מעיין ועומרי חזרו אלינו, יש! במקומם ניפרד מבן ומנור. ככה זה, מה שמתחיל בזיקוקים וקונפטי נגמר בבכי. אבל אנחנו מקדימות את המאוחר. בפרק השני של השבוע ראינו את ירח הדבש של ניצן ומנו והכרנו את שי והדס. בואו נתחיל:

האמירה המיותרת
כשקארין ואיתמר נפגשו עם החברים שלו, הוא הוציא עליה את כל המרמרת שלו. מתלונן שגם בסירה היא היתה עם פן ועקבים, גרועה בכיוונים - אין לה מושג איפה היא נמצאת או מה יש מסביבה ובסדנת הקרמיקה ביקשה כפפות. אמנם הכל נכון, אבל את הכביסה המלוכלכת עושים בבית, או מקסימום בזה של דני ויעל.

איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

ניצן ומנו - היא כל הזמן עולבת בו, למשל שנראה ערס ושהמבטא שלו הפך ליותר גרוע.

טעויות בולטות
לאחר שבוע של קוצי מוצי בסיישל, מעיין ועומרי נחתו היישר לזרועותיו של דני. מעיין מתחילה להילחץ ושולחת את עומרי לישון בסלון הבית של עצמו. קצת מוזר, אבל הוא נסיך שמקבל הכל באהבה. הכלבה של מעיין מרוצה מהבית החדש ומפטל החתיך, ומעיין מאבחנת: "נראה לי שהיא בהתקף חרדה". באותו רגע האירוניה פרשה לקפוץ מעזריאלי.

בן קם בבוקר ומגלה שהוא לבד. מנור הדרמה קווין חתכה כשהוא ישן ורצה לדני לבכות לו. בשביל בן זה כבר טו מאצ'.

שי מחפש בחתונה כל הזמן את הדס, ורוצה להכיר אותה ולדבר איתה. ואילו היא יושבת בשולחן עם החברות, במה שקצת נראה כמו חתונת דוסים. הוא מגיע ושולף אותה משם לריקוד סלואו, היא באמצע אומרת לו - "אפשר די?", ולא מסתכלת לו בעיניים בכלל. הדסי מתוקה, כימיה מייצרים, היא לא נוצרת מעצמה.

מהלך מביך
בן ומנור יושבים אצל דני ויעל, ושם מנור מגלה שאת מה שהיא חוותה לאורך כל הדרך כרגעים רומנטיים ומתוקים. בן דווקא לא חווה זאת כך, והוא צובע לה את העבר בשחור. הוא מטיח האשמות קשות בדני ויעל: "אני נורא מאוכזב מכם, נורא כועס עליכם!". ברגעים האלה זזנו באי נוחות על הספה, אבל הכי כאב לנו על מנור. איזו השפלה! יעל מיד הופכת את זה עליו: "אתה לא נפתחת להכיר את מנור ואת הצדדים שאנחנו רואים בה שיכולים להתאים, וגם לא נתת לה להכיר אותך". מלכה!

מנור יוצאת מהטיפול שלהם ומספרת לחברה שבן זרק אותה, בדיוק כשהוא מפטרל מאחוריה ומאזין. סיכוי גבוה שהיא לא הבחינה, אבל אנחנו ראינו והובכנו עבור שניהם.

שי והדס - אחרי החופה הוא מנסה לפתוח שיחה, והיא עושה הכל כדי לכבות אותה. אוכלת שוקולד, אומרת לו "בוא לא נדבר, שקט". כשהוא אומר לה שירצה לדעת הכל עליה, היא עוצרת אותו ואומרת "אבל החברים מחכים". שניהם מגיבים הפוך למבוכה: הוא לא מפסיק ללרלר, מבסוט כולו ומת לצלול ראש לתוך הסיטואציה; והיא מצדה מרוחקת, עונה לו בהנהונים ומתרגלת ויפאסנה.

מהלך מנצח
איתמר מפתיע את קארין בדייט רומנטי עם יין ופרחים על הגג מול הים, והיא אהבה את המחווה. לא סגורות כמה זה אותנטי, אבל סחטיין על המאמץ.

חייבות לציין לשבח שוב את עומרי, או בשבילנו, "האביר הנדיר". הוא סופר מכיל את החרדות של מעיין, עושה הכל שתרגיש בבית, מטפל בכלבים, מתנדב לישון על הספה. מעניין כמה סבלנות תהיה לו. נמתין גם אנחנו בסבלנות.

מנו חוטף על היום הראשון מניצן הברזה מארוחת הבוקר, ירידות והעלבות בלי סוף ועונה לכולן בהומור. הוא שובר את המבוכה, מחמיא לה שהיא מאוד יפה ומצחיק אותה בטירוף. כל זה מייצר ביניהם כימיה ואינטימיות במהירות. הם יוצאים לבריכה והנה גבירותי ורבותיי, ניצן מגיעה לחבק אותו מאחור! מסקנה: הומור משותף זה וי רציני מאוד.

רמת סיכויי הזוגות
בן ומנור - איפה ממלאים פה טוטו? אז תרשמו לפניכם - הם ייפרדו. שיט, שכחנו למלא

קארין ואיתמר - אמנם נרשמת התקדמות בגזרת האינטימיות, אבל אנחנו עדיין מודאגות מקארין והאובססיה. אם היא לא תשכיל לשחרר, זה לא יחזיק.

מעיין ועומרי - מהמרות שמתישהו עומרי ייאבד סבלנות מהטיפול האינטנסיבי בחרדות שלה. כי חבר'ה, גם לו יש חרדות שצריכות לקבל ביטוי, וכשהוא יתפוצץ היא תתחיל לחזר. ימים יגידו.

שי והדס - על הנייר ממש מתאימים, שחולקים את אותם הערכים ומשהו בווייב מרגיש דומה. מבין השורות אנחנו מבינים שהיא הטעם שלו, אבל היא מצדה נכנסה ללחץ ואומרת שלא היה קליק. אם שי יעבוד נכון והדס לא תברח, אפשר להרים את זה.

בילי ורוית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)