מכה נוספת להפקה הישראלית "חזרות": לאחר פרסום התחקיר על השחקן והיוצר ארז דריגס, במרכזו טענו ארבע נשים כי דריגס הטריד אותן מינית, היום (ראשון) פורסם בוואלה! תרבות כי במידה והסדרה תזכה לעונה שנייה, השחקן שמיל בן ארי לא ישתתף בה. על פי הדיווח, בכיר בתאגיד השידור אמר כי "במידה ותהיה עונה שנייה, הסיכוי ששמיל בן ארי יהיה בה אפסי". בנוסף, יוצר הסדרה התנצל היום בפני הנשים בהן פגע.

הפרסום מגיע לאחר שהבוקר פורסמו בעיתון "הארץ" עדויות של מספר נשים הטוענות כי הוטרדו מינית על ידי השחקן, חלקן בעת שהיו קטינות. על פי אחת העדויות שפורסמו, ד' הוטרדה על ידי שמיל בהצגה "פיטר פן", בטרם מלאו לה 13. "אני זוכרת את אחת הנסיעות חזרה הביתה, ברכב של ההפקה. ישנתי. אני יודעת כי התעוררתי מזה שהאצבע שלו בתוך הפה שלי. אני לא יודעת אם היו דברים מעבר לזה, הרבה דברים שמתי מאחור, אבל את הקטע הזה עם האצבע בפה אני זוכרת בוודאות", טענה.

בשבוע שעבר אמר בן ארי בראיון כי "יש שחקניות, נשים, שקצת מוזילות את העניין החשוב הזה Me too, ונאחזות לפעמים בקנה קצוץ ורעוע, נאחזות, בשביל שתי דקות של תהילה מפוקפקות".

כאמור, העדויות החדשות על בן ארי מגיעות כעשרה ימים לאחר פרסום תחקיר המכיל עדויות על התנהלות פוגענית והטרדות מיניות, לכאורה, מצד השחקן ארז דריגס. על פי התחקיר, השחקן ניהל התכתבויות בעלות אופי מיני עם הנשים, חלקן קטינות, שהמשיכו גם לאחר שביקשו ממנו לחדול. עוד נטען כי דריגס "פגע באופן שיטתי בנשים בעולם התיאטרון ומחוץ לו", וכי התנהגותו הובילה ל"הדרה אקטיבית של נשים ומנעה מהן להתקדם או לפחות להרגיש בנוח בסביבה”. 

ארז דריגס (צילום: ראובן קסטרו)
ארז דריגס (צילום: ראובן קסטרו)

בתגובה לתחקיר אמר דריגס כי "הפוסט שכתבה אופיר סגרסקי בעקבות הריאיון שלי ב'ידיעות אחרונות', הציף התנהגות שלי, התנהגות שפגעה בה, התנהגות שפגעה גם באחרות. אני מודע לכך, אני מבין זאת היטב ולכן עוד לפני הדברים שהיא כתבה עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות.