במחשבה שניה, אולי כל מאתיים הפרקים שצלחנו עד כה ב"הזמר במסכה" היו שווים את הרגע הזה שצדי סוף סוף מרוצה מעצמו. אחרי שפישל במיכל אמדורסקי והפחית בערכה של רוני דלומי כשחשב שהיא השפירית (WTF?!) – זה קרה לראשונה: צדי גילה מי מאחורי המסכה! מי מגיע לחגוג את האירוע במזרקה של עיריית תל אביב?

הזמר במסכה (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
הזמר במסכה (צילום: צילום מסך ערוץ 12)

עוד נגיע לדבר על הקאמבק של גלית גיאת, אבל לפני זה – שפירית יקרה, ברשותך אפנה אלייך בשמך המלא – גברת רינת גבאי, אפשר לקבל הסבר לביצוע הזה? אחרי שריסקה-מוטטה-הרסה אותנו בביצועיה הקודמים ("Symphony", "Toxic") – הגיע כעת הביצוע התלוש הזה וגרם לנו כמעט לשכוח למה כל כך אהבנו אותה עד עכשיו. מזל שרק כמעט, כי לשמחתנו היא הצליחה להעפיל לרביעייה (!) האחרונה ויש לה עוד צ'אנס אפילו לקחת את התחרות. סתם, זה כל כך ברור שהתרנגולוי זוכה, שאפשר אולי לוותר מראש על הצפייה באירוע. 

אחריה, כאמור, עלתה היעל, או כמה שנאמר – גלית גיאת, אותה כבר זיהינו אי שם בתחילת התוכנית עם כמות הרמזים המוגזמת על "בוסתן ספרדי" והקול האופייני, לעוד ביצוע – שהתגלה כאחרון בתוכנית. היות והשופטים כבר גיבשו את הניחוש על הגברת גיאת עוד בפרקים הקודמים, ניסתה ההפקה תרגיל אחרון במטרה לבלבל את הפאנל ואותנו כאשר עיוותה לה את הקול בביצוע ל"עכשיו אתה חוזר בחזרה" עד שנשמעה כמו מגי אזרזר על סמים קשים. תרגיל נחמד, אבל מסתבר שלהזיז את צדי מגלית זה כמעט כמו להזיז את סטטיק מבן אל. ממש לא קלללל.

הזמר במסכה (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
הזמר במסכה (צילום: צילום מסך ערוץ 12)

אז עוד הדחה מאחורינו ועוד זמרת-שחקנית שלא היינו רגילים לראות על המסך חזרה בסערה ותזכה כנראה להתעניינות מחודשת בימים הקרובים (אמדורסקי הרי מינפה את זה לסינגל חדש). כשהיא נראית נהדר וחמושה בערימות של כישרון וכריזמה, הגיחה גיאת מתחפושת היעל, אחת מהמושקעות יותר שיש בנבחרת, וזיכתה את השופטים (ובכן, את רובם) ברגע של אושר אחרי שהרבו לפשל בניחושים עד כה. השמח מכולם היה כמובן צדי, שפצח ברצף "אני אוהב אותך, אני לא מאמין, וואו גלית" שהיה יכול להיות מביך לולא היה מדובר בשופט ששבר שיא בכמות הפעמים שאמר "אני לא יודע" בתוכנית.

אז מה עכשיו? הגמר של "הזמר במסכה" נקבע למוצ"ש הבא, ה-5 בדצמבר, ממש במקביל לפרק פתיחת העונה של "האח הגדול". במה נצפה? יש לנו עוד כמה ימים להחליט. עד אז, מה אתם אומרים על הקמה של להקת בנות מחודשת – אורנה דץ, מיכל אמדורסקי, עינת שרוף וגלית גיאת – שתחרוך את בימות הזום הוירטואליות עד שנחזור לשגרה? אפילו יש לי שם בשבילן, "המסכות". נו, כבר קניתם כרטיסים?