קבלו במחיאות כפיים סוערות את דני ושני, הזוג הבוגר של העונה. שני מחוברת מאוד לשורשים הפרסיים שלה ולשמחתנו גם לדני יש איזה רבע פרסי במשפחה שהוא מאוד מחובר אליו. ובכלל מרגיש, לפחות מהנתונים הראשונים, שהם מאוד דומים. אבל זה ממש לא אומר שהם יצליחו. ומהצד שני, שאר הזוגות ממשיכים לככב גם השבוע. אז מה היה לנו שם? להלן ההיילייטס השבועי:

האמירה המיותרת של הערב:
קארין מנתחת את איתמר, שנכנס להלם שהיא ראתה את חוסר הבטחון שלו. הוא היה בטוח שאף אחד לא שם לב וזה הכניס אותו לסטרס ולחץ לא נורמלי.

קארין היקרה, תשמעי, לא למדת פסיכולוגיה ועדיין פצחת בניתוח אישיות מעמיק על איתמר אחרי כולה שלושה ימי הכרות ונגעת פונקט בנקודה הכי רגישה וכואבת שלו (ואל תיתממי – ברור כשמש שהכנסת לו על הסדנא). עכשיו תאלצי לעבוד קשה כדי לכפר על מעשייך. אין מה לעשות מאמי, ככה החיים עובדים.

קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)


טעויות בולטות:
מנור אומרת לבן – "אתה חושב לטווח קצר, כשהם מדברים איפה לגור". אם הם היו ביחד שנה ובשיחת יחסינו לאן, אז ייתכן שזה כן היה לגיטימי להטיח בו - אין לך כוונות רציניות. אבל וואלה אחרי שלושה ימים, את רגשי הנחיתות שלך בחייאת שמרי לעצמך, כי זה חתיכת טרן אוף.

שני אמרה לדני בחתונה – "זה הולך להיות מסוכן!". למזלך, יש מצב שדני היה מבולבל מדי לשים לב לאמירה הזו. אבל באופן כללי זה משפט שלא כדאי להגיד אותו, אלא אם את מתכננת רומן סוחף ובכך זה ייגמר.

בן ומנור, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
בן ומנור, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)

מהלך מביך
השבוע סיימו הזוגות הוותיקים את ירח הדבש הארוך מאוד בן שלושה הימים, כדי להגיע לקליניקה של יעל ודני לתחילת דיווח ותחזוקה.

מנור מספרת לדני בנוכחות בן, שהחופה היתה קסומה בעיניה והיא הרגישה על ענן. בן לעומתה מתאר את הכניסה של מנור כפרארי על 200, כשהוא ייבש אותה והוציא לה את כל הרוח מהמפרשים. פייר, גם אנחנו נעלבנו. מנור לקחה את זה קשה, יש לומר שבצדק, ואילו דני נאלץ לחזור מספר פעמים על המילה "מעורערת".

מילה למנור, אנחנו איתך, התגברת על זה יפה. תכל'ס, ממש לא בטוח שאנחנו היינו מחליקות את זה כל כך מהר.

מהלך מנצח
אחרי שקארין דופקת לאיתמר ניתוח כשהוא אומר: "פסיכולוג גם אחרי עשרה מפגשים לא היה מגיע לזה" (בינינו, לא יודעות לאיזה פסיכולוג הלכת - אבל יותר מכדאי להחליף), אז היא משתמשת בכוחותיה הנשיים באוטו כדי לכפר על מעשיה. נגיעה קטנה, ליטופי, נשיקה על הלחי. קארין, את מלכה! לא פלא איתמר נפל קל ברשת וסלח.

חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)
חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)

רמת הסיכויים של הזוגות
דני ושני
– דני מנסה להנמיך לשני ציפיות כי הוא מפחד לפגוע בה. התחושה שלנו היא שכרגע הוא לא נמשך אליה, אבל יאללה, מחזיקות אצבעות שזה ישתנה.

בן ומנור – התפוצצה להם הבועה והחיים מתחילים לקרות. אם בן ומנור יצליחו להתגבר על קשיי היום יום, אז וואלה הם חמודים ביחד, לגמרי יש סיכוי.

איתמר וקארין – כרגיל הם עושים הכל ביי דה בוק, אבל פה זו בדיוק הבעיה. הם מאוד מכניים, גם המגע שלהם נראה מתוזמן מראש. אין שם ביניהם אף אינטימיות רגשית וגם לא אנרגיה מינית, כלום ושם דבר. אם לא יקרה שם בינתיים משהו דרמטי, אז מן הסתם כרגע זה לא יחזיק מים.

בילי ורווית (צילום: נועה רוזן)
בילי ורווית (צילום: נועה רוזן)

בילי ורווית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"