הדו קרב הטלוויזיוני הגדול של השנה יתרחש במוצאי שבת הקרובה. קשת 12 תשדר את גמר "הזמר במסכה", ריאליטי השירה שסחפה את המדינה בנתוני רייטינג מרשימים במיוחד. מנגד, רשת 13 מעלה את פרק הבכורה של האח הגדול, בתקווה לשחזר את ההישג של לפני מספר חודשים, כשהעונה של הישרדות הביאה לזכיינית רצף ניצחונות נדיר ברייטינג על המתחרה.

כזכור, קשת 12 שיבצה בכוונה את גמר הזמר במסכה מול הפרמיירה של האח הגדול, במטרה לנצח ברייטינג גם מול הריאליטי הוותיק והמצליח. השאלה היא מי יהיה חביב בצופים: הפלאפל, השפירית והתרנגול או דיירי הבית, שאת זהות חלקם אנחנו כבר יודעים. 

גמר הזמר "במסכה" ישודר אחרי עונה שנמשכה כחודשיים, במהלכה נחשפו כבר 11 ידוענים - במוצ"ש יתחרו ביניהם השלישייה האחרונה: הפלאפל, השפירית והתרנגול. במהלך הגמר שיימשך כשעתיים, השלושה יבצעו את הביצועים האחרונים שלהם, ביצועי הגמר, והשופטים - צדי צרפתי, אופירה אסייג, שחר חסון, סטטיק ובן אל, יחד עם הקהל, ידרגו את הנאמברים ויכריעו מי יהיה הזמר במסכה שינצח את העונה ויגלה את זהותו מול כולם. 

לקראת פתיחת העונה, הובאו השבוע דיירי בית האח הגדול לבידוד בבית מלון, שם ישהו עד יום הכניסה לבית הסגור בשבת הקרובה. כמו בכל עונה, נכנסו הדיירים למלון כשהם מכוסים מכף רגל ועד ראש בשמיכות שמסתירות את זהותם. כמו כן, נשמרו ההנחיות על ריחוק חברתי והמאבטחים של ההפקה ליוו את הדיירים בלי לאחוז בידם, כפי שנהגו לעשות מדי עונה. הדיירים החדשים ערכו בדיקות קורונה רגע לפני שנכנסו לבידוד, כמו גם אנשי הצוות וההפקה ששהו בבידוד לפני הצילומים וישמרו על ההנחיות במהלך העונה, שיחולקו לצוותי צילום ועריכה בקפסולות. 

כאמור, חלק מדייר יהבית כבר ידועים: הזמרת זהבה בן, גל גברעם, ג׳וזי זירה שהשתתף בהישרדות, ומור לרמן מחתונה ממבט ראשון.