בעונה הקודמת מגפת הקורונה החלה בזמן שהדיירים היו בבית, האח הגדול יצא מגדרו והודיע להם שבחוץ יש מגפה וסגר. כיום, בזמן שהדיירים מתווכחים על קפה בשירותים, אנחנו מתחסנים, בדרך לסבב בחירות ולסגר נוסף, האם האח שוב יצא מגדרו ויודיע לדיירים? לדעתי, מספיק עם מסוקי תמיכה וצעקות לאמא, הגיע הזמן למסוקי חדשות. עם כל הסלידה מפוליטיקה, יהיה מעניין לראות כיצד רונית ורמי יגיבו לבחירות, כיצד ליאור כלפון יגיב לחיסון לקורונה וכיצד יגיבו הדיירים כשיבינו שגם אנחנו סגורים בבית. האם יתחילו לקחת ברצינות את השהות בבית האח ויפסיקו לרבוץ כל היום? סיכוי קלוש.

שולה זקן, לכאורה, על פי פרסומים שונים, מקבלת כחמשת אלפים שקלים על כל יום בבית האח הגדול, אם תגיע לגמר היא תצבור כחצי מיליון שקלים. סכום מרשים בשביל לקרוא לכולם הבן שלה ומדי פעם לספר חוויות מהכלא, שם לטענתה קל יותר, אולי הגיע הזמן להתחיל לסחור בסיגריות גם בבית האח. בכל מקרה, כלא נווה תרצה, בית האח, בשניהם שולה לא מוצאת יותר משני אנשים לדבר איתם, היא אינה מצליחה להיות המאמא של הבית, אולי כמו בכלא, היא צריכה לבחור את הדייר הכי גדול ולריב איתו. 

גל ותום מפגינים זוגיות, ישר לסטורי. הוא עורך דין בן 33 עם מעיל עור ושיער שומני, היא אינסטגל בת 19, וביחד הם מפלרטטים ומפזזים מול כל הדיירים. האמת, כיף לראות אותם נהנים בלי בושה, בבית האח אין מקום לבושה, די עם "אולי המורה שלי מהחטיבה רואה?", ו-"אבא שלי חושב שאני בתולה". מרענן לראות אנשים נהנים, לא כמו תקוה וליאור מהעונה הקודמת, הכי קרוב שהיו לנשיקה היה כשעישנו את אותה סיגריה. 

בארוחת הערב אינסטגל מעדכנת שהם בתקופת צנע, מהיום לכל דייר מכסה של ביצה ביום, מור הממורמרת יושבת בפינה ומתלוננת ליהודה, מה עובר עליה? למה לשבת בפינת השולחן? לא פלא שלא הלך לך בחתונמי. בינתיים, הערב יורד, דביבוני האוכל של הבית יוצאים לבזוז את המזווה, גל וקארין מכינות שיקוי טחינה לדוגמניות בזמן שתום עומד דום, חייל של אהבה.

מאוחר יותר, תורם של יהודה, ג'וזי, אילן וימית לגנוב אוכל. ג'וזי מנסה להצדיק את הפרנץ' טוסט, אך הוא לא שולף את הקלף הצרפתי, אלא אומר שזה מציל את שאר הדיירים מקלוריות. לא ברור כמה קלוריות יש בשטויות במיץ עגבניות, אך ימית מתעקשת שהמתכון מצריך מינימום ארבע ביצים, אין ברירה, ידיה כבולות.

כאמור, ימית קושרת את זרועותיה ונעמדת עם הפנים לקיר, "זה המאבק שלה", מסבירה גל. אין קול שפוי שלא יסכים עם המאבק הזה, אז למה בעצם אין פיקוח על הגנים? למה אין ענישה נאותה? כנראה שלעולם לא נדע. כמו שלעולם לא נדע מדוע האח תמיד משמיע שיר ברגע שהדיירים מתחילים לדבר על משהו אמיתי, ועוד שיר על אמא, למה לא "תשמור על העולם ילד", "ילד אסור, ילד מותר"? או "זוט עני"?

מור הודחה, זו לא אשמתה, היא נכנסה לבית האח בזמן לא טוב בחייה וגם יצאה בזמן פחות טוב, ישר לסגר. האמת היא שמור הודחה כי נכנסה בתחילתו של קשר זוגי, בעוד הדיירים סביבה מפלרטטים ומתחבקים מתחת לשמיכות, מור נשארה בצד, על תקן יועצת זוגיות. מהר מאוד מור הפכה למור הממורמרת, גלגל חמישי, חורק ובודד, כמו שאומרים, את האח הגדול עושים בלי אהבה, או שלא עושים בכלל.