רב המכר "תיק נעדר" של הסופר דרור משעני יעובד לתסריט אמריקאי ויופק כסדרה, בהפקת קשת סטודיוס שמאחדת כוחות עם קבוצת יוניברסל ועם המפיק והתסריטאי זוכה פרסי האמי, הפיבודי וגלובוס הזהב דיוויד אי קלי.

מדובר בראשון בסדרת ספרים מז'אנר מותחן פשע שכתב הסופר דרור משעני. העיבוד הוזמן כסדרה עבור פיקוק, שירות הסטרימינג של NBCUniversal מבית ענקית המדיה קומקאסט. דיוויד אי קלי ("שקרים קטנים גדולים", "תשעה זרים מושלמים"), יהיה אמון על התסריט לסדרה, תחת הכותרת The Missing.

לפי הודעת "קשת סטודיוס", עלילת הסדרה, שתתפרס על פני 8 פרקים, תעסוק בבלש ה-NYPD אברהם אברהם (במקור פקד במשטרת חולון), שהאמון שלו בבני אדם הוא כוח העל שלו בכל הנוגע לחשיפת האמת. חקירה שגרתית לכאורה הופכת את חייו וגורמת לו להטיל ספק בכל מה שהוא מאמין בו. "הרומנים של דרור משעני ודמותו של אברהם אברהם ריתקו אותי," מסר קלי, "קפצתי מיד על ההזדמנות להפיח בהם חיים."

"הפרשנות של דיוויד אי קלי לדמות של אברהם מקורית ומרתקת," מסר משעני, "אני סקרן לראות אותה על המסך, ושמח בשביל אברהם שהוא נוסע לאמריקה, המקום שכל בלש שואף לעבוד בו, ועוד עם יוצר כמו דיוויד, שעשה עיבודים טלוויזיוניים מעולים לרומנים. בספרים אברהם יישאר בינתיים בחולון".

הליהוקים לסדרה החלו. מפיקי The Missing יהיו דיוויד אי קלי, מת'יו טינקר, דרור משעני, ואנשי קשת – אבי ניר, קרני זיו, אלון שטרוזמן ופיטר טראוגוט, יו"ר קשת סטודיוס. טראוגוט מסר כי "הגיבור שלנו הוא דמות שמעולם לא נראתה בטלוויזיה; החמלה והגישה שלו יוצרים היבט שאנו מאמינים שיוכל להיות על-זמני, וזה מה שהטלוויזיה זקוקה לו כרגע. יש לנו הרבה מזל שאברהם אברהם יהיה בידיו של דיוויד אי קלי". 

לצד The Missing, בקשת סטודיוס עובדים בימים אלו על למעלה מעשרה פרויקטים בשלבי פיתוח והפקה, בהם העיבודים של "בשבילה גיבורים עפים" ו"כפולים" לאפל העולמית. סדרת הדרמה La Brea של קשת סטודיוס ויוניברסל הביאה לאחרונה 6.2 מיליון צופים לפרק הפתיחה שלה ב-NBC.