סיכום השבוע בחתונמי: אמש, בפרק העשירי של חתונה ממבט ראשון בקשת 12, זכינו להכיר את האחיות של סינדרלה מקרוב והרגשנו קצת מלוכלכות אחרי אירוע היח"צ למרפאה של עומרי. הספקנו להתאהב במשפחה של שי, ומי שיגיע לסוף המאמר גם יקבל שיעור בזיהוי דפוסים מגבילים. תהנו.

האמירה המיותרת

עינת ולירון הזמינו את החברים משני הצדדים לערב מבוכה כללי. שניהם על הבמה, מציגים לכולם את הזוגיות החדשה והמדהימה שלהם ולא מפסיקים להתלטף. החברות "המפרגנות" של עינת לא מפסיקות לדבר ולעקוץ בקטנה, במסווה של מחמאות. עינת לירון וגם אנחנו, התכווצנו כולנו בכסא עם כל מחמאה נוספת שנורתה לעברם. ולבסוף אחיותיהן של סינדרלה אף הודו שהן מקנאות. פויה.

לירון ועינת (צילום: צילום מסך קשת 12)
לירון ועינת (צילום: צילום מסך קשת 12)

הטעויות הבולטות

מעיין ועומרי מתחילים להתקרב. היא מביאה דג זהב והוא לוקח אותה לבחור ביחד ספה שאהבה לדירה שלו, כדי שתרגיש בבית. למחרת עומרי שולח לה הודעה שקנה ספה אחרת ממה שבחרה ומעיין נפגעה עד עמקי נשמתה, כי הבינה שהספה מסמלת משהו אחר. זו בעצם האמירה של עומרי למעיין: אני לא רואה את העתיד שלנו ביחד.

המהלך המביך

שוב עומרי, והפעם בודק למעיין את השיניים בטלוויזיה, בפריים טיים! אמנם רבים ממשתתפי חתונמי לדורותיו, או בכלל משתתפי ריאליטי באשר הוא ריאליטי, מנסים על הדרך גם לקדם את עצמם ו/או את עסקיהם. אבל סירייסלי? ואם כשחשבנו שזה שיא השיאים - אז כדי להכות חטא על הפשע, באמצע טיפול השיניים (!) הוא נעלב שהיא לא סומכת עליו והתהפך. ועכשיו שניהם נעלבו, בהחלט כדאי לדבר על זה. בכל מקרה, מילה לעורכים - לא הייתם חייבים. לא, באמת. 

המהלך המנצח

שי לוקח את הדס לקידוש אצל ההורים וכל שאר החמולה. היא מצדה באה לעבוד. המטרה: להיכנס ללבם. האמצעי: נחמדות יתר וחנופה. מרגע שנכנסה לבית, היא חילקה מחמאות בקצב אש מקסימלי לכל הנשים במשפחה והתעניינה בהן, ובתחילת הארוחה קמה לעזור לחמותה. יכול להיות שמישהי פה התרככה סוף סוף על סעיף משפחתיות שכה חסרה לה? או שסתם היא גילתה שהוא עשיר.

הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

רמת סיכויי הזוגות

עומרי ומעיין - הנה דרך מדהימה לראות איך בנאדם מייצר לעצמו דפוס. מעיין לא מפסיקה להגיד שיש לה בעיות אמון ושאינה יכולה לסמוך על אף אחד בעקבות קשריה מהעבר. אבל מי שמתבונן היטב, יכול לראות שהיא מביאה זאת על עצמה. בנוסף חיברו לה את עומרי המערבב, ללא ספק שילוב קטלני. ועכשיו נסביר, נפרט וננמק: ברגע שהוא זורק איזושהי אמירה זוגית, היא מצדה מיד בונה עליה הרים וגבעות וכמובן מתרסקת כשהבלון שלה מתפוצץ. ולדוגמא, נשוב לפרשת הספה: הוא אמר לה שבואי נבחר ביחד, ואילו היא הסיקה מכך שמה שהוא באמת רוצה זה לומר לה שבואי נחיה יחדיו לנצח. כשבחר ספה אחרת, באפפ התפוצצה לה הבועה המתוקה והיא נלחצה ששוב מרמים אותה. מעיין הציפה את תחושותיה אצל דני והנה שוב נולדה לה בועה חדשה: "עכשיו אמרתי עומרי יחלוק איתי הכל. ולכן כשהוא אמר שאני מוזמנת לחבר שלו, אז מה שהוא באמת רצה להגיד - את אהובתי הנצחית והיחידה לנצח נצחים". ברגע שעומרי התחרט והחליט שהוא רוצה ללכת סולו, נשמטה הקרקע מתחת לרגליה והדרך למטה היא מאוד מאוד מהירה. לא רואות איך אפשר להתרומם מפה.

שי והדס - נכון שהיא מאוד התרככה כשחוותה משפחתיות אמיתית, ונכון שהוא היה מאושר לאחר שהגשים את חלומו האמיתי - להביא מישהי להורים. אבל - עדיין ישנים בחדרים נפרדים ועדיין מרגיש שהיא לא נמשכת אליו.

עינת ולירון - משתפר, נראה טוב לבינתיים, אך כמו שסינדרלה סיסטרס אמרו - קומדיה רומנטית, וכולנו מחכים לפיצוץ. או במילותינו: טו גוד טו בי טרו ובלתי אמין בעליל. עדיין נראים כמו שני ילדים שיותר מתלהבים מעצם זה שהם בזוגיות ופחות מעצם האחד מהשניה. ימים יגידו.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"