דנה רון היא המודחת השניה של העונה, במה שניתן לראות כהדחה הכי מוזרה בתולדות התוכנית. מעולם לא הודח מתמודד כה דומיננטי בשלב כל כך מוקדם במשחק. דנה רון הייתה הדיירת שגרמה להכי הרבה מהומות בבית (ביחד עם אורן חזן), ולמרות זאת הצופים העדיפו לתת לה את מספר הקולות הנמוך ביותר ולשלוח אותה הביתה. 

לא צריך להיתמם ולהצטדק, מי שבוחר לצפות בריאליטי מסוג "האח הגדול" לא מחפש גירוי תרבותי ואינטלקטואלי, אלא אסקפיזם שכולל התענגות על ריבים וצעקות. זה אולי נמוך, אבל זה הפורמט. דנה רון רבה והתקוטטה מילולית עם כולם, ללא הבדל דת גזע ומין. אמנם הייתה לה יציאה בגוון גזעני שכוונה לטיטי, אבל גם לרועי ולאורן חזן היו כאלה. רועי כבר הודח, מעניין אם אורן יהיה המודח הבא. כנראה שלא. 

אורן חזן הוא מתמודד מתוחכם. הוא יודע מה מניע את הקהל להצביע. על סמך העונות הקודמות, לא קשה להניח כי הקהל ברובו הגדול, סולד מאליטיזם ברנז'אי ומעדיף את האנדרדוג העממי מהפריפריה, ולכן אורן מקפיד על פאסון עממי, מצויד בספר תנ"ך כדי לקרוץ למצביעים המסורתיים, וטורח לציין מידי פעם את סלידתו העמוקה מידוענים ישראלים שאינם נתפסים כפריוטים מספיק לטעמו (גל גדות, נגה ארז) כדי לקרוץ לרוב מוחלט של הציבור שמזדהה באופן אוטומטי עם כל אקט של חנפנות לאומית, גם אם מדובר בפופוליזם זול ומכוון קהל.

מצד שני, אורן לא יכול ולא רוצה לוותר על ההטרלות והפרובוקציות שהפכו אותו לסלב שהוא, אז הוא ממשיך לעצבן את כולם, ואפילו לא מנסה להסתיר את החיוך התמידי שנסוך על פניו כשהפתיל שהצית יוצא משליטה ומוביל לריבים ולצעקות.

בכל מקרה, עכשיו דנה בחוץ ומפלס הרעש והבלגאן אמור לצנוח בכ-50 אחוז, בחישוב גס. 

לאור הההדחה שלה צריך לומר שיש משהו שלא עובד נכון בפורמט ההדחות של "האח הגדול". שיטת ההצבעה מבוססת על הצבעה פוזיטיבית ולא נגטיבית, כלומר אתה מצביע לזה שאתה תומך בו ולא לזה שאתה רוצה להדיח. שיטה זו אמורה לגרום לכך שדיירים במחלוקת לא יודחו מהר. אם התוצאה הפוכה, אז יש מצב שמשהו לא בסדר בשיטה ויש צורך לעדכנה, אולי למנוע אפשרות להצביע לכל המתחרים מלבד זה שאתה מעוניין בהדחתו. 

העונה הקודמת הייתה המשעממת בתולדות הפורמט והסיבה לכך הייתה שבשלב מסויים נשארו בבית רק דיירים פסיביים שהעבירו את רוב זמנם ברביצה על הספה וניהול שיחות סתמיות. אפשר וצריך לקוות שההדחה של דנה לא תוביל לאפקט דומה גם בעונה הזאת.

דרך אגב, מישהו הצליח לגלות היכן מסתתרת טיטי?