"מילה טובה": הריני להציג מדור חדש ב"מעריב אונליין" שמטרתו לפרגן. כן, פרגון זו מילה שקל לגלגלה על הלשון אך לא תמיד קל ליישמה ומדור זה נועד פשוט לפרגן לאנשים מעולם התרבות, הבידור והתקשורת ולומר את המילה הטובה – כי מגיע להם. 

בכל שבוע אבחר למדור מישהו או מישהי חדשים שבמעקב טלסקופי אחרי פועלם מצאתי מן ההשראה ומן הצורך לומר את המילה הטובה – והוא או היא ישמשו אורחי המדור. בלי פילטרים, בלי התערבויות יחצנות ובלי אינטרס. מלבד פרגון.

מי שפותחת את המדור היא חן זנדר שכבר מספר שנים משמשת ככתבת בשלל תחומים, תחילה בערוץ 10 ואחרי כן בערוץ 13. מי שנחשבת לאחד הפרצופים הצעירים והכישרוניים של חדשות 13, החלה בימים אלה לשמש גם כמבזקנית ולצד עבודתה ככתבת גם החלה להגיש את המבזקים בכריזמה, בחן ובייחוד במקצועיות.

למעשה, כתבותיה של זנדר, שנעו לאורך השנים בתחומי החברה, הבריאות והתחבורה, תמיד סקרנו אותי לאורך העובדה שהיא אף פעם לא עשתה הנחות למרואיינים ולא לעצמה: תמיד מחפשת להקיף את העובדות מכל זווית אפשרית, לעטוף את הכתבות ברצינות (אך גם בהומור כשצריך, לעתים) ולנסוך בצופה את התחושה שיש מישהו שקשוב לדאגותיו ולמחשבותיו ביתר שאת. 

הגשתה את המבזק מהווה נדבך נוסף בקריירה העיתונאית שלה והתנסות חדשה שאמנם לוותה בשידורה הראשון בהתרגשות מובנת, אך בטבעיות ונונשלנטיות ממנה קורצים טאלנטים אמיתיים.