אמש (שלישי) הושק פרק הבכורה של העונה החדשה של "הכוכב הבא" , כן תתחילו להתרגל להשמיט את המילה "לאירוויזיון", כי התואר הועבר לתוכנית המתחרה "אקס פקטור ישראל". לפני המועמדים החדשים והמוכשרים שמעלים את הרף מעונה לעונה,  אשר הפעם א ייצגו אותנו באירוויזיון אלא יזכו במיליון שקלים (שבעיני זה פרס שווה יותר מכל בימת אירוויזיון), הסתקרנתי בעיקר לראות את הדינמיקה בין השופטים החדשים, ובואו נדייק, את היריבות הסמויה בין שירי מימון ונינט טייב.

לפני כן, זה לא הרגיש נוח בעין לראות כ"כ הרבה שופטים מתקבצים מאחורי שולחן אחד, לא שאני מנסה חס ושלום לקחת מאחד מהם את הפרנסה, בטח לא בימים אלה של אחרי שנת הקורונה, אבל מרוב עצים לא רואים את היער וזה מרגיש כאילו ההפקה למרות שידעה שזה מוגזם מדי, לא הרגישה בנוח להיפרד לשלום מאף אחד מהם בימים קשים אלה בתעשייה. היה אפשר בקלות לוותר על שופט ואפילו שניים, כי נראה שזאת תוכנית של שופטים שמתחרים ביניהם מי מוכשר, חכם, יפה ומרגש יותר וגונבים את כל הפוקוס מהמתמודדים עצמם. חבל, זאת לא המהות של התוכנית.

ואם כבר עסקינן ביופי, נינט טייב מהפנטת ביופייה, ואני בטוחה שזה לא רק עניין של טעם אישי. היא גונבת את הפריים, ביופי המיוחד שלה, במבט החודר, ובעיקר בשקט וברוגע שלה. וכשהיא בוחרת כן להגיב, יוצא מפיה קול מגובש כזה, שמשדר בסיס יציב, ניסיון חיים, אמינות ובטחון עצמי.  

נינט טייב (צילום: קשת)
נינט טייב (צילום: קשת)

למרות הפרגונים והחיוכים, וצילומי הסלפי המאולצים (בוא נקרא לילד בשמו), בין שירי מימון לנינט טייב, שהציגו שלום עולמי ואחווה, נראה כי היריבות בין השתיים עדיין קיימת ובועטת. על פניו נראה כי שתי הדיוות התחברו באורך פלא בצורה טבעית ומפרגנת, אבל מי שהבחין אמש במימיקות ובתנועות הגוף הלא נוחות של השתיים לא יכול היה להתעלם מהמתח ששורר ביניהן.

שירי מימון הייתה השופטת שהכי בלטה עד היום בתכנית, אלא שעכשיו נכנס שחקן חדש למגרש והוא מוכשר ויפה יותר, ולטעמי יותר ויותר בהכל. ניכר כי מימון ניסתה בכל מאודה להתאמץ לבלוט, ולהוכיח שהמגרש הזה שייך לה כבר מתחילת הדרך, ובכל הזדמנות השחילה תגובה או התייחסות למתרחש. זה הרגיש כאילו היא זועקת לתשומת לב, הנה אני פה, זה המקום הטבעי שלי, אני פה השולטת בכל העניינים, בעוד נינט שמרה רוב הזמן על איפוק ושקט כיאה לעובדת חדשה שהצטרפה לחברה. אבל השקט שלה היה רועם, כי מאחוריה רזומה עשיר לא פחות ממימון, והיא יכלה בקלות לאורך השנים לשפוט בכל תוכנית ריאליטי מוזיקלי שרק רצתה, אבל בחרה לעשות נטו מוזיקה.

מההתרשמות האישית שלי, היה ניכר כי מימון מתאמצת להציג מצג שווא שהיא לגמרי סבבה עם הליהוק של נינט, אותה נינט שלקחה לה את הגמר הגדול לפני 18 שנה, ואין שום קנאה או תחרות ביניהן, ואילו נינט נראתה כמי שלא במיוחד סופרת את מי שיושבת לצידה. אבל זאת רק האינטואיציה שלי שמדברת, ייתכן ואני טועה, מה שבטוח שהייתי נותנת Penny for their thoughts.

שאר השופטים לא חידשו לנו דבר, קרן פלס עוצמתית ומרגשת כמו תמיד, אסף אמדורסקי שלילי כמו תמיד, איתי לוי שיודע איך לפרוט על מיתרי ליבנו וכבר על הפרק הראשון  של העונה, לא הצליח לעצור את דמעות ההתרגשות מביצוע ערבי של אחת מהמתמודדות, וסטטיק ובן אל שביניהם, סטטיק הוא הדומיננטי והבולט והמעניין מבין השניים.  וכמובן אי אפשר להתעלם מאסי עזר ורותם סלע צמד המנחים שבעיני הטובים ביותר שנראו עד כה על המסך, הדינמיקה ביניהם זה אחד החיבורים המוצלחים שידעה הטלוויזיה.