הדחתו הצפויה של בגדדי, מלמדת אותנו את מה שהאח הגדול מסרב להפנים - לא מערבבים פוליטיקה ובידור. האח הגדול מנסה לתפוס טרמפ על המחנות והפילוג, שמאל נגד ימין, אך מאסנו בפוליטיקה, ריאליטי תפקידו לספק בריחה מהמציאות, והאח הגדול בפרט, מאפשר לשפוט בנחת אנשים שלעולם לא היינו שורדים איתם נסיעה במעלית. בנוסף, גילינו כי הפרקים ביום ראשון קצרים, כמו ה"ביצה" בחצר האח, אפשר פשוט לדלג עליהם. האח הקצר, ממשיכים.

אכזבה להפקה? הדייר שהספיק לריב כמעט עם כולם הוא המודח הראשון | לכל הפרטים

רוב הפרק מוקדש להידרדרות הנפשית של ג'וזי, הוא מאוהב בקארין וכל מילה שלה נחקקת בו כמו קעקוע. בעצם, אפשר להחליף את הקעקוע "טהור" שיש לו מעל החזה ל-"לא אמיתי", בדומה לקעקוע, האמירה שלה שהוא לא אמיתי נתקעת לו בגרון. קארין מצחקקת ונהנת מתשומת הלב, היא מסובבת אותו על האצבע הקטנה, "אתה משחק את המשחק" היא אומרת לו והוא מוכה תדהמה, "עלי את אומרת את זה?!". ג'וזי התמים שרק שיחק ב"מירוץ למיליון", בהישרדות וכעת באח הגדול, ועוד החצופה הזאת קוראת לו שחקן.

שאר הפרק מוקדש ליהודה הקדוש העצבני, ימית מספרת לו שגדלה ברחוב, לא לזלזל בפיצוצים שהיא חטפה והחטיפה, אך לא ציפיתי לישראל אוגלבו נשית, ימים יגידו אם לגור ברחוב זו ערובה לניצחון. כך או כך, ימית מחמיאה ליהודה ודמעה זולגת לה, בתגובה, יהודה חושף שבעבר היה מכאיב, רק כדי שיוכל לבוא לחבק את הצד הפגוע, הוא מתייפח ונגמרת הסצנה. נדמה שהפרקים של יום ראשון דומים לצפיה בערוץ 26, ברגע שהשיחה הופכת למעניינת האח חותך, מראה את מטבח ריק או חוזר לעקוב אחר קארין. 

כאמור, ג'וזי לא מצליח לנוח, "איך את אומרת שאני לא אמיתי?!", הוא מטיח בה בזמן שהיא מצחצחת שפתיים, "זה האינטואיציה שלי", היא עונה באדישות. משחקת בו כאילו היה פלייסטיישן 5, מסובבת אותו על האצבע עד שהוא מסוחרר לחלוטין ולבסוף משתעממת ומשחררת התנצלות לעברו, אך ג'וזי לא מקבל אותה, במוחו הוא כבר עמוק בפרנד-זון. אך קארין מקצוענית, ג'וזי לא זוכה לברכת לילה טוב, היא שולטת בשיח, לא רק שהמילה האחרונה שלה, היא אפילו לא צריכה לומר אותה. מלכה. 

בינתיים, רואים עוד דיירים מדברים על יהודה, כל אחד מתאר אותו במטאפורות מוזרות: "הוא ילד עם ארגזים של לב", "הוא מצית שמילאו בגז מזגנים", "הוא פלס שהבועה בפנים התפוצצה". נראה שכולם מבינים אותו, פיצחו את יהודה, קוראים אותו כמו ספר פתוח, אך אולי כדאי שפשוט יגשו לדבר איתו ויקשיבו במקום לנאום לו. כל דייר מלא ניסיון חיים, מורה דרך המחכה לתלמיד שיגיע לגמוע מחוכמתו, אך מי שהיה בכנס השתלמות מורים יודע שמורים אי אפשר ללמד, כך גם דיירי האח, המסע האישי שלהם לשינוי ולמידה עוד ארוך, מייגע ובלתי אפשרי, אך העיקר שנפטרנו מפוליטיקה, ממש נס אח השמן.