק הבא הכל יגלוש מהסיר במטבח הגדול שלו. כאמור, מה זאת הדירה הגדולה הזאת? פסנתר כנף בכניסה, מעוצבת ומרווחת, יש לו מקום למתוח את כל השרירים. יש פה חתיכת נדל"ן תל אביבי, אך החצופה מגבעתיים רק רואה את האבק, תפרגני קצת. בנוסף, היא לא אוהבת את החתול, נראה שזה הדדי, כבר זורקת שזו היא או החתול, לפחות החתול מוכן לזוגיות.

בשיחת הסיכום עם נעה כסיף, לירון המנחה זורקת פצצה, "למה זה כל כך קשה לך? כי זה השבוע האחרון?" רק התחלנו להתאהב וכבר נגמר, אני מרגיש כמו נעה כסיף, עברתי תהליך, סלחתי לרווקות, למדתי את השמות שלהן כנגד כל הסיכויים, ראבק, אני יודע להבדיל בין נועה, נעה, רוני ורונה! כנראה שבקרוב זה יגמר, אנחנו רק בפרק 9, אהבה חדשה? אהבה קצרה.