עד כה היא הייתה נערת הפלא, בחורה צעירה, אמיצה, מלאה בביטחון ובחוכמה. אך סופו של כל גל להתנפץ, קראו למציל, כי גל נסחפת ואף אחד לא יכול לעצור אותה. גל גברעם, אינסטגל, אחת מהדיירות הבולטות, אומרת את מה שהיא חושבת בלי פילטרים, עושה לתום בית ספר וליהודה טירונות. תאהבו או תשנאו אותה, אי אפשר להתכחש לנערה/אישה הזאת. מי שהתחילה את העונה חצי ערומה, הוכיחה לאח הגדול שהמלך הוא עירום ובעצם, היא המלכה. דווקא עכשיו, לקראת כניסת דיירים חדשים, היא נתפסת במערומיה. עם זאת, עדיין יש לי פינה חמה בפיד לאינסטגל, היא לא מושלמת, אבל בשביל זה יש פילטרים. האח חי בסטורי, ממשיכים. 

הפרק היא מוכיחה שיש לה מספיק עצבים לחלק לכולם, לא רק לתום הקוף. דרך אגב, מגיע לה בחור יותר טוב, מישהו קליל, מצחיק, שלא מפחד לדבר על סקס ולא חושש מה יגידו עליו בבית משפט. למה בכלל הוא נכנס לבית האח אם הוא דואג למוניטין שלו? תעלומה רצינית לפרקליטות. 

הפרק גל שוברת את הכלים, או שבעצם זה תום שיוצא מהכלים, כלומר, ליאור נחבא אל הכלים ורמי שבר כלי. מה שלא יהיה, ליהודה יש יובש בידיים משטיפת כלים, אמזונה אמיתי. בפינת עישון הוא מסביר ללינור: "אם אתה עושה, תעשה מאהבה", וממשיך להפיץ שנאה, ככל הנראה זו שיחתם האחרונה לפני שיעברו לדבר עם הידיים.

לינור סביניק ורמי ורק- הנשיקה (צילום מסך האח הגדול)

ג'וזי מזמין את קארין לחדר האח, הוא מתנצל, הוא דיבר מזעם ומתוך תוכן אנושי לא מספק. קארין, שרוב העונה נשארת בצללים, מסנוורת אותו עם האמת, "אם ימית הייתה נשארת, גם לא היית ניגש לדבר איתי". מלכה. אך ג'וזי לא בא לשמוע אותה, "אני אוהב אותך", הוא אומר, הכוונה כמובן: "את יפה ואני נמשך אליך, אפילו שאין בינינו חיבור ואת לא סובלת אותי, אני נמשך וזה מה שחשוב, אז תני חיבוק ואולי בעתיד גם נשיקה צרפתית".

בחדר השינה, רוב הדיירים מרוחים על המיטות כמו פרוסות השוקולד של דרור. ליאור כהרגלו, מנסה להשכין שלום בנפשו של רמי שמותש מג'וזי. רמי עושה את הבלתי יאומן ויוצא מהמיטה, מתרחק מלינור כדי לרכון מעל ליאור במטרה להתיש אותו עד שיפסיק להעיר לו על כך שג'וזי מתיש אותו. ליאור מגלה שגם על יונת שלום נופלת לשלשת מדי פעם והקרע ביניהם מעמיק. לכאורה, שני המצחיקים של הבית, במציאות, שני הטרחנים של הבית.

הדיירים מקבלים חליפות, הופכים לסוכנים/מתווכים/מלצרים באולמי בונבון, יוצאים למשימה של שלושה פרקים ושני ריבים לפחות. גל לא סגורה על עצמה, מוותרת ליהודה, אך לא מפסיקה להתלונן ולעשות רגשי, לא מסכימה להגרלה, אך גם לא מסכימה לוותר. גל, שאוהבת לדבר על עצמה בלשון זכר עם תום, הופכת לבלתי נסבל. זה ריב הליכון, הוא לא מוביל לשום מקום, צועקים, מתעצבנים ובסוף נשארים באותו המקום.

בתוך הכספת של ווילי וונקה הדיירים דוחפים שוקולד לכיסים ומשחקים מונית הכספת. הם נשאלים שתי שאלות, אחת על הסרטון והשנייה על החסות, גם האח רוצה למלא את הכיסים שלו בקצת שוקולד. גל מתרגשת מהסרטון של תום בחדר האח, שם הוא רגיש וחשוף יותר ממנה כשהיא שוטפת כלים. קצת אירוני שהיא צריכה לראות "האח הגדול" על מנת להכיר את האדם שאיתו היא תקועה למעלה מחודש.

דרור שולח את זהבה לעלות עם הרכב אך היא יורדת מהשמיים כמו טיפת מזל. בלית ברירה דרור נכנס לכיסא הנהג, מנסה להירגע, נושם מהפה, נושף מהשפם. מבצע את המשימה בהצלחה ומזנק מהרכב, כפיים לאלופה. הם נטולי דרמה, באו לאח ליהנות מהחוויה ומהפרסום שיגיע אחרי. בינתיים, השירים של זהבה חזרו לרדיו ובעתיד דרור עוד יתפור שמלות לכל הביצה. מגיע לשניהם, בעונה נטולת צחוקים, הם אתנחתא קומית חשובה. 

לסיכום, רוב הפרק עוסק בגל ובהתנהגות הילדותית שלה. מצד אחד, קל לשפוט ולעשות לה "נו-נו-נו", הרי היא מוותרת ליהודה, נותנת לו את הרשות המלאה, חרף ניסיונות חוזרים שלו לשכנע אותה אחרת. אך מצד שני, זאת הבחורה, אלה פני דור האינסטוש, זוט עני, מי שלא בקטע, היא לא רוצה אותך פה. היא לא תמיד הגיונית, לא תמיד בוגרת, אך תמיד מלאת ביטחון. גל גברעם, נתראה בגמר, בתקווה שתמצאי בן זוג חדש עד אז.