רשת 13 מתגייסת למען הבריאות והחזרה לשגרה והודיעו היום (שלישי) לגופי התקשורת, כי במסגרת עידוד קבלת החיסונים, הם צפויים לחסן כבר בשבוע הבא את הטלאנטים שלהם ועובדי המקום. הם מסרו כי "כגוף שידור מוביל בישראל מסרו כי הם רואים  חשיבות רבה בחיסון  כלל הציבור ויוצאים במהלך נרחב במסגרתו רשת 13 תתמוך ותעודד מתן חיסונים נגד מגפת הקורונה לאזרחי ישראל תחת הסלוגן 'בטוח שמתחסנים', ותוך הבנה שרק חיסון יביא למיגור המגפה וחזרה לשגרת החיים שכל כך התגעגענו אליה.

תשדיר משרד הבריאות בנושא חיסון לקורונה

חלק מהטלאנטים של הערוץ, מנחים ומובילי דעה, יקבלו את החיסון של פייזר בשידור חי מול עדשת המצלמה, בדיגיטל וברשתות החברתיות. כתב שטח ידווח מידי יום על קצב ההתחסנות ומדד קצב החיסונים שכבר ניתנו ויופיע על מסך רשת 13. בחברה ציינו כי "לכל אלה יצטרפו מהלכי דיגיטל ומהלכים ויראליים שמטרתם הנעת האוכלוסייה לקבלת החיסון, זאת תוך הקפדה מלאה של הוראות משרד הבריאות".

עוד נמסר מרשת 13 כי "צוות הרופאים של הריאלטי האח הגדול, שמלווה את הדיירים, שוקל האם גם לחסן את דיירי האח הגדול מול מצלמות העדשה בעודם שוהים בבית המפורסם".

אבי בן טל מנכ"ל רשת 13: "רשת 13 מובילה מהלכים חברתיים חשובים וזאת כחלק מתפקידה כגוף תקשורת מרכזי.  למען הבטחת עתיד בריא וטוב לכולנו וחזרה לשגרה במהירות, אנו קוראים לכלל האוכלוסייה ללכת ולהתחסן תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות. אנו רואים בהגעת החיסון ואישורו את אחת הבשורות המשמעותיות ביותר לשנה זו".