היוצר והעורך הראשי של "ארץ נהדרת" הגיב הבוקר (רביעי) לדברי הביקורת שהשמיע הפרשן הפוליטי עמית סגל נגדו ונגד הכותב הראשי של התכנית דוד לישפיץ. שגב, ששיתף את המערכון העוסק בסגל בטוויטר, כתב כי " לעיונכם המערכון שהוביל לטנטרום. לא תמצאו בו מילים כמו ״ימני״ ו״שופר״. כן תמצאו בו ביקורת על עיתונאית שנוטה שמאלה, ופרשן שלא מסוגל להתמודד עם טעות וחושב שאנחנו עובדים אצלו".

סגל הגיב לדבריו של שגב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "אני מציע לכולם לברר אצל מולי שגב שאלה אחת שממנה בחר להתעלם: כמה פעמים פעל, סימס וטילפן לממונים עליי נגד העובדה שהבעתי את דעותיי בשידור, ובעד הצורך "לאזן אותו" (שזו אגב באמת כתיבה סאטירית מופלאה). זה הרקע האמיתי למה שקרה בשנים האחרונות בארץ נהדרת".

תגובתו של שגב מגיעה על רקע אמירותיו של סגל בראיון לגל"צ אמש, שם אמר כי "יוצריה של ארץ נהדרת הם אנשי שמאל רדיקלי. מולי שגב ודוד ליפשיץ משתמשים בתכנית שלהם כדי להנחיל את סדר היום שלהם".

הפרשן הוסיף כי "ליפשיץ ושגב, המטרה שלהם בחיים, חוץ מרייטינג ולהצחיק זה להגחיך כל דבר ימני. במשך שנים הם הביעו ביקורת על כך שאני מביע את עמדותיי בשידור. סאטירה היא רק מימין, כשמותחים ביקורת משמאל זה 'למה הם רופסים', על הימין אומרים שהם צמאי דם ופאשיסטיים. כולנו עושים טעויות וצריך ללמוד מזה שיעור בצניעות, אבל אין לי שום כוונה להפסיק להביע את עמדותיי".

לאחר מכן צייץ סגל בטוויטר: " עוד יסופר על המסרונים האובססיביים של בכירי ארץ נהדרת להנהלת ערוץ 12 בכל פעם שנשמע בחדשות קשת משהו ימני. העונש שלהם זה הצורך להחניף לבנט אחרי ששנים ניסו לרצוח את תדמיתו".