ריב בהמשכים, זו המומחיות של האח הנוכחי. רמי רב עם ג'וזי על אוכל או בדיחות קרש, הוא שכח שלג'וזי חגורה שחורה בריאליטי, הוא למוד קרבות, מומחה ב"להיות אמיתי". גו'זי חבק עולם, שרד על אי וכעת הוא אימת מתמודדי הריאליטי, הוא לא פוחד ממצלמות, תככים ומזימות, כנראה שהוא גם שווה להפקה 400 אלף שקל, לעומת רמי, "קומיקאי בשקל". כאמור, ג'וזי לא נשאר חייב לרמי ומשחרר מכה מתחת לחגורה, קללות, גידופים ופה מלוכלך כמו המאפרה של רונית, האח הג'ורה, ממשיכים.

כהרגלו, האח הגדול מנסה לייצר דרמה ולעורר סקרנות, קודם עדיף שיעורר את הדיירים שנוחרים בערוץ 26. התכסיס הנוכחי, היעלמות, לא ברור אם מדובר בהיעלמות הדיירים או של הצופים שהתייאשו מהעונה הנוכחית. כך או כך, גם את הפרקים של יום ראשון אפשר להעלים ואף אחד לא יניד עפעף. אם אתם מחפשים משהו מעניין יותר לראות ביום ראשון, שמעתי שיש ביוטיוב את כל החומר לבגרות באזרחות. 

רמי ורד, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
רמי ורד, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

רונית ממשיכה לאפר, בין סיגריה לסיגריה היא עוברת בין הדיירים ומלכלכת על לינור, מי שהייתה חברתה לספסל העישונים, הפכה לאלן קאר, עקב קרבתה לרמי. השקפת עולמה של רינת פשוטה, שחור או לבן, אי אפשר לעשן על שתי חתונות, יש את הטובים ויש את הבוגדים. רמי בוגד ומי שאיתו, בוגד כמו בגדדי (המודח הראשון, סליחה שהזכרתי, אפשר שוב לשכוח). רינת מאבדת חברת אמת, היא תוקעת לעצמה מקל בפאקטים, כשיתפזר מסך העשן רונית תבין שנשארה לבדה.

לינור ורמי מדברים על היחסים ביניהם בגוף שלישי, "היא קטנה יותר מהבת הבכורה שלי", רמי מסביר לצופים וללינור. "כשאני נדלקת על בחור אני משיגה אותו", לינור תוקעת את היתד, לא נזכה לרומן חוצה דורות וחבל, האהבה היא עיוורת, לא שייכת רק ליפים ולצעירים. מאוחר יותר, רמי מדבר איתה על מין, יש לה זיקה לנושא, כזכור מתעודת הזהות שלה, מבחינתו, אם המין טוב, כל השאר לא משנה. הם יושבים קרוב, מריחים את הבצל מהפה אחד של השנייה, במרחק נשיקה, אם זה היה תלוי ברמי, מזמן הם היו "אול אין".

בינתיים במסיבת הסילבסטר, רוקדים בעצלתיים, לכולם קר, חוץ מלאינסטגל שלובשת את השמלה שאיתה נכנסה. בדומה לאח הגדול, היא מראה לנו את שכבר ראינו. עוד פרק מיותר נגמר, חבל שהאח לא מנצל את ימי ראשון להעניק זמן מסך לשאר הדיירים, יום הדייר המפוספס, עוד קצת ליאור כלפון, זהבה בן או אילון, אם מישהו עוד זוכר שהוא שם. אגב, למי שבמתח ודואג לעתיד היחסים בין רמי וג'וזי, הם השלימו עוד לפני כניסת השבת, בטח נראה את זה בעוד שניים - שלושה פרקים.