סיכום השבוע ה-12 ב"חתונמי": הזוגות הגיעו בפרק של אתמול בריאליטי הזוגות הפופולרי של קשת 12 - חתונה ממבט ראשון, לשפל חדש של רגעים מביכים וטעויות בולטות. מי הביא את עצמו לקצה, ומי נמצא כפסע משם? מצעד הרגעים החשובים בפרק של אתמול.

האמירה המיותרת

שי ברגע של חולשה וייאוש שואל את הדס בפרצוף ללא שום פילטר, כמו שזה – "את נמשכת אלי?". בהתחלה הדס מנסה להתפתל, אבל כשרואה שהוא יושב, נועץ בה מבט ומצפה לתשובה חד משמעית, היא משיבה בשלילה. שי באותו הרגע מאבד תקווה. זו לא שאלה ששואלים, ברגע שהעלית אותה לאוויר - אין דרך חזרה. הדס עוד ניסתה לעדן ולהגיד שאולי זה יקרה עם הקרבה הרגשית, אבל ברגע שזה נאמר, כנראה שלא תהיה יותר קרבה רגשית מצדו. כמה בנאדם כבר יכול להיפגע?

וכמו שדני שלנו סיכם זאת בצורה שאינה משתמעת לשני פנים, זה לא שהצד השני רוצה פחות, הוא לא רוצה בכלל.

הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

הטעויות הבולטות

עינת ולירון בדייט נייט רומנטי בירושלים, ממשיכים לחיות את החלום בקומדיה הרומנטית שהמציאו להם. מתגפפים ומתנשקים, היא כולה עליו ונמסה, ואילו הוא משתף פעולה אבל מרגיש שהוא פשוט משחק. ואז, כמו תמיד, האמת יוצאת לאור - כי אי אפשר לשחק לנצח. כיאה לסרטים האמריקאים הקיטשיים שראתה, עינת מציירת לב על החלון שהתמלא באדים ולירון מגדיל ועושה: כותב L+E=. ברגע שציפינו שהתוצאה של המשוואה תהיה "אהבה", לפתע הוא מפתיע ואומר שמשאיר את זה פתוח, כי אין לדעת מה יהיה. עד קטמנדו שמעו את הרוח יוצאת לעינת מהמפרשים ואת הבועה שהתפוצצה לה בפנים.

לירון ועינת (צילום: צילום מסך קשת 12)
לירון ועינת (צילום: צילום מסך קשת 12)

המהלך המביך

הדס ושי מבקרים זוג חברים שלה. כששי הולך למטבח לחמם פיצה, החברה מנצלת את ההזדמנות כדי לחפור במערכת היחסים בין הזוג המתועד מעיניה של הדס. היא מתוודה בפני החברה שלה, אמנם במילים אחרות, (אבל נתרגם לכם) כ"אני לא נמשכת אליו". שי חוזר מהמטבח, מתיישב לידה, והשיחה נמשכת כאילו הוא לא נמצא שם. זה היה מאוד מביך לנו לצפות בזה, מניחות שגם לשי כשמדברים עליו מאחורי הגב בפניו.

המהלך המנצח

ניצן ומנו הכל כך חמודים שהחליטו לקחת זמן לעצמם ולערוך ארוחת שישי לבדם בבית. באיזשהו שלב היא אומרת למנו המסטול תמידית, שהם חייבים לשתות קצת פחות כי זה גורם להם לדבר פחות. הוא התבאס וענה "מה שאת רוצה". ניצן התותחית התעשתה על עצמה ואמרה: "יודע מה? לדבר זה לחלשים", והושיטה את היד לכוס. כל הכבוד, את מהממת (ואין באמירה זו עידוד לצריכה מופרזת של אלכוהול).

למזלנו ולמזלו של דני, שני חלמה חלום בלהות ששידכו לה מישהו אחר, בלונדיני כזה. מהלחץ היא רצה למיטתו כדי לוודא שהוא שם ולא החליפו לה אותו, ואילו הוא הופתע ושמח. האם זה גורם לו להימשך אליה? כרגע לא, אבל נוצרה קירבה עמוקה יותר. אינטימיות רגשית.

דני ושני, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
דני ושני, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

רמת סיכויי הזוגות

לירון ועינת - היא תקועה חזק על מה יהיה ביום שאחרי, במקום להינות מהסרט שהיא חיה בו כרגע. ומהצד שלו, הוא מחמיר את המצב כשלא מפסיק ללרלר על כמה שהוא לא יודע מה יהיה, ושהוא רוצה להיות אמיתי - אבל לא יודע מה יהיה, ושרוצה לתת לה בטחון - אבל לא יודע מה יהיה... לירון, זה הזמן לסתום. למה להרוס? אתה רציני? לפעמים צריך לדעת לשתוק ולא חייבים להגיד הכל. כדי שיקרה שם משהו אמיתי, עינת חייבת להפסיק לחשוב שמערכת יחסים היא כמו בסרט הוליוודי, ולירון צריך לדעת לצנזר. אחרת, כולנו יודעים מה יקרה ביום שאחרי.

שי והדס - מהרגע שהוא שאל את אותה השאלה שאין לשאול, לא נראה שנותר סיכוי למשהו. לדעתנו, פה זה נגמר.

ניצן ומנו - נמשיך את עצמנו משבוע שעבר: חמודים, חמודים, חמודים, כבר אמרנו?. מדברים על הכל בהומור ובפתיחות. מנו תמיד מצליח להרגיע ולהגיד שיהיה בסדר ואז מצחיק אותה וגם אותנו. ניצן שכנראה בבסיס די כבדה ומחפשת לחפור בדברים, לא מצליחה ליישם זאת מכיוון שהיא עסוקה בלצחוק. בינתיים נראה סבבה.

שני ודני - למרות שחווינו בפרק התקרבות אינטימית, עדיין דני לא נמשך לשני. בעינינו, סיכוי קלוש שזה יקרה. הלוואי.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"