טיטי הודחה מבית האח הגדול ואני לא יכולה שלא לשאול את עצמי האם זה קרה בגלל הריב שלה עם אורן כי האהדה אליו תופסת תאוצה ואוהדיו אפילו פתחו ברשתות קבוצת תמיכה בו לקראת הגמר. הריב של טיטי עם אורן הרגיש לא אמיתי ולא אותנטי, לא ריב על עיקרון. במילים אחרות, טיטי לא נראית לי כלוחמת הדגולה למען קהילת הלהט"ב, שאתמול יצאה מגדרה על מנת להגן על כבודה בכל מחיר.

ומה אמר אורן? הרי הוא מספיק חכם על מנת לא ליפול בלשונו ולתקוף את הקהילה הגאה, כי אז הוא יושמץ ויזכה לכינוי הומופוב. הוא כבר למוד נסיון בכל הקשור לכינויים שהדביקו לו בעבר, כך שהוא לא ייפול בקלות למלכודת הזאת, מלכודת שאתמול בפרק, ניסו להטמין לו טיטי ושרית, שבכוח רצו להציג אותו כשונא אנשים השונים ממנו בנטיותיהם המיניות.

ומה כל כך הרתיח את טיטי ושרית? שהוא לא אוהב לראות גברים מתנשקים? שומו שמיים, זאת זכותו. אני מכירה הרבה אנשים טובים הגונים ואוהבי אדם שאף הם מרגישים לא בנוח בחברת גברים מתנשקים. אז בואו בכוח נאנוס אותם לאהוב את הסיטואציה ולהתחבר אליה. על פי שרית, שאתמול צעקה בהתקף היסטרי את האני מאמין שלה, אחרי עונה שלמה שלא שמענו או ראינו אותה, אורן חייב ליהנות ויהי מה, ממראה גברים מתגופפים ומתנשקים, אחרת צריך להוקיע אותו. אולי גם נכריח אותו לאהוב מאכלים מסוימים ולדחוף לו אותם בכוח לגרון. אפילו תמיר שהוא הומוסקסואל מוצהר וגאה, לגמרי הבין את אורן ואת אי חיבתו לסצנות אהבהבים של אנשים מאותו מגדר.

אז רגע לפני הגמר, על מנת שחלילה לא יגידו שהן לא השאירו חותם כלשהו, טיטי ושרית מרימות קולן, ומי טרף קל עבורן? אורן כמובן, כי הוא לא קונצנזוס ומכל מילה שהוא אומר אפשר לעשות מטעמים ולייחס לה פרשנות מעוותת. סצנת הריב ששתיהן עוררו בלי כל סיבה הגיונית היתה מגוחכת בעיני, מה עוד שהן לא נשארו במקום להקשיב לטיעוניו של אורן שרצה להסביר את עצמו, וברחו כל עוד נפשן בן, כי ידעו שלא ינצחו בויכוח מול אדם שיודע להתנסח ולנהל ויכוח רציונלי.

אז היכן הייתן כל התקופה הזאת בבית האח? אם באתן על תקן לוחמות למען קהילת הלהט"ב, למה קולכן לא נשמע עד כה? למה כשעומר הביע דחייה ורתיעה מגברים שהם גייז, לא מחיתן נגדו, כפי שעשיתן נגד אורן, שדרך אגב, גילה חיבה גלויה כלפי תמיר לאורך כל העונה ותמך בו וחיזק אותו. לא ראיתי למשל שנרקמו ביניכן ובין תמיר שמייצג את המגזר הזה, יחסי חיבה וידידות מיוחדים. אפילו עומר, שחושב שכולם יעשו מה שהם רוצים אך ורק "בחדר מיטותיהם", ולא מנסה אפילו להסתיר את סלידתו מגייז, הן מטעמי דת והן מטעם אישי, ובכל פעם שתמיר רוצה לחבקו הוא נרתע שמא החטא ידבק בו, אפילו הוא התיידד עם תמיר הרבה יותר מלוחמות הצדק והשיוויון למען הקהילה הגאה, שנזכרו מאוחר מדי, מעט מדי.

אי לכך, ואחרי פרק נוסף ששוב שתיים מהדיירות ניסו לתפוס טרמפ על אורן חזן, לא בהצלחה גדולה, ועוררו ריב חסר טעם ותכלית שלא הביא איתו כל ערך מוסף או תובנות חדשות, נשארנו עדיין עם שני מועמדים לניצחון: תמיר ואורן, ומצידי שיחלקו את הפרס ביניהם, כי שניהם ראויים.