האמירה המיותרת
שי ברגע של חולשה וייאוש שואל את הדס בפרצוף ללא שום פילטר, כמו שזה – "את נמשכת אלי?". בהתחלה הדס מנסה להתפתל, אבל כשרואה שהוא יושב, נועץ בה מבט ומצפה לתשובה חד משמעית, היא משיבה בשלילה. שי באותו הרגע מאבד תקווה. זו לא שאלה ששואלים, ברגע שהעלית אותה לאוויר - אין דרך חזרה. הדס עוד ניסתה לעדן ולהגיד שאולי זה יקרה עם הקרבה הרגשית, אבל ברגע שזה נאמר, כנראה שלא תהיה יותר קרבה רגשית מצדו. כמה בנאדם כבר יכול להיפגע?
וכמו שדני שלנו סיכם זאת בצורה שאינה משתמעת לשני פנים, זה לא שהצד השני רוצה פחות, הוא לא רוצה בכלל.
הטעויות הבולטות
עינת ולירון בדייט נייט רומנטי בירושלים, ממשיכים לחיות את החלום בקומדיה הרומנטית שהמציאו להם. מתגפפים ומתנשקים, היא כולה עליו ונמסה, ואילו הוא משתף פעולה אבל מרגיש שהוא פשוט משחק. ואז, כמו תמיד, האמת יוצאת לאור - כי אי אפשר לשחק לנצח. כיאה לסרטים האמריקאים הקיטשיים שראתה, עינת מציירת לב על החלון שהתמלא באדים ולירון מגדיל ועושה: כותב L+E=. ברגע שציפינו שהתוצאה של המשוואה תהיה "אהבה", לפתע הוא מפתיע ואומר שמשאיר את זה פתוח, כי אין לדעת מה יהיה. עד קטמנדו שמעו את הרוח יוצאת לעינת מהמפרשים ואת הבועה שהתפוצצה לה בפנים.
המהלך המביך
הדס ושי מבקרים זוג חברים שלה. כששי הולך למטבח לחמם פיצה, החברה מנצלת את ההזדמנות כדי לחפור במערכת היחסים בין הזוג המתועד מעיניה של הדס. היא מתוודה בפני החברה שלה, אמנם במילים אחרות, (אבל נתרגם לכם) כ"אני לא נמשכת אליו". שי חוזר מהמטבח, מתיישב לידה, והשיחה נמשכת כאילו הוא לא נמצא שם. זה היה מאוד מביך לנו לצפות בזה, מניחות שגם לשי כשמדברים עליו מאחורי הגב בפניו.
המהלך המנצח
ניצן ומנו הכל כך חמודים שהחליטו לקחת זמן לעצמם ולערוך ארוחת שישי לבדם בבית. באיזשהו שלב היא אומרת למנו המסטול תמידית, שהם חייבים לשתות קצת פחות כי זה גורם להם לדבר פחות. הוא התבאס וענה "מה שאת רוצה". ניצן התותחית התעשתה על עצמה ואמרה: "יודע מה? לדבר זה לחלשים", והושיטה את היד לכוס. כל הכבוד, את מהממת (ואין באמירה זו עידוד לצריכה מופרזת של אלכוהול).
למזלנו ולמזלו של דני, שני חלמה חלום בלהות ששידכו לה מישהו אחר, בלונדיני כזה. מהלחץ היא רצה למיטתו כדי לוודא שהוא שם ולא החליפו לה אותו, ואילו הוא הופתע ושמח. האם זה גורם לו להימשך אליה? כרגע לא, אבל נוצרה קירבה עמוקה יותר. אינטימיות רגשית.