ענת וקסמן, השחקנית בת ה-60 תגלם בסדרת הדרמה הקומית-פוליטית החדשה, "מותק בול באמצע", הצפויה לעלות מחר בכאן 11, את צרויה – מנהלת סיעת מפלגת מרכז בשם "בול באמצע". 

וקסמן סוגרת מעגל, שכן אביה, טוביה וקסמן, עבד במשך שנים רבות בכנסת, כמפקד יחידת הסדרנים. "אבא שלי התחיל לעבוד בכנסת בתקופת לוי אשכול ומלחמת ששת הימים, דרך כל המנהיגים הגדולים שהיו פה, כולל ביקור סאדאת בכנסת. אני מאוד גאה שהוא היה שם בתקופה ההיא", כך סיפרה בריאיון לוואלה! NEWS.

"כשהייתי ילדה התביישתי להגיד שאבא שלי סדרן, כי הוא לא היה רק זה. הוא פיתח את כל מערך הסיורים בכנסת של תיירים ומבקרים. עם השנים הוא הפך למפקד היחידה, והפך למין אושיה כזאת בכנסת, כולם ידעו מי זה טוביה וקסמן", הוסיפה וטענה כי התפקיד חיבר אותה לאביה מאחר וגם היא משחקת מעין "גננת". 

"כששמואל הספרי עשה תחקיר בכנסת לקראת כתיבת הסדרה, אמרתי לו לשאול שם על אבא שלי, וכמובן שזוכרים אותו שם. כשאני פוגשת חברי כנסת לשעבר או כתבים פרלמנטריים - הם הכירו את אבא שלי. היום אתה רואה סדרנים מוציאים ח"כים מהמליאה כל הזמן, זה הפך לנורמה, ולא סדרן אחד מוציא אלא קבוצת סדרנים גוררת מישהו החוצה. אז הייתה גרירה רק לעתים רחוקות, וזאת הייתה בדרך כלל גאולה כהן. אבא שלי היה מתקשר ואומר, 'אני הולך לגרור את גאולה כהן, לכו לסלון ותפתחו את הטלוויזיה". 

בריאיון התייחסה וקסמן לסערה שהתחוללה בשנת 2015, בעקבות ריאיון לסרט של דני קושמרו, בשם "שתי מדינות, עם אחד". בריאיון, וקסמן דנה בתוצאות הבחירות וטענה כי הצבעה לימין אינה רציונלית. בהמשך, התייחסה לסערת טיסת השוקולד שהייתה אז בכותרות וטענה כי "סליחה אבל השוקולדים זה האלה שצועקים 'רק ביבי! רק ביבי!' וקללה. הוא אומר להם 'ערבים' והם יוצאים מהחורים... אין עם מי לדבר, זה עמים אחרים לצערי". דבריה זכו לביקורת נוקבת ואף הובילו להאשמתה בדבר התנשאות וגזענות כלפי מזרחים.

"אתה יודע מה זה קושמרו? המשמעות של 'קושמר' זה סיוט. זה מבחינתי כל הפרשה. זה מה שזה היה. זה היה מאוד לא יפה. תפסו אותי לא מוכנה, תמרנו אותי, השתמשו בי לקדם כתבה שאף אחד לא היה רואה ונהיה מזה עניין. זה היה כל כך עקום, כל כך מכוער, ולא אכנס לזה שוב. היה לי סיוט, רדפו אותי. הפכתי לאייטם ולא הבנתי איך ולמה", היא הבהירה. לאחר מכן, היא אף הדגישה כי מבחינתה, היא מתחרטת על הריאיון.