שם בולט בפריימריז בעבודה: עו"ד אפרת רייטן, מכוכבות הילדים הגדולות ביותר מ"ערוץ הילדים", בו שימשה מנחה בין השנים 1994-2000, היא אחת מ-59 המועמדים שנרשמו לבחירות המקדימות לרשימת מפלגת העבודה לקראת הבחירות לכנסת ה-24. כיום רייטן מייצגת את המשפחות של קורבנות אסון נחל צפית במסגרת תביעתם, ומכהנת בתפקיד יו"ר ועדת הכשירות במכבי שירותי בריאות.

מרב מיכאלי מודיעה על צאת מפלגתה מהממשלה (צילום: דוברות מפלגת העבודה)

עו"ד רייטן בעלת מומחיות ייחודית בניהול הליכים משפטיים המשיקים לזירה הציבורית, המנהלית והרגולטורית ובעלת ניסיון משמעותי בייצוג לקוחות המשרד בפני בג"צ, מבקר המדינה ורשות החברות. בכלל זה, בעלת מומחיות בליווי ובייעוץ לנושאי משרה ובכירים בשירות המדינה במסגרת ועדות בדיקה ומשמעת ולשון הרע. 

עו"ד רייטן מלווה ומייצגת את לקוחות המשרד במגוון הליכי ליטיגציה וסכסוכים מסחריים מורכבים בתחומי חברות, תובענות ייצוגיות, משפט מנהלי, עתירות מנהליות בפני כל הערכאות וכל הטריבונלים, וכן במסגרת הליכי גישור ומשאים ומתנים. היא מייצגת, מלווה ומייעצת ללקוחות המשרד, לרבות חברות פרטיות וציבוריות, בינלאומיות ומקומיות, הפועלות במגוון רחב של תחומים, ובכלל זה בתחומי פיננסיים, תקשורת, בריאות, קמעונאות ומזון; נושאי משרה בכירים במגזר העסקי ובמגזר הציבורי; מוסדות ללא כוונת רווח ועמותות; ועוד.

בנוסף, עו"ד רייטן הינה מגשרת ובוררת במוסד הישראלי לבוררות עסקית והיא בעלת התמחות בניהול הליכי גישור ובוררות ומאחוריה ניסיון רב כמגשרת בסכסוכים בתחומי משפט מסחרי, דיני חוזים, דיני חברות, לשון הרע ועוד.

כמו כן, עו"ד רייטן בעלת ניסיון של כ-20 שנה בתחום התקשורת. במסגרת זו, היא צברה היכרות מעמיקה וקשרי עבודה שוטפים עם גורמים בכירים בשוק התקשורת בישראל והבנה עמוקה של התחום, והיא בעלת מומחיות וידע בניהול משברים וסוגיות תקשורתיות מגוונות ולשון הרע.

הדוברת של מרב מיכאלי לא רשומה בספר הבוחרים ולא יכולה להצביע בפריימריז בעבודה (צילום: אבשלום ששוני)

רשימת המועמדים הסופית:

בין 59 המועמדים והמועמדות ברשימה לבחירות המקדימות במפלגת העבודה יש 20 נשים, שני מועמדים ממוצא ערבי ומועמדת ערביה אחת, מועמד דרוזי וגם ולדימיר סברדלוב, שהוצב בבחירות לכנסת ה-22 במשבצת העולים, אבל יו"ר המפלגה אז עמיר פרץ לא זכר את שמו וכינה אותו בראיון "ולדימיר מנתניה".

פרחאן אבו ריאש
יואב אגמי
אברהים אלצראיעה
שלי אלקיים
יעל ארן
אפרים בולמש
גיל ביילין
דן בילקר
משה בן עטר
אייבי אברהם בנימין
גברי בר גיל
יצחק בר לב
עמר ישראל בר לב
ניר יצחק בריטמן
אריה ברנע
אליס פלורנטינה גולדמן
שלמה גלבוע
שלום דסקל
סמדר דקל
נופר דרוקמן
חיים הר זהב
איתמר אילן וגנר
שלומי וייזר
ישראל זיו
ירון זרצנסקי גדות
אמיר ח'ניפס
אורית טובים
אורית טייה
יצחק טיים
כנרת יפרח
שרי ירושלמי
אליעזר עפר כהן
נאוה כץ
יהודה לוינגר
נעמה לזימי
נסים לסרי
יוחאי מדמוני
אמילי חיה מואטי
אבתיסאם מראענה מנוחין
טדי נויבירט
מאיה נורי שקד
פביאן סביר
ולדימיר סברדלוב
עופר סגמן
מרק סרביה
כוכב שרי עם עד
יעל פישר
עדית פריאנטי
עודד פריד
יונתן נאג'י צדיק
ברכת קלימנשטיין לוי
גלעד קריב
אפרת רייטן
נגה רץ וקרט
הדס שהרבני סיידון
נחמן שי
דיאגו חבייר שירטה
נורית שם טוב
רם שפע