הטעות המרה של מעיין רובין: מעיין רובין ועומרי קראוס שנראו בירח דבש כמו זיווג שעשוי להצליח, חווים ריחוק וניכור בימים האחרונים, ריחוק שמגיע דווקא מהזירה של עומרי, שלא נראה כי מצליח לפתח רגש כלפיי מעיין, אילו הייתה נועה פילטר אולי הדברים היו נראים אחרים. מעיין מנגד, תפסה את הצד הפגוע והקורבני בפרק האחרון והמסעיר של חתונה ממבט ראשון בקשת 12.

בשיחה כנה ואמיצה שיזמה, אחרי בחירת ספת הסלון שהפכה לטריגר שהציף את כל הבעיות ביניהם, היא שיתפה את עומרי בתחושותיה הקשות, בקור הפוגע שהיא חווה ממנו, ובשינוי שחל בו לאחרונה. מדובר בשיחה עמוקה יש שיגידו מעט כבדה שהרבה גברים לא מפותחים רגשית היו מחפשים מזמן את הדרך להימלט ממנה. אבל קראוס לא ברח, היה שם והקשיב ואפילו הפנים כשדאג לחבק ולרפד בנשיקה את מצחה. רק היה לו חשוב שהיא תסיים את הדברים בחיוך גדול, כדי שיראו את תוצאות ההלבנה המוצלחות של שיניה, עליהם עמל במקצועיות במרפאתו הפרטית.

עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

זה רק מדגיש לנו עד כמה כל העיסוק האינסופי במראה שלנו, בניתוחים ובשידרוגים ושיפוצים של כל מה שהטבע נתן לנו, הוא פייק אחד גדול, החיוך ההוליוודי הנוצץ לא מציג בשום צורה את מה שמסתתר מאחוריו, וזה לא שיניים צהובות, אלא תחושת עלבון של אישה שמרגישה דחויה על ידי הגבר שלצידה.

אמש ישבה רובין על ספת הפסיכולוג של דני בפגישה זוגית יחד עם השידוך שלה לתוכנית עומרי קראוס. השניים שטחו בפני המומחה את המשבר בפניו הם ניצבים, מעיין סיפרה עד כמה היא משוועת לקבל מעומרי את האמת בפנים, גם אם היא לא כ"כ נעימה ואפילו מכוערת. "אל תפחד לפגוע בי", קבעה נחרצות, "את רוצה שאני אדייק" הבין אותה עומרי, אמר ויישם.  יישם כ"כ מהר, שרובין לא ידעה להתמודד עם האמת הכואבת.

זה קרה שעה אחרי ששבו מהייעוץ הזוגי, עומרי שלקח לתשומת ליבו את בקשתה של מעיין כי הוא אדם שיודע להקשיב ולהפנים, היה מספיק הוגן להגיד לה את האמת והאמת היא שהוא מעדיף ללכת למסיבה עם החברים שלו לבדו, לפרוק קצת, לרענן את הראש אחרי יום לא פשוט ביניהם, למרות ששעה לפני הציע לה לבוא איתו מתוך נימוס.

חתונה ממבט ראשון, מעיין ועמרי (צילום: צילום מסך קשת 12)
חתונה ממבט ראשון, מעיין ועמרי (צילום: צילום מסך קשת 12)

מעיין שקיבלה בדיוק מה שרצתה, את כל האמת בפנים, גם אם היא כואבת, לא יכלה להסתיר על פניה את הפגיעה הקשה, אך הפעם היא זאת שביימה תשובה לא אותנטית ואמרה לו "לך לחברים תהנה, זה בסדר, אנחנו זקוקים לזה". האמת הייתה עבורה כ"כ פוגעת שהיא לא יכלה לשאת אותה והיא נסה כל עוד נפשה בחזרה לדירתה. היא רק שכחה לקחת את כלבתה האהובה, מה שהעיד כי לא מדובר בהחלטה מושכלת, אלא במוד רגשי זמני.

ולמה נעלבה רובין, כי עומרי היה זקוק לקצת ספייס וזמן איכות עם חברים, דבר שקורה בכל קשר בריא, לכל אחד מהצדדים. למה לעשות דרמה מכלום, האמת שהיא כ"כ רצתה, הפכה להיות המכשול לקשר ביניהם.  אילו רובין רק הייתה מעט משחררת, לא מכבידה, מגיעה כמו דף חלק לקשר בלי צלקות שנותרו לה ממערכות יחסים קודמות, ייתכן שהזוגיות הזאת הייתה מצליחה.