חודשיים לקח לג'וזי זירה לגלות לנו שיש לו אהבה בחוץ, פרט עסיסי שבחר להסתיר מאיתנו, בדיוק כמו רמי ורד שחשף ברגע האמת שיש לו בת זוג מחוץ לבית. מה זה אומר עליו? שג'וזי נכנס לבית האח הגדול ורצה להיראות רווק נחשק ופתוח להצעות של רומנים שיצטלמו נהדר על המסך ויביאו אותו הישר אל הגמר הגדול? 

יש לזה הגדרה אחת - שחקן. נועה יונני קלטה אותו במהרה וכינתה אותו בפניו בשמו, מה שגרם לג'וזי להפוך את עורו ולהוציא את הצד הפחות יפה באישיותו. למה ג'וזי כ"כ התעצבן כשיונני כינתה אותו שחקן? לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שכשאדם מתעצבן בגלל כינויים כאלה ואחרים שמוטחים בפניו, זה אומר שתפסו אותו על חם והוא מגזים ומקצין בתגובות שלו במטרה לטשטש את עקבותיו.

התגובה המוקצנת של זירה הוכיחה שהוא נתפס בקלקלתו. אם עד היום הוא היה אחד הדיירים הבולטים והרגישים בבית, עכשיו אפשר בקלות לחשוד בכל מה שהוא מציג לנו בבית האח הגדול. נראה כי כשייצא מהבית ייפתחו בפני זירה, כוכב ריאלטי מושבע, גם אפיקים חדשים בתחום המשחק.

ולמה נועה יונני בכתה? היא נמצאת יום וחצי בבית, עוד לא הספיקה לפתח שום קשר עמוק או משמעותי עם הדייר הצרפתי והדמעות הראשונות שהיא מזילה מספר ימים אחרי כניסתה לבית, הם בגלל גבר? מה זה אומר עלינו כנשים? שאנחנו זקוקות לגבר בכדי להיות רלוונטיות בעולם הזה? חד משמעית לא. זה לא אומר עלינו דבר, אלא על נועה יונני בלבד.

גם בזירה של הקומיקאי האהוב עלי, רמי ורד, אפשר לראות מהפך גדול. נראה כי נמאס לו להילחם ברגשותיו, נשבר לו לחשבן לביקורות שהוא יקבל מחוץ לבית, והוא כבר לא חושש לאבד את האהבה שלו בחוץ. כי ורד כבר לא מחשבן למצלמות, ולא אכפת לו מה אומרים על פער הגילים בינו לבין לינור סביניק. רמי שיחרר, והחיבוק ההדוק מתחת לשמיכות עם לינור אמש, איך שהוא הסניף אותה בחושניות, ועטף אותה בזרועותיו בתשוקה, מסגירים את כל מה שהוא באמת מרגיש. הבחור מאוהב, או במינימום יש שם משיכה מינית חזקה מאוד, משני הצדדים. לא יחסי אב ובת וכל המינוחים הסוטים למיניהם, ולא שום בולשיט אחר שהוא מנסה למכור לנו.

כבר מתחילת העונה צדקתי כשקבעתי שרמי ורד ולינור סביניק הם הזוג הכי מסקרן בתולדות האח הגדול. זוג שכמובן לא ישרוד דקה וחצי מחוץ לבית, כי כשהמצלמות יכבו, השניים יממשו את תשוקתם בחדרי המיטות, ובזה הקשר ביניהם יסתיים. מוכנה להמר על כך במוניטין שלי.

ואיך אפשר בלי להתייחס לתפנית המפתיעה בעלילה של יהודה יצחקוב. מודה ומתדווה שהבחור הקולני הזה לא עבר לי טוב ברדאר. כבר מתחילת העונה הוא הזכיר לי דיירים אלימים מפעם שמציגים לנוער שלנו שצופה בתוכנית את כל מה שמכוער בחברה שלנו. אבל להבדיל מדיירים של עונות קודמות, יצחקוב מראה גוונים רבים באישיותו. אמש הוא התחבב עלי, והסיבה לתפנית היא אהבה חדשה. יצחקוב מאוהב בדיירת החדשה אלמוג חדד, וזה מוציא את הצד הרך והרגיש באישיותו. דמות ורסטילית שמציגה פנים רבים, זה ליהוק נהדר לכל מפיק ריאליטי. כך שאני לגמרי מבינה למה ההפקה שומרת על יצחקוב מכל משמר.

נותרנו עם ארבעה מועמדים להדחה, יהודה, ג'וזי, גל גברעם ותום חיימוב. הספירה לאחור של הזוג המתוק והדביק בבית החלה, וכדאי מאד שהם ינצלו כל דקה אחרונה שלהם יחד, כי אם לא ישלפו במפתיע כרטיסי זהב במעטפות, או יצטרפו דיירים נוספים לרשימת ההדחה, תום חיימוב הוא הבא בתור לעלות במדרגות בשבת הקרובה, אל מחוץ לבית האח הגדול . 

וכולי ציפייה לכניסתה של ליהיא גרינר לבית האח הגדול, בתקווה שזו לא תהיה עוד סצנה מתישה וחסרת פואנטה כפי שהצטלמה עם תקווה גדעון. כשלבית נכנסים דיירי עבר מעונות קודמות בשיאה של עונה, זה אומר שההפקה מכריזה בריש גלי שהיא נכשלה, וזקוקה למשהו מרענן להרמת המורל והרייטינג בבית.